Hei. Päätin rekisteröityä tänne uudelleen vuosien jälkeen.
Kävin eilen lääkärillä ja sain kuulla labratestien tulokset, maksa-arvoni ovat yli 500! En ole koskaan saanut tuollaisia arvoja itselleni ja se todella pysäytti minut miettimään tätä elämää uudelleen.
Pelästyin oikein noita arvoja ja lääkäri samantien kirjoitti minulle antabusta, ilman että sitä pyysin.
Olen koko “Nuoren” ikäni taistellut alkoholin kanssa, välillä meni niinkin että join jopa viikon kaksi putkeen (tällöin olin vielä avoliitossa nyt jo edesmenneen mieheni kanssa) elämä oli silloin paljon rankempaa.
Nyt olen ollut naimisissa uuden nigerialaisen mieheni kanssa vajaan vuoden, viime kesä meni hyvin kun oli sitä rakkauden alkuhuumaa niin ei tullut juotuakaan saatika mietittyä alkoholin pirua.
Mutta sitten elämä muuttui jotenkin taas arkiseksi ja viina alkoi maittaa.
Pyytäisin teitä kohtalotoverit kertomaan miten olette raittiuden alkutaipaleet selvinnyt.
Miten olette päässyt siitä viinan himosta ylitse kun se iskee?
Toki minulla on nyt se antabus tukemassa raittiutta. Entäs itse antabus sitten, pitääkös siinä katsoa kaikki normaalit perusruuan tuoteselosteetkin ettei vain sisällä alkoholia? Entäs deodorantin käyttö?
Anteeksi jos kysymykseni ovat tyhmiä mutten ole sitä lääkettä ennen käyttänyt ja haluan olla varma.
Eilen jäi kysymättä lääkäriltä tuosta, senverran järkyttynyt olin noista labravastauksista!
Kiitos paljon vastanneille. Tulen jatkossa kirjoittamaan täällä kuulumisia tässä aloittamassani ketjussa että miten uusi raitis elämäni etenee. PS. Kun mainitsin tuossa alussa että Olen koko “Nuoren” ikäni taistellut alkoholin kanssa niin tällä hetkellä olen siis 27-vuotias.