Tällä sivulla kaikki LANDEPAUKKUJA?

Onko ainuttakaan Vanhan Liiton Stadin Gubbea “kurvin kulmilta” ja “sörkan laitakaduilta” Lepakon ja Tavastian veteraanei? Kongien Kingejä ja sellaisii? heittäkää matskuu? Jos on juttuu.? ei jaksa mitään maatalousjuttuja hei… Me Stadin Friidut ja Kundit ei sellaisista digat…:wink:

En kyllä ole mikään vanhan liiton stadin gubben enkä myöskään Sörkan ruusu, mutta mä olen alunperin Korsosta, Koiviksessakin asunut pentuna, ja Lepalla pyörinyt teininä. Lasketaanko? :laughing:

Lepakossa olen soittanutkin. Ihan sen loppuaikoina, siinä pari vuotta ennen purkamista.

Landepaukku olen kyllä alunperin.

PS. Ai niin, olen soittanut kerran myös Nosturissa, jolle ELMU siirtyi Lebalta. :smiley:

mikäs vitun raaka-arska täällä taas uhoo?
tule beibi savoon nii katotaa onko miehestä minhinkää…tuskin on.

eiku lasol-arska se oli
leidi lasolia varmaan enimmäkseen meni

Sori Lasoli.joku toinen hyyppä se oli.Vaihtoi nimimerkkiä kokoajan ja palasi aina samojen juttujen kanssa.
Sinä olit hyvä tyyppi.
Ite ennoo muuttanu nimmarii enkä muuta ikinä enkä kuuna päivänä. jou

laitanpa musaa ihan vaan vittuillakseni
youtu.be/O9f11SXFFXE

rory gallagher: what in the world

minnes ne stadin kovikset nyt jo häipy?
olis ollut kiva jutella kauemminkin.
mitä te stadissa muuten syötte?
millä te asuntonne lämmitätte?
mistä se sähkö töpseliin tulee?
uskoakseni ei ainakaan stadista

youtu.be/Fn0jV6YLeQg

juha vainio-herrat helsingin

^ Mä en oo oikeestaan stadilainen (paitsi ehkä sielultani) ja syntynytkin olen susirajalla, mutta asunut pääkaupunkiseudulla suurimman osan elämääni. Voin siis ehkä vastailla :

• Syön monenlaista ruokaa, kala- ja kasvispainotteisesti. Sekä itse kokattua että ravintolassa. Olen joskus syönyt kalakukkoakin, puhumattakaan karjalanpiirakoista. Helsingin Kauppatorilta saa muuten tuoreena kumpaakin mainittua. :sunglasses:

• Olisikohan kaukolämpö tuo mitä kotini lämpöpatteriin tulee niinä muutamana kuukautena vuodesta, kun lämmitystä nykyisin tarvitsee.

• Sähkö tulee minulle Vattenfallilta. Sähköä saisi kyllä ihan Stadin läheltäkin, Vantaan Energialta. Ja sepä on myös erikoista, että Imatran Voiman pääkonttori on kuin onkin Stadissa eikä Imatralla. :smiley:

Ylläpito voisi olla tarkempi ja siirtää tämän ketjun olohuoneen puolelle, jonne se kuuluu. Tällä ei ole mitään tekemistä lopettamisen kanssa.
Täytyy kyllä sanoa, että jos jonkun näistä nimimerkeistä voisin tavata niin se olisi Pjotor. On senverran omaperäinen tapaus.

ylläpitoa kehota olemaan siirtämättä mitään mihinkään’

no joo…kalalukko on parasta melkein maailmassa
tulee savosta.

imatran voima suksikoon afganistaniin savon voiman kera-verenimijöitä

kyllä, teen myönnytyksen tällä kertaa,susiraalla syntyneetkin lasketaan melkein-savolaisiksi

kaikki liittyy kaikkeen,perkele

ahistaa-ei ahista

pöö,tänään en ota,easy does it ja ei tääkään mee ohi

https://youtu.be/ioOzsi9aHQQ?list=RDMM

Alkoholistimiehet tulivat taas kiusaan mua=( Mutta Sinä Munkkiseni<3 tulit piristämään mua tähänkin ketjuun :mrgreen: Meidän tiemme kohtaavat vielä<3 ehkä yllättäen ja silloin sydämemme pamppailevat<3

Itehhän oloitit vittuilla.
Ite oot kiusaaja, lienet ihan itse Lusifer.

Sympathy for Devil :smiling_imp:

youtube.com/watch?v=GgnClrx8N2k