Tavoitteena "olot" - mitä ilman reseptiä apteekista?

Ja miten käsitellä se? Eihän sieltä tietenkään mitään heroiinia saa, mutta edes jotain mikä muuttaa tajuntaa. Pakenemisvimma kova tällä hetkellä.

[Poistettu sääntöjenvastaista - Päihdelinkin moderaattori]

^ Kaupasta saa kaljaa ja Alkosta viinaa ihan ilman reseptiä, kunhan vain on täysi-ikäinen ja takaan, että menevät päähän ja saavat aikaan sekavan ja epätodellisen olon, jos niitä riittävän paljon kiskoo :mrgreen: .

Ainoat mitkä tulee mieleen on setiritsiinidihydrokloridi ja Katapekt yskänlääke mikä sisältää pienen määrän kodeiinia ja runsaasti sorbitolia. :open_mouth: Molemmat reseptivapaita. Setiritsiinidihydrokloridi voi aiheuttaa pientä väsymystä etenkin vanhuksilla ja lapsilla. Katapektia taas ei pidetä esillä hyllyssä monissa apteekeissa, sitä täytyy kysyä erikseen nykyään.

Ehkä setiritsiinidihydrokloridilla, katapektilla ja viina kombolla voi saavuttaa jonkinlaisen “olotilan”. Kuka tietää?

No join 75g (puolisen pulloa) tuota litkua juuri. Vielä ei mitään, odottelen vaikutuksia.

Painan siis vähän päälle 50kg, joten tuon määrän pitäisi varmaan jo jotain tehdä, ainakin tämän sivuston mukaan:
dexcalc.com/

Siis Resilaria. Aloitusviestistä näköjään poistettu osa.

Et olisi tehnyt sitä. Mä oon usein saanut rytmihäiriöitä DXM:ästä ja Katapektista.

Miks sä painat niin vähän?

Mulle ei ole tullut tästä vieläkään mitään.

Koska olen 162cm normaalipainoinen nainen.

Se on hyvä paino sinulle. Suurin osa Suomen naisista paina vähintään 85 kiloa ja ne on saman pituisia.

Mee paikalliseen ostoskeskuseen mieluiten Järvenpäässä tai Keravalla ja kerro mulle monta läskiä naista ja miestä näet? Suomi on pohjois-Euroopan ylipainoisin/lihavin/läskein valtio.

Ei vieläkään mitään. Juomisesta noin tunti. Onkohan metaboliikassani joko geneettisten tai ympäristöllisten syiden takia jotain poikkeavaa. Mietin pitäisikö vetää toinenkin puolisko pullosta, mutten vielä taida uskaltaa, jos alkaakin potkia yhtäkkisesti.

Lievä trippailu tässä olisi tarkoituksena ja 2 plateau-määrän tuota laskurin mukaan join.

No nyt alkaa tuntua edes lievästi humalaiselta. Toivottavasti tämä tästä etenee johonkin vielä, koska muuten tämä vessassa istuminen ja karmea makuelämys ei ole sen arvoista.

Juo iso pullo Cokis-Zeroa vielä päälle tyhjään vatsaan tietysti. Mä käytän sitä vessapytyn puhdistamiseen ja auton jarrupölyn poistamiseen.

Edelleen lähinnä känninen olo. Olipas turhaa. Ehkä poltan savut päälle, jos se lisäisi tähän jotain psykedeelisempää.