TajunnanVirtaKeijo

^ onpa syötävän näköinen, mutta toi pitää perusteellisesti kuivattaa, sillä hainliha on myrkyllistä, läpeensä kustua.

koirakissa ois sekopäinen yhdistelmä, samoin feministi, joka haluaa olla miehille mukava täti

antisovinistinen mies, joka strippaa naisille ja tekee niille koruompeleita ja siivoaa-kokkaa

jakomielle

Ostin taannoin tuol tois puolel kaupasta herkullisen näköistä haita. Sen verran tiesin, että se olis pitänyt jotenkin esikäsitellä. Tuumin, että ei tässä nyt mistään käsittelyistä ruveta selvää ottamaan ja iskin hain pannulle paistumaan. Jo vain alkoi silmät kohta kirvelemään ja koko torpan täytti kammottava ammoniakin löyhkä. - Ei sitten kyllä syöty sitä ja tuulettaa piti pitkä tovi.

huuto ja halla -taulut

if you´re in the bottom of the lake now, you´re very dead

forget about it youtu.be/Zf0ZyoUn7Vk - Donnie Brasco

youtu.be/hM_LySNgwVU - The Best Introduction of Al Pacino

youtu.be/hgT707uizYI - Robin Williams Salutes Robert De Niro at AFI Life Achievement Award

Kostea kuolon puutarha

maltillinen kastelu, eikä sellanen märkävuosien tyylinen krooninen juotto on parasta ja mieluummin liian kuivana

juottola

räkälä, kippola, rafla, saluuna, taverna, bistro, disko, yökerho, riemuliiteri

^ Heli - onnee ekasta tonnistasi, tällä menolla kymppitonni on mahdollista ja ajankohtaista tuossa 2019-20…
Meikä ei alussa kirjoitellut tänne juuri mitään ja enimmäkseen omiani omiini ainakin ekat kolme vuotta. Niin moni on arka ja ujo häpeemään plinkkiuran alussa, mutta sinä olet heti rempseä ja vailla estoisuuksia tai hidastavia filttereitä :smiley: Itse muutin Saunaan pari kertaa ja reenasin siellä olemista ja olen molemmissa mestoissa nytkin kun sana-assosioin, sillä niin se kuuluu mielestäni tehdä.

korkean profiilin ja seitsemän lajin hienostoravintola VIP-oikeuksilla, rikkaiden kuntosali, oma autonkuljettaja ja keskustan kolmio merenrantanäkymillä ja autossa påreamme. palvelijoita huvilalla tarvittava määrä, 2-100 hlöä.

[size=150]are you drunk[/size]

Ooksmä soperrellu tänne jo niin monta viestiä!

^ Olet. Olen numerologi ja tutkin lukuja ja saan niistä kiksejä ja alitajuisestikin mittailen kaikkea matemaattisesti.

karsastus

[size=200]NÄKÖTESTI MIEHILLE[/size] (onpas tuhmaa)

^ ei tuosta avautunut mikään - siis linkki - jos oli tarkoitus

hikipesti, joe pesci

Tulee hiki heti kun pestiä ajattelee! Sanaa työ en halua enää koskaan kuulla enkä nähdä. - Hyi prkle, tässä aivan työlääntyy

höylääntynyt (visa, american express, master card ja köyhien 400 %-koron pikavippihuijaus)

mankeloitunut, telattu, faxattu, todistettu, taattu, laminoitu, juovattu, kolvattu, sorvattu, työstetty, hiottu, myyty, ostettu, pantattu, kusetettu

alleviivattu, paisuteltu, kursoroitu, [size=150]suurenneltu [/size] ja [size=85] vähätelty[/size]

pelkistetty, riisuttu, putsattu, hapotettu, painettu, upotettu, nostettu, kuivattu, kupattu, kaapattu, rautakangeistettu, voimaannutettu

Olen voimaantunut = voin hyvin. Pomollani on voimaannuttava vaikutus työskentelyyni = mullon hyvä pomo

olen haasteellisessa tilanteessa = vituttaa vitusti. Koen uuden digiboxini haasteelliseksi = möivät täyspaskan poksin

Palautat sen paskan boxin takaisin! Digidigitaalinen, dikestive, digit, tagit, tip tap

^ Ne olivat siis esimerkkilauseita käyttäen sanoja, joilla yritetään jotain ilmaista, mutta jotka ovat vain onttoja latteuksia, joita ihmiset netissä ja julkisella paikalla hokevat kuuluakseen isompaan ympyrään ja jotta pysyvät ajan hengessä ja ovat in. mulle nää tyypit ovat aina out. Asiat voi ilmaista muullakin tavalla kuin kopioimalla.

haasteellinen, voimaannuttava yms. shittii - ilmaisu voi olla joskus myös ihan selkokielistä ja simppeliä,
eikä typerä ja keinotekoinen sana, siis → mulla on hyvä olo, eikä mikään voimaantunut ja paska on vain → paska.
digipoksi tallentaa ja se on sen tehtävä, eikä mikään oikeestaan ole koskaan haasteellista, kuin jokapäiväinen aamupaska.

