Olen täällä uuai ja tämä on ensimmäinen viestini tänne. Niin, eli tein elämäni virheen… Petin miesystävääni ja nyt olen niin ahdistunut etten tiedä mitä tehdä. Minulla on yleinen ahdistuneisuushäiriö ja se tietenki vielä lisää ahdistuneisuutta. Sen lisäksi en ole saanut nukuttua tuon tapahtuneen jälkeen kun max. 2-3 tuntia yössä ja sekin lisää ahdistuneisuutta kun koko ajan niin väsynyt Tarvitsisi jotain rauhoittavaa että selviäisi tästä pahimmasta yli mutta mistäpä sitä kun lääkäri ei suostu kirjoittamaan. Vaikeata, niin vaikeata… Neuvoja otan mielellään vastaan miten selvitä tästä.
Sori vaan Katey, mutta en nyt tiedä miten toi ongelmasi liittyy alkoholistin läheisenä elämiseen? Mun näkemykseni mukaan olet tässä tapauksessa ahdistuksesi ansainnut kun olet pettänyt poikaystävääsi. Sitä mikä sua öisin valvottaa kutsutaan myös omatunnoksi.
Ainut keino lievittää syyllisyyttä on myöntää syyllisyytensä ja pyytää anteeksi.
Kun on puhdas omatunto niin nukkuu yönsä hyvin.
Mielestäni on myös ihan hullua, että syyllisyyden aiheuttama ahdistus halutaan amputoida pois kemiallisesti.
Sori tää mun viesti taisi mennä väärään paikkaan, laitan sen sen syyksi kun olen uusi täällä.
Mutta juu, ajattelinkin ettei mua ymmärretä täällä…
Minun ajatukseni on että, tuo sängyssä pettäminen on niin pientä pullon kanssa pettämiseen verrattuna, ettei siitä kannata yöuniansa menettää. Mutta miesystäväsi kärsii suotta sinun ahdistuksestasi. Siksi sinun on annettava itsellesi anteeksi. Jos miesystäväsi ei huomaa ahdistustasi, onko suhteenne niin vakava, että voi puhua pettämisestä?