Tätini oli minua 8 vuotta vanhemoi ja 18 vuotta nuorempi kuin sisarensa, äitini.
Äitini isä taisteliv odassa ja selvisi fyysisesti ehjänä, mutta ilmeisesti henkinennpuoli riekaleina, koska hän sitten joi.
Aikojen saatossa äitini vielä nuorempi sisar, minua vain 4 vuotta vanhempi, kuoli leukemiasm 17-vuotiasna, minunn13-vuotis synttäripäivänä.
Koko kuvio on kelkein mnarsistisen oerhedynsmiilannysin: kultaöapsi kuoli, ja hänen siskonsa jäi roskaöaariksi. Vastikään sain enoltanintietäö, että ulkini ei piirannut tästä toiselsi vanhimmasta tyttärestään juurikaan. Lempilapsi oli kuollut - jaoli ilman muuta jäljelle jääneen vika.
No, tämm “huono painos” menibsitten mahdollisimnan varhain naimisiin alkoholistin kanssa ja pykädi viisi ladsta kaljahuurujen ohessa.. Mikä ei hänen asemaabsa suvin silmissä parantanut.
Hän oli kuitenkin aina hyvin ystävällinen, ei koskasn valittanut. Aina hän oli minuakin kohtasn kannustavs - kaipasi sitä varmaan itse.
Aikaa kului, lapset kadvoivat jne.
Tätiniberosi miehestään, minä en paljon heidtä tiennyt, elin omaa elämääni.
Viime kesänä tätini, 68-vuotias, löydettiin kuolleena kotoasn. Hänen tuttärensä
Oli ollut huolissaan, kun ei ollut kuullut hönrstä mitään. Hän oli lyyhistynyt keittiön päydän alle, ja oli ollut niin tunnistamaton, ett Oli pitänyt ottaa dna-testit henkilöllisyyden tunnistamiseksi, ennen hautajaisua. Hän kuioli yksin, Hönellä ei ollut ketään.
Vielä ennen alkoholisoitunistaan hän oli hoikka, kaunis, taiteellinen. Muta hän jäi jalkouhin. Tai hänet pistettiin jalkohin, kunntoista lasta ylistettiin.
Kun tälkaiset perhekuviot aljavat valheta, tunben raivoa. Koska musta koitetaanntejdäbsamanlaista äidin keittiösdä kikkiväö perunankuorijaa, kun sisko onbse kasioman mahtavin. Alkoholiveivauta litään: se vasn vahvistaasukuöaisten mielikuvaa ha halua siitä, että minä oken paha ka paska - niin he ovat niitä hyviksiä.
Mä luulen, että yhdellä jos toiselka alkoholin suurkuluttajslja on jotsin vastaavaa painoladtina.
Suren tätiäni, suren sitä, ettei höntä huomatti, ja sitä, ettei minulla ollut älyä ja tietoa auttaa. .