Miten niin pysyttelen poissa foorumilta, Varpusemo? Oon täällä kokkolassa tai jossakin muualla päin maailmaa vaikken oliskaan foorumilla. No joku sai bannit. Sitten ole enää missään kun kuolen ja silloin olen autuaan tietämätön olenko plinkissä vai enkö.
Ps. olisisitko halunnut olla se suurin? Mun puolesta saat olla, sillä tykkään muuten vaan jutella ihmisten kanssa.
juuri näin. itsaria ei saa tehä, päihteitä ei saa käyttää, töissä pitäs käydä ja mielellään perustaa perhe ja tehdä lisää kärsijöitä tänne eli lapsia ?
toki nistit osaa olla aika ilkeitä läheisilleen ja varsinkin äideille kun soittelevat sekopäisiä rahankerjuupuheluita selittäen huumeveloista, peloista ja itsemurhasta.
usein kuvitellaan, että jos se päihteilevä lapsi vaan pääsisi kuiville ja elämään kiinni (ehkä töihin?) niin kaikki olisi hyvin, mutta kun se ei välttämättä ole niin. kaikkia ei ole luotu onnellisiksi
Moikka Winstonille meikältä ja pahoittelut lainauksen poistosta. Ei huvittanut tehdä uutta lankaa höperöitäväksi, sori siitä.
Jos ketään kiinnostaa niin mulla kaikki suht ok, hUumet jäi pois muutama vuosi sitten,
Kierolla tavalla haluaisin kuulla mr. AAAAA menosta, ollaan kuitenkin vanhoja frendejä
^ Jos Talismon on TalismAn, niin moikka moi vain .
narkkarius tai / ja juoppous ei ole sen kummempaa kuin että me raukat joudumme maksamaan ja ostamaan päihteillä jonkun olotilan tai jonkun epämiellyttävän olon poistumisen… te ONNEN KULTALAPSET - Tavikset ette koskaan ajattele että teille vaan annetaan ONNEN_VALTAMERI LAHJANA ilman aineita=(=(
Erittäin viihdyttävä topic 5\5