Kuinkahan riskaa hommaa lie…?
[poistettu yllytystä - Päihdelinkin toimitus]
tapahtuu ilmiö nimeltä nappikännit eli todellisuus sumenee oikein mukavasti…
Joo huomaan että on niin sekaisin että huhhuh. ei kehtaa näyttäytyy missään… voiku pääsisin täst’ eroon ja voisin aloittaa alusta ja olee selvinpäin… en mä haluu tätä…miten tästä pääsee…silti on niin hyvä ja tyhjentävä olotila. tää o jotai niin sairasta…
Nukahdat pian ja välttämättä krapulakaan ei pääse iskemään
Tuntuu pelottavalta alökaa nukkuu tässä tilassa…ehkä koitan selvitellä päätä eka ja sitte vasta uskaltautua unten maille. tää taitaa olla niitä kertoja jotka jää viimeiseksi tämmöiseksi kerraksi. älkää vaan muut ikinä tehkö samaa virhettä,mä pyydän…
^ jotkut m e i s t ä oppivat vain lyömäl päätäns seinään. T.nimim. “Yksisarvinen”. Hyvä, jos kokemus tuntu ikävältäkin… Sillai kai sitä monesti opitaan, yrityserehdysmallil. Jos opitaan, huoh.
Joo, jos on onnekas.
Jos ei oo onnekas, ei nukahda, vaan tulee tehneeksi kaikkea sellaista, mitä saa katua katkeraan ja hartaasti. Mulla on semmoinen taipumus, että voin vetää viinasta vaikka millaiset överit, mutta en perhana sammu. Ja ryynikännien kanssa sama juttu.
Muistikuvat temesta-känneistä: pari snapsia alla, siihen pari temestaa. Viimeinen muistikuva oli, että temestojen jälkeen kaadoin vielä yhden snapsin ja olin juomassa sitä. Ja sitte filmi poikki.
Valitettavasti en sammunut. Kun seuraavana päivänä heräsin, luin irkkilogeista mitä oli tullu seliteltyä ja mieheltä kuulin loput siitä, mitä olin puuhannut. Olin mm. leikkinyt nukkeleikkejä tyhjillä kaljapulloilla, spämmänny kaveriporukan irkkikanavan täyteen juttuja siitä että olen jumala, ja meinannut lähteä ulos koko baarikaapin sisältö repussa.
En suosittele kenellekään. Ja September, sun tuntemukset temesta-känässä tais kans olla sen verran epämiellyttäviä, että et taida uudestaan kokeilla? Se on hyvä. Ei nappia ja napsia samaan aikaan.
^Oikeasti?