Onttoja sanoja käytetään siksi, että joku toinen ihailtu jurpo alkaa niitä lähipiirissä ja ihannoidussa lokerossa käyttämään ja niitä imemällä ja omaksulla jatkuvaan ongelmakäyttöön ollaan pian enemmän kiinnostuneita siitä, mitä muut on mieltä sinusta, mutta kaunis kielemme menee siten pilalle ja omaminä muuttuu kierrätysmuoviksi, joka on massiivinen häpeä kun niin antaa itselleen tapahtua ja vielä näyttävästi muiden kannustamana ja spotissa naama maskarakerroksesta irstaana kiiluen kiihdyttää minuutensa teollistumista ja silloin sinä olet samaa valtavirtaa kuin muutkin kloonit ja mielipiteesi ei mua enää kiinnosta, vaan on pelkkä toistuva pettymys ja uniikki ja ihana ihmisen omamuotti on rikottu, eikä sitä voi enää ehjäksi imuroida, ja paljon huudeltu omavoipaisuuskin on tätä ja kaikki päivityssonta ja huomiokuona, jota tungetaan valokuidun kautta eetteriin kuin härskiintynyttä sianihraa kaupataan taviksen ihmedieetin parantavana aineena… sitten tulee näitä vähentäjiä sun muita,
jotka eivät uskalla katsoa sisältöään itseilmaisunsa inpoksissa tai edes tiedä mitä haluavat. “ehkä mä vähennän…
tai mä alan toiseksi tyypiksi… tai lopetan eiku vähennän tai sittenkin lisään…” no, osa on varmaan syntyjään tylsiä
saksimaan liian vahvaa norsunnahkaa sielustaan ja osa pitkävaikutteisilla virkamiesperheasetuksilla, eiksje.

perkele ja saatana käyttöön ja teeskentely poijes. “palaverimme tarkoituksena on vatuloida järjestelmäämme globaaleina vaikutteina tulleita tekijöitä”= mullei ole mtn sanottavaa ja siksi puhun paskaa tässä tiedotustilaisuudessa. Meidän PM-inssikin voisi ottaa rennommin ja kertoa enemmän ja useammin miljonäärikaskuja.

Mä en koskaan voisi kuvitella olevani vakavassa suhteessa äidinkielenään jotain muuta kuin suomea puhuvaan naiseen, sillä silloin mun alkuperäisestä ilmaisusta jotain lontoota puhuessa leikattaisiin viidakkoveitsellä latva ja tyvi ja keskikohta, sillä näin mä sen koen ja näen - rajattomalla tavalla puhua ja kirjoittaa suomea olen eniten se illuusion minä, joka kangastuksena muillekin aivojen työstämänä verkkokalvoille oikein päin käännettynä heijastuu ja ei itseä aidosti muulla tavoin voi esiin uskottavasti tunkea, vaikka paljon lainailenkin englantia, mutta se ei kuulu tähän.

Toki toisille vastakohtaisen kulttuurin edustajille ja eri kieltä monella tavoin puhuville riittää keskinäiseen kommunikaation raju ja lemmekäs ilmaisu, mutta ei se kestä kuin pari-kolme vuotta, jos sitäkään. Keskis-vesalla ei näitä ongelmia ole, kun ei sen finskistäkään saa mitään selvää, vaikka vieressä seisois.

Ihmisen tai ainakin minun on tarve puhua asiansa ilman rajoittimia ja keinotekoisia ja mielikuvituksettomia sanakorvikkeita, vaikka ei siinä paljoa mitään sisältöä olisikaan, sehän ei olekaan aina se pointti, vaan tarve toteuttaa ilmaisuaan luontevasti.

Jotta näin ja… ja ja noin. joo.

olen mouhomaster

"yksittäisen yrityksen vaikeudet eivät olisi niin merkittäviä, jos informationaalinen innovaatiopohjainen talous laajenisi yrityksen ulkopuolella ja jopa hyödyntäisi sen luomaa kehitysimpulssia"

Voimaantuminen värisi lävitseni kuin elokuinen salama. Tartuin vihdoinkin rautakankeen ja hakkasin paskaksi kaikki tyhjät ja täydet pullot, joita lojui nurkissani. Tunsin voiman kiehuvan suonissani. Oksensin ulos kaikki kokemani väärydet ja siitä hetkestä lähtien tiesin olevani voittaja. Tunsin olevani noiden avuttomien runkkujen yläpuolella.