Näkisin, että plinkin poliittisen sisällön primitiivinen tehtävä on ohjastaa myös järjestelmällisen raittiusväen kenttäkokemukset sellaiseen ilmaisumuotoon, että liian vähälle huomioll jääneet sekundääristen ja tertiaaristen sidosryhmien asiakokonaisuudet kokevat olevansa huomioituja progressiivisen regression laajemmassa mitasssa, jotta saamme tarttumapintaa aiemmille yrityksille edistymisen kokemiseen ja yhteiseen eläytymiseen, jonka puramme sanallisesti tahoillamme ja vasta sitten tunnustamme järjestelmän tuoman oikeuden kritisoida epäoikeudenmukaisista sisäpelivuoroista kössihallilla ja toistuvan klo kuuden ruuhkaan joutumisen ilman kiirellisyyttä olla plinkin avaaman kahvilan aamutiskissä, jne bla bla bla jaksan ikuisesti skriivata päätöntä skeidaa - ja se on tuotu totuudellisesti esiin, jo liiankin monta kertaa.
Mouhomaster hyvä, ei se virkanainen siinnä kuvassa sitä lohkasuaan sulle tarkoittanut. Mä mietin, että viitsisinkö täällä plinkissä vierailla ilman sun skriivauksia, vastaus on että en!
Mä olen konkari plinkin mitassa, sillä kuudes vuosi kirjautuneena ja suurin osa on vain tulijoita-menijöitä.
Näin monennen kerran tää on jo aika lailla yllätyksetöntä kun uusi tyyppi tulee messiin ja sama kela käynnistyy.
Sitten parin vuoden päästä tietää jo miten se meni miten meni miten meni siten meni miten meni ja
niinhän se menee, vaan ei tämä ikuisesti kestä ja poistuminen on koko ajan likempänä, ehkä jo tänään…
munatonta ja munasarjatonta menoa, itsevarmaa ja terveesti itsekästä, seesteistä ja itseironista
Rakkauden ironiaa, son kamalaa, pitää vain paikkansa hyvin. Kaikkien kokemusten jälkeen täytyy sanoa, että poikain isukki, joka on aivan uskomaton persoona, on kyllä paras kohdalleni osunut henkilö. Kaikki hyvät jutut huomaa vasta jälkikäteen. Mä olen niin tyhmä, että mulle asiat valkenee vasta pitkän ajan kulttua oli asia mikä hyvänsä. Koskee myös raitistumisprosesseja, joita kohdallani on kolmas menossa. Olen vakuuttunut, että mulla on tähän asiaan vahva tuntuma. Kymmeniä vuosia raittiina olleelta unohtuu paljon.
Pakottauduimme tarkastelemaan oven puukarmien huokoisuutta ja päätimme maalata koko mökin turkoosiksi.
Työn tehtyämme ja kysyessämme tovereiltamme, huomasimme inhoavamme tuota väriä ja syytimme johtajaamme.
Mäiskimme teloilla ja pensseleillä liideriä, kunnes hän lupautui maalaamaan koko mörskän taas takaisin violetiksi.
Aika menneeseen…hämmästyttää…ajatellaan vaikka, että maailmankaikkeuden ikä on määritelty 13,7 miljardiksi valovuodeksi alkujysäyksessä vapautuneen säteilyn perusteella. Sen kauemmaksi ei päästä, vaan kun se avaruus laajenee koko ajan kiihtyvällä vauhdilla, niin miten ne voi päätellä tän iän, jos sen kauemmaksi ei päästä. Ja mihin se voi laajeta, jos sitä ennen ei ole mitään? - Ja mitä jos on näitä maailmankaikkeuspallukoita vielä rajaton määrä, niin missä ne pallukat ovat jos ei ole mitään?
