Kiitos hyvistä kommenteista @Hiiri ja @Fincoco
Jospa tämä paatti pysyisi kurssissa eikä ajais karille.
Hitsi tämä on hyvä vertaus - itse olen välillä miettinyt, että sisäelimeni juhlivat aina kun kurkusta kaataa jotakin muuta kuin alkoa. Piimää, vettä, mehua mitä tahansa ilman prosentteja. Olen fyysisesti miettinyt mitä kurkkutorvi ja vatsalaukku ajattelevat ja maksa…ja naureskellen toivotellut niille mukavaa päivää…
@Viiwa mitä sinulle kuuluu? Olet ollut mielessä.
Kiitos kysymästä.
Ei hyvää, kuntoutus jäi kesken kun join. Nyt kesäloma mennyt juoden.
Mutta positiivista on se,että pääsin viikolla ensimmäistä kertaa päihdetyöntekijän käynnille ja nyt alku viikosta uusi käynti.
Voin tässä joku päivä kirjoitella enemmän.
Tosi paljon tsemppiä sinne! Hyvältä kuulostaa tuo päihdetyöntekijän käynti. Ehkä se auttaa uuteen alkuun. Hyvä, että sait kuitenkin raittiita päiviä alle kuntoutuksen ohessa. Nekin on onnistumisia.
@Viiwa mitä sinulle kuuluu?
Tällä hetkellä hyvää. Olen ollut toista viikkoa juomatta ja käynyt 3 kertaa viikossa AA:saa. Jotain toivoa on tullut,että ehkä minullakin on mahdollisuus elämään.
Ihana kuulla! Hyvä sinä. Toivoa on aina!
Nyt on takana 1 kk juomatta. 3 krt/viikko AA:ssa ja harvakseltaan päihdehoitajalla.
Tukena on ihana ihminen,johon tutustuin kesällä. Yhdessä kävellään,käydään ryhmissä ja hälle voi aina soittaa/viestitellä.
Nyt vaan pienin askelin eteenpäin.
Onpa hienoa kuulla Viiwa! Onnea ensimmäisestä raittiista kuukaudesta. Jatketaan ehdottomasti niiden viikkojen ja kuukausien keräämistä päivä kerrallaan.