ei runkata lauantaina, ei viitsitä vemputtaa
ei lauantai käteen kulua saa
astelin ma lauantain ja makkaran kuorta katselin
pistelin mä naamariin tuon kalvoisen kartongin
haistelin ma makuansa ja toiveikkaana vislasin
sitten pirssin takaposkiin nostin koko laatikon
Mä aloitin aamun reippaasti, keittiössä kahvia ootellessa yritin kyykkyyn ylös liikehdintää, no enhän mä nyt sinne kyykkyyn saakka pysty meneen kun mä en sieltä ylös pääsis, noo kuiteskii, tein sinnepäin muutamia toistoja. Täyty se hommeli lopettaa kun niskasta meni joku paikka tilttiin ja nuppi jäi johonkin omituiseen asentoon. Kesti jonkin tovin, että nuppia sai liikuteltua johonkin suuntaan. Enivei, vammajalka kärsii koko koiven pituudelta. Se on joteskii omituisen tönkkö ja paksumpi kuin toinen jalka. Ektoplasma ei virtaa siellä normaalilla tavalla.
Kuntopyörä konfikuroituna sellaseeksi, että sitä voi sängyssä selällään polokaasta, sopis mulle kuin nenä päähän! Yksi hyvä konsti raitistumiseen on tää forrest gump - menetelmä! Valitettavasti se ei vain mulle sovellu.
^ Joka jannulla ja jannalla tulee iän myötä lievii ja isompiiki fyysisii vammoi ja huippu-urheilijoilla ne isoimmat.
köyhät kyykkyyn ja minä voin istua, kun on tää mutsilta ennakkoperitty johtajatuoli, jossa selkä todella lepää
kirjoittaessa ja juutuupista matskuu haavittaessa. Olemme rakentuneet ihmisenä selkärankamme varaaan.
Kahvakuulalla ja kävelyllä pysyy selkä ruodussa ja ainakin kävelemään pystyy suurin osa peruskuntoisista.
Ja munaa kun on, niin pystyy olemaan ilman päänsekoittimia, mutta yleisesti ottaen siihen tarvitaan halua.
Sukupuoliseen jakaumaan, tulotasoon ja sosiaaliseen kykyyn katsomatta ja vilkaisten ohi älyn ja tunnetason.
menin ma kellariin illalla ja koitin vanhaa konjakkitynnyriä avata
punnersin aikani ja hamusin jaloa terveysainetta kaiholla
harkitsin jalkajousella paisuneen laudan pintaan ampumista
muistin karvaan jälkitilan ja happaman rapulan oksettavan maun
kapusin 12 askelta takaisin lämpimään huvilaani ja join yrttimehut
Asiaton assossissaattio-ketju on vajonnut todella alas! Asiallisesti yritän aloittaa assosssisssaatioita uudelleen mikäli seiskakymppi kerkiää rakkauden ratkiriemukkaan rakastelun keskeltä tänne juoppolallien omalle palstalle kirjoottelemaan.
onko 12 askelta parempi kuin yksi askel? Sähän oot lyönny korkin kiinni ja pärjänny silleesti?
==> kaikki askeleet on hyviä, jos ne ei oo toistuvasti taka-askelia tai hakevia sivuaskelia. askelmittari on kans hyvä pisnes, mutta AA ei oo sitä vielä pystynyt soveltamaan tai hankkimaan siihen oikeuksia… emmä tiiä niistä kerhon alkelmitoista paljoakaan ja raitistuminenkin on ollut aika ikävää tai ahdistavaakin silloin alkujen alussa… tai aina alussa, jonne en kaipaa, vaan askellan sen mukaan, että riittää pullo- ja tölkkivettä kaapissa, vaikka vähän maksaiskin - vaivaa.
=> mullon naisestani tänään vapaata. tai hällä siis musta… mut oomme osa-aika-asuva pari, hän on prosessissa.
minä vaan oon. mut koirailen ja unohdin viettää toissa päivänä miestenpäivää.
lasten oikeuksien päivä oli eilen, eikä se kai tarkoittanut kaljan osto-oikeutta lapselle
tai ennen aikaista ajo-oikeutta. vanhempien kasvatusmetodien oikeuteen veto-oikeutta.
almanakan muut päivät ovat äititenpäivä, naistenpäivä ja loput on enimmäkseen mies… siis yhteisiä päiviä.
