Ollaan oltu marraskuusta asti erossa. Siis alkoholisti mieheni kanssa (2 pientä yhteistä lasta). Uusi mies löytyi ehkä liiankin nopeasti, (en etsinyt, vain kolahti) ja kaikki muukin muuttui samaan aikaan: koulu alkoi, muutto jne. Nyt koulu on loppumassa (kesäloma) ja uuden miesystävän kanssa ollaan lähdössä matkalle. Kaikki on hyvin!! Koulu mennyt hyvin, lapset pitävät hoitopaikastaan ja miesystävästäni. Ja minä alan kaipaamaan itku kurkussa entistä miestä!! Voi pe***kele! Miksi, enkö mä muista mitä vuoristorataa se oli?! Olimme juu onnellisiakin, mutta kuinka monet kerrat jäin alkolle toiseksi. Kuinka monet kerrat sain miettiä missä mies on ollut yötä, milloin puhelimesta löytynyt vieraiden naisten puhelinnumeroita, miettinyt miksei mies auta kotitöissä (juu, en pyytänyt)… jne jne…
Nyt kun olen päässyt itseni herraksi, ymmärrän omatkin mokat suhteessa -alan miettimään… Mitä jos?! Kun itse olen terveempi, ja itsevarmempi ja kaikki menee hyvin, niin tahtoisinko vaan kokeilla: josko mä nyt pystyisin pelastamaan mieheni?! Siis EX-Miehen! Huhheijaa. Ja nyt kun ex-mies vielä kaiken päälle vannoo muuttuvansa, ja minä tyhmä jopa soitin hänelle ja puhuttiin asiasta. Mä tiedän sisimmässäni, että hyvin voisi mennä vaikka puolikin vuotta, mutta ehei ei koko loppuelämää. Ja mä olisin vai valmis uhraamaan oikeasti unelmamiehen (joka on kaikkea ihanaa, mitä en uskonut ansaitsevani!) ja palaamaan ex-miehen kanssa? Mikä mussa on vikana? Kuinka mä voin taistella mun tunteita vastaan? Sairaita tunteita, on siellä rakkauttakin, onhan meillä 2 ihanaa lasta…
Sekava teksti, kaipaan jotain komppausta. Pelkään että palaan entiseen uudistuksen toivossa. Pilaan nykyisen ihanan suhteen miehen kanssa joka on saanut mut taas voimaan hyvin. Ja sitten paluu ei sujukaan odotusten mukaan, ja pian olen taas aivan yksin ja onneton, tai ainakin katkera että pilasin mahdollisuuteni onneen.
Miksei mun ex voi löytää jotain naista, johon rakastuisi, ei kaipaisi enää mua -niin en mäkään sitä?! Miksi se, että se kaipaa mua, saa mut kaipaamaan sitä? ÄÄSH! Ja kuinka väärin tämä kaikki on mun uutta miesystävää? Voidaan puhua kaikesta, mutta en mä niiiiin hullu ole, että alkaisin kertoo että vanha suola janottaa.