TajunnanVirtaKeijo

Kantapää raspi ja peräpukama voide

^, ^^ HYVÄ, että uskotte SANAAN !! ja olette kuuliaisia tälle ketjulle… älköön kukaan pitäkö muita ketjuja… Foresterikin on saanut vähän iltalomaa plinkin viihdeosastolle käymiseen… eh he he

Cadillacin vaha ja kiillotus, pesu oman uima-altaan luona auringon laskiessa vuorten taakse ja
Hollywoodin kuuluisimpien nättelijöiden juuri lähtiessä illalliskutsuilta, joissa soitti Springsteen ja
osa saapui helikopterilla ja illan isäntä läikytti omenamehut Scarlett Johanssonin tyköistuvalle
punaiselle mekolle, jota yhdessä mentiin pesemään yhteen viidestä yläkerran makuuhuoneista

Forresterin vuoro näyttää kykynsä makuuhuoneesssa

Pitkänkin suhteen alussa ne kyvyt näytetään jo eteisessä. Tai taksissa.

kykyjenetsijän palkkapäivä

haiseva makuuhuone eunukki

Vaimo onneks simahti tohon viereen…kai sillä olis saattanu olla ajatuksia jonkinlaiseen “lähitaisteluun” mutta luovutti ku
Tuli tänne makkariin… ollaan pari tuntia piereskelty koiran kanssa täällä… valitteli kuulemma hajua…en mä kyl haista mitään. … eikä nyt kerkeiskään mihinkään vaakakamppailuun…sillä

…mä löysin uudestaan maailman parhaan pelin… oon taas ihan koukussa propilkkiin…kokeilkaa ihmeessä!

Niiskuneidin seksuaalissävytteinen vihjaus sai hemulin korjaamaan asentoaan linkkumaiseen kyykkypyllistykseen, jotta muumipeikko voisi tehdä täysyllätyksen takaapäin hyökätessään hemulin niskaan, haisulin samalla ihmetellessä Muumipapan kalsareiden massiivista kokoa silmät kiinni ihastuksissaan

Jaa, luulin ensin että proplinkkiin ja näemmä tollanen pilkkikisapeli on oikeesti olemassa. Tarvii sanoa, että tässä suhteessa en oo pelimies, muuten kyllä, melko usein mutta livenä…

Jimmy Hoffa pilkillä kalojen ruokana

Ja hermusen hemuliina pöytäliina hameen välissä päiväkahvitarjoilun aikaan

Hemuliina väliliinassa oli viesti jota hän oli kovasti odottanut: Perinteistä,selvänäkötulkintaa, uuden Kultaisen Ajan energian kautta. Viestejä,enkeleillä, Ylösnousseilta Mestareilta ja Henkimaailmaan siirtyneiltä läheisiltä. Aikavaraukset tekstiviestillä tai sähköpostilla.

Hän aikoi mennä transformaatioon

[i]AuraTransformaatio™-hoitoa ei voi tulla kokeilemaan vain uteliaisuudesta. Hoito on pysyvä ja kokonaisvaltainen tietoisuuden muutos, josta ei ole paluuta takaisin – kun se on tehty, se on ja pysyy!

AuraTransformaatio™-hoidon tekee koulutettu auravälittäjä™. Hän työskentelee hoidon aikana puhtaan, tasapainoisen energian kanssa, jonka hän siirtää hoidon aikana asiakkaan energiajärjestelmään. AuraTransformaatio™ käynnistää asiakkaassa merkittävän henkilökohtaisen kehittymisprosessin, joka ei kumarra rajoittuneita käsityksiämme esimerkiksi dualismista tai tietoisuuden hierarkisuudesta. Tämä mahdollistaa syvän sisäisen tasapainon kehittymisen, jota ei voi sanoin kuvailla. Se on koettava.
[/i]

[i]Kunnossapitopalvelut

AURAus- ja hiekoituspalvelut | Pirkanmaa, Tampere, Viljakkala, Ikaalinen, Nokia ja koko maailma tarvittaessa

Maanrakennus AURAlan palveluihin kuuluu myös kiinteistöjen talvikunnossapito. Palvelemme esimerkiksi taloyhtiöitä, isännöintitoimistoja sekä muita asiakkaita Tampereen, Ikaalisten, Viljakkalan, Hämeenkyrön ja muun Pirkanmaan alueella. Tästä syksystä alkaen myös koko maapallon alueelta, mutta ei Saharassa sentään.

Kunnossapitopalvelumme koostuu kiinteistöjen pihoilla ja tiealueilla tehtävistä auraus- ja hiekoitustöistä, jotka toteutamme asiakkaan toiveiden mukaan. Teemme aurauksia ja hiekoituksia sekä säännöllisesti että kertaluonteisesti sopimuksen mukaan.

Maapallon muisssa kohteissa hinnoitteluperusteet noudattavat yleistä tariffia, johon vaikuttavat erinäiset kulut.

Kalustomme jyrää kaiken ja auraajamme ovat hienotunteisia ja tositarkkoja superammattailaisia tai tulet pettymään.