^ Aikaa ei ollut ennen tuota jysäriä… vaikka olisi millä mitata… kun ei ole mitä mitata…
Ennen tiedettä ihmiset keksi jumalia ja vain 400 vuotta sitten maapallo todettiin palloksi ja lakkasi olemasta litterä eiku litteä… kukaan ei uskaltanut mennä horisonttiin ja tavis ei voinu veneillä merille, ois pudonnut jonnekin…
ihmisen pelottelu olemattomalla ja erilaisuuden huono sietäminen (=tutkijoiden dissaus ja tappaminen) on ollut kaiken tieteellisen tutkimuksen esteenä jo aikojen alusta, mutta nykyään sentään tajutaan enempi ja hyväksytään outoina pidetyt jutut… tai siis et voi uskottavasti kapinoida luonnonlakeja vastaan…
joku täti lähetti lehteen äsken trombille sukua olevasta pölypyörteesä kuvan ja se ei ollutkaan mikään paha henki tai jumaljuttu, vaan ihan selitettävissä oleva luonnontapahtuma… mutta sitä ajan vääristymää on vaikea tajuta ja että se silleen peitsimäisesti taittuu ja näkemämistämme tähdistä osa on kuollut ehkä 400 vuotta sitten, mutta valo silti matkaa läpi avaruuden, ne on vaan hieman kaukana… valovuosina mitattuna… vaikka ovatkin melko lähellä verrattuna muihin galakseihin, ja siinä kohtaa alkaa pieni pää mennä sekaisin, muttei se silti tarvii sinne mitään hölskyvää…
Mä olen tiedeuskovainen ja nielen kaiken mukisematta, kunhan tuotteessa on tieteellisesti tutkittu-leima.
Ehkä tiedemiesuskonto on vasta tulossa ja varainkeruu alkamassa - vastapainona skientologiläpälle,
jonka hartaita kannatusjäseniä on mm. tompan kruise ja travolta johny… mikä niitä vaivaa…
tässä osiossa vois alkaa levittää jotain mystistä kulttisanomaa, paitsi tätä ketjua ei kukaan avaa !!!
rakkulaa ei voi olla siellä, kun siellä ei ole mitään! Jalka ei voi olla sukan ja kengän välissä. Tietysti pitäisi määritellä mikä rakkula on? palaneet jalkapohjat.
Mää mään ny kauppaan kaupungin liepeille nääs lainahynät tuli tilille
Herätä aamulla krapulassa ja huomata, että käsivarsi on palanut saunassa löylyhöyryssä. Mieleen palaa muistikuva saunomisesta kun meni uimaan ja tunsi kädessä jotain outoa, tarttui käsivarteen toisella kädellä ja käteen jäi nahkat. Siinä meni taas kerran loppukesä vituilleen.
Jeesusteippi eli Jesari on Jeesuksen viimeinen lahja tavikselle - väline, joka hiljentää kaikki kusipäät. Se on melkein kuin tavallista teippiä, mutta jumalallisten voimiensa ansiosta se pitää siellä, missä tavallinen hitsaussauma väsyy.
Vaik mä olenkin tällänen kotijuntti, joka tarkastelee elämää ikkunaverhon raosta, niin taannoin eräs kansainvälisen tarkastuslaitoksen turkkilainen tarkastaja kertoi turkkilaisten duuneista Saksassa. - Eivät kuulemma voineet keskeyttää työtä, vaan oli paskottava housuun eräällä tuotantolaitoksella. Herrakansa on aina herrakansaa ja Suomi on aina valmis herrakansan palvelukseen.
^ Mä olen hörhöjuntti ja rasittava itsekeskeinen paskakasa ja tämän tiedän jo itsekin ja ilman muuta kattelen toisten selän takaa ja salaa heidän elämiään ja eläimiään ja kadehdin ihan hirvittävästi toisten omaa ja toisten suhteita ja asuntoja ja yritän halvasti kopioida kaikkia niiden upeita luonteenpiirteitään ja ihania rahojaan ja aina päivisin luuhaan varjoissa ja illan tullen kätkeydyn elämän päänäyttämön pölyiseen takaosaan ja julkisesti ripustaudun muihin ja esitän jotain muuta kuin olen, sillä varmastikin pelkään hyvästä tai tuntemattomasta syystä todellisuutta ja ois aika herätä ja kuolaan verkkosukissa ja verhoissa tuttia imien ja muita vihaten.
Lisäksi olen kuulemma raittiutta itsetarkoituksena käyttävä, jolla ei ole luonnetta ottaa silleen sopivasti + oon kuivailija ja mun pitäis herätä todellisuuteen ja kukaan ei mun neuvoja kaipaa ja kukaan ei halua mun kanssa pelata,
ja alkoholistille paras lääke on kohtuukäyttö ja siirtyminen entiseen alkoholismiin tai jokin korvaava tuote.
tämä on ehdotonta ja koskee kaikkia ongelmakäyttäjiä, eikä tätä voi muuttaa tai Einstein oli väärässä…
pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja muuttaa tilannettaan, sitten voi taas arvostella ja neuvoa, kun tietää.
Raittiuden vuoksi mitä vain, siksi ==> kokaiinia uima-allasbileissä