=> mömmöi voi syyä, vaikka niitä ei ois lautasellakaan. mut on hyvvii mömmöi kans. eiku ei oo oikeestaan.
…oon hieman arkalainen tämän juoppolaskurin asiallisuudesta… otin sen toiminnon käyttöön ja hogasinkin sen vasta vissiin eilen. täähän ei oo kilpailu. ja tuskin kukaan yli 10 v viunatta ollut käyttää tuota tai vaikka melkein 30 veetä dokaamatta ollut… tai en minä tiiä. mut onhan se olemassa jotain kertoakseen ja ittensä vuoksi sitä on siinä tilassa siinä määrin kuin onkin…
aattelin jäädä joululomille. mut enhmämää voi kesken jättää, ku paisutan tota mun turvonnutta post countia. ja joskus mullon asiaakin… aika harvoin… mut saunailenkin jonkin verran. ehkä kolmannes viesteistä käyttäny siellä. mut näin oikeesti kuolevaisena joskus ne viestit ja sanottavat vain loppuu… ja kalenteri varmasti tän vuoden osalta jo ens kuussa. alle viisi viikkoa jouluun… voi sitä kaupallisuuden määrää. meillon paskaa satanu kadulle tänään ja jos tulee pakkasta, aion ilakoida ja myös näyttää sen ulospäin, sillä kaipaan tosissani KUNNON TALVEA !!
edit: ==> ne valloittavat miekat. valoitan tieni mieluiten punaisella paprikalla, joka on parempi kuin homeinen.
^ [size=200]KA,[/size] [size=150]SUOTTAAPI OLLAKI[/size] ja hyvinnii olla olemattakkii ja päälle takkii
janoinen juoppokameli on nähty aavikolla vietetyn putken jälkeen menevän Jordaniassa suoraan baariin täyttäämään tyhjentyneen tilaan saavittaisilla mitoilla kaljaa, mutta kovin vähän oli siinä litkussa voimavoltteja. joutui käymään heittämässä kyttyrällisen ja diggailikin aikastas kyttyrää koko paikasta, joka oli täynnä rasisistisia palestiinalaisia aaseja.
Calista karkaa – ja erittäin dramaattisten tapahtumien jälkeen, jotka sijoittuvat mm. sirkukseen, Lontoon syrjäkujille ja jopa ilmapalloon Lontoon-Pariisin välille, Calista ja Helstone vihdoin huomaavat kuuluvansa toisilleen.
^ ehkä jollekin. oon menettänyt sisälukuintoni, enkä lue hangessakaan.
siis ei vaan oo jaksanut kiinnostaa tai innostaa tai jotain. sun tavoin
uutisseurantaa vähentänyt, en kuitenkaan täysin lopettanut, eikä johtunut
tuosta Pariisin iskusta. Aloin syyskuussa ilman suunnittelua karsimaan
turhan shitin lukemista netistä. lehtiä ei oikein paperisina tuu selattua.
Voima lehti, City lehti, Tamperelainen, Aamulehti, Hesari… mihin mää niitä ees tarviin…
Ilta-Sanomiin on vielä henkinen suhde, olemmehan eläneet yhdessä jo kasarilta asti.
mut selviin ilmankin. enkä aio itkeä sitä eroa, kun se läpyskä kiertää vesilammikot.
nettiä en aio hyljätä ja kännyradiota. tarviin juutuupin ja näinä aikoina plinkkiä
sen verran, että addiktion myönnän. juutuuppi ei mua tunne ja plinkin modet ei käy
meillä kahvilla. emmää veljeile tai sisaroi niiden kaa, eikä se ois ammattimaista.
siis mun kannalta.
tummaverikkö sotki miehen hiukset ja ajatukset. mies ei voinut enää olla ilman rakastaan.
he viettäisivät jälleen yhden akrobaattisen yön Karibian taivaan alla vaikeissa asennoissa riippumaton keinuvassa liikkeessä, joka lopputulemassa saa heidät siistiksi paketiksi, jossa nukahtavat sylikkäin ja veri pakenee isoista lihaksista ja aiheuttaa puutumista pakarassa ja kikkelikin vetäytyy taas tuttuun velttovirtaisuuteensa. aamulla hiekkamyrsky pyyhkäisee rakastavaiset hereille ja seikkailijamies ojentaa beibelleen kätevästi mukana kuljetettavan silmätippaboxin. kohta kirkastuneet pupillit näkevät aamunruskon ja pensaassa kyykkivän paimentolaispuskajussin aamupaskalla.