Huolehdi kiinteistösi pihojen ja pihateiden turvallisuudesta ja tilaa meiltä luotettavat auraus- ja hiekoituspalvelut![/i]

Aurausjuusto, juuston aura 12. ulottuvuudessa

Ihmisaura, laura palmeri, joka tanssii kuin ingallsin loora, laura - billy joelin piisi, urheiluruutu-laura, rädyn laura

…tätä “viihdekirjoittelua ja viihdeketjuja” täällä päihdelinkissä varmasti ihmetellään ja arvostellaankin… mielestäni tällaiset on osalle ihmisistä aivan yhtä tarpeellisia kuin joillekin politiikan ja uskonnon/uskomattomuudesta jauhamisketjut…

youtu.be/oTEpHyU1KAE

^Toi Eppujen biisi on omistettu kaikille, joita tämä kirjoitukseni jälleen kerran ärsyttää…

^ Joo, jauhamisketjut pitää jauhaa loppuun ja onhan tääkin yhtä jauhamista ja ihmiset on erilaisia, yep

Suora lähetys - Ikkunattomassa kämpässä asuvan haastattelu - youtu.be/VDgNCYcAKSQ
Entisen siivoojan haastattelu - youtu.be/_HEW6IqvB-I

pidot, kemut

Varsinkin tuo jälkimmäinen haastattelu kouraisee minua syvältä, aina viimeiseen paksusuolen kirvelevään mutkaa asti. Kaikki nämä vuodet, juodut sekä juomattomat, ovat vierineet aivan turhaan. Sillä niin kovasti koin omakseni tämän onnettoman ihmisen kohtalon. Kaikki nämä vuodet olen aivan turhaan kärsinyt, käynyt AA:ssa, psykiatrilla, hulluinhuoneessa etsimässä vastausta tuskaani ja kuinka yksinkertaisella sekä inhimillisellä tavalla tämä terapeutti sai tämän ihmispolon jakamaan tämän löytämänsä vapautuksen, jota minäkin olen koko elämäni etsinyt, nimittäin vapautusta siisteydestä. Juopottelun avulla, vain pohjalla käymisellä, olen minäkin kokenut tuon vapautuksen vihdoin. En vain aikaisemmin ole tajunnut mistä lopulta onkaan kysymys, sillä kokemalla nämä ääripäät, olen vapautunut elämään kuin porsas mutalätäkössä, karsinassani on onneksi vain kolme seinää, joten valoa saattaa jokunen säde päästä sisään muutoinkin kuin pussilla kantamalla.

monttubileet, hautajaiset, Suomen satavuotisitsenäisyyspvä

No sittenhän nämä sopivat jatkoksi, vaikka uusintoja ovatkin varmaan kaikki edellisiltä esityskerroilta.

Simo, entinen turkulainen - youtu.be/tXcs6OlHxiM
Itänaapurin haastattelu - youtu.be/aK89ndzFuu8

Suomi osaksi isompaa kolminumeroisten valtioiden sakkia, linnanjuhlien boolimaljan tasaveroisuus,

:laughing: …en oo ikinä ennen noita nähny…varsinkin toi entinen turkulainen on loistava!

Liisa Jaakonsaari ottaa attentaatin rintaneulan tosissaan toiseen pakaraansa kapinahenkisesti tuskaillen

Nauroin aivan hulluna viime vuoden keväällä näille, ikkunattomalle asukille ja simo-turkulaiselle.
Mikko Kivinen on PPP:n tavoin yksi parhaita komiikan kettuja. Vanhojahan noi pätkät ovat, mutta nerokkaita.
En oikein lämpene huonolle tai olenko niin yksinkertainen, ettei putouspaska tee vaikutusta, voi olla.

meterorologisti lissu, mun entinen kassapäällikköpomolissu, mutsi ja lievestuoreen liisa, sekä

Luona Sipoon kirkon
Seison ja katsomaan jään;
Siinä Laineen Pirkon
Itkevän myöskin mä nään.

[i]mäntsälän apina, kantsalan säpinä, äijävuoren ämmänlaakso, setien täti, tätien setä, miesten mies 4seiska,
kaikkien sotien aloittamisen ja kaikkien sotien lopettamisen ak47, taittoperäinen suomirynkky,

sig sauer, glock 17 ja köyhän miehen ase, paksupertta kupeessa ja ykssilmäinen miljoonasadepyssy,
40 km tunnissa majoneeseja ampuva norsunkellistäjä, rinssinakki tai ranteen paksuinen jormatykki,

kahden pallolippaan kanuuna ja ihana maalitaulu, lämpimän suonperäinen joustava ja lämpöinen kutulampi, jossa
kauniit kalliot kiiltelee ja poimuista voi laskea lumpeenlehteä pitkin onkolomaiseen hetulan autuuteen[/i]

Mä en muista nähneeni noita aikaisemmin. Mä kaivelen aina noita vanhoja pätkiä, koska uusia ei varmaan ole. Telkkariahan mä en enää katso, mutta kyläillessä olen sitten nähnyt joitain “hupipätkiä”. Tämä Putous ei kyllä ole varmaankaan minun makuuni.

teiseri

Aivan loistavia…

Tän hahmon muistan lapsuudesta…“on se kyl hyvä” jarna kuiva

youtu.be/Vsj6967MpVM

kilin kelmeät kellit