^ Toi äijä, paikallinen soinin timppa puhui arabiaa ja sanoi, että modet pitää vaihtaa plinkkiin, eikä suosia samoja tyyppejä vuodesta toiseen. “ei tää mikään fakin suojatyöpaikka saa olla, mulla on itselläkin pätevyyttä valvoa asiatonta trollaamista ja voisin palkata vaikka jonkun eläimen siihen hommaan, kun katsotaan nykyajan valvontakomission koulutustasoja ja valintakriteereitä”.
ja sit ilmeisesti joku syötävä ja viaton vuohenjuuston sukuinen elukka tuotiin paikalle pilkallisessa ja ilkeän provosoivassa hengessä demonstroimaan ja parodiseen tyyliin imitoimaan aiheen ympärillä käytyä vuosia kestänyttä meta-keskustelua ja sanoisin tätä melko asenteelliseksi ja eläinten oikeuksia polkevaksi videoksi.
ja toivoisin aina esitietoa, mitä linkki sisältää, kaikilta - please.
^ hauska maanantaimasisnaama… tuo luonnenäyttelijä taitaa kyllä näyttää muinakin päivinä samalta…
Autoasiana mää ehdotin naiselleni golfin pintojen puunaamisen ja klasien skrabaamisen sijasta sen kärryn ajamista pårttikongiin, niin ei pääse lumi jäätymään kiinni ja renkaatkin pysyy sulana… tai sit ajaa sen tunniks maan alle, kun nykyään on mansekin kadun alta aika outokumpua, sillä pitäähän suurkylässä olla tuhansia parkkipaikkoja luolastossa, jossa on kuitenkin käytännössä tilaa enemmän kuin televisioiduttomassa eduskunnnan täysistunnossa…
tänään läks taas yks viherkasvi veke, kun se kyllästyi tän betoniviidakon jäsenyyteen tai hoito oli puutteellista.
kissus halus päätyä roskikseen. annoin sen mennä. ja ehkä se oli jo pitemmän aikaa funtsinut maisenmanvaihdosta.
haikeina annoimme viimeisen lehtesi vaisusti soitellen vaipua kuivuuden käppyrään,
ehken liikaa sinua muistanut hoitaa ja juotin liian varovasti ja olit etäinen katosta roikkuessasi,
nyt voit jatkaa kiertokulkuasi muissa maissa mullistavissa, jota kohtaa pian kissan pissa.
Niin moni kasvi on kokenut ennenaikaisen poismenon elämäni varrella, on kissuskin päätynyt kiertokulkuun liian aikaisin. Viherkasvi, joka vielä pari kuukautta sitten kukoisti terhakasti kurottautuen kohti valoa, poistuu purkistaan viimeistään joulun hötinöissä.
Tällä kertaa minulla ei ole kuin tuo yksi flamingokukka. Sekin ostettu kukkakaupan poistokorista. Se näyttää vielä voivan hyvin, vaan uudet kukat ja lehdet ovat pienehköjä. Viimeisin kukka olikin yllättäen valkoinen ja pieni.
Kerran hommasin kukille jopa omat kasvivalot talveksi. Pimeys vain iski niillekin kun pojat pitivät homokaneja irrallaan huushollissa kun olin itse pois. Homokanit tuhosivat kaikki sähköjohdot ja paskaa oli siellä sun täällä. Kanien homous alkoi poikiakin ällöttämään niin paljon, että lopulta kanit joutuivat pakasteeksi, josta sitten aikanaan päätyivät ravintoketjuumme.