Alatalo ja Yle Levillä-mutkamäki ja maailmancup
“Ja viiskytä kilometriä tuohho suuntaa, on Saariselän bordelli” - paikalliseläjän opastusta seudulla livenä aikanaan. ![]()
kaariselän reeni
treeniselän kaari
salireeniselän vatsakohta
metabolinen pötsinmöllykkä youtube.com/watch?v=kAY9XIZ … AY9XIZgojw huh huh
^ joo karmeaa, ei ihan kuuntelukelpoista mummåmusaa…
’
’
’
’
Mutta tämäpä on kaunista ja hehkeää - pian 70 v Debbie…
youtu.be/wnYU3urRj3Q - Blondie - “Shayla”
bruneteista blondein
Blondi uros
^ Perus-islaminuskoinen hihhuli on suoraan verrannollinen evlut-uskikseen mun kansissa, mutta äärihullut ovat joka genressä aina asia erikseen ja juuri sellaset tyypit tulivat Saudi-Arabiasta ja kaappasivat koneet -01. Siitä saivat maksaa Irakin sadat tuhannet siviilit hengellään. En pelkää näitä tavistyyppei, mutta ääriliike on eri asia, n. 1 % muslimimassasta, joka ei hyväksy radikaalia toimintaa tai on ainakin maltillisia mekkaan päin kumartajia. Onhan karkeesti jaotellen kahdenlaisia armeijoita: jotka hyökkäävät ja jotka puolustavat. Ois jo aseistakieltäytyjäliiton pelleporukankin aika tajuta tämä. Melko merkityksetöntä meikän elämälle, viimeksi helmikuussa olin rivimuslimien kanssa samoissa duuneissa ja sitä ennen melkein vuoden, ja muuallakin. Puolet porukasta mamuja ja venäläisiä kriisiksi asti. Huonoiten niiden kanssa sujui, joillakin - ei mulla. Keittiöllä mua jelppi kielitaidoton musliminainen ja kaikkien ilona oli hyvää englantia omatoimisesti oppinut palestiinalainen nainen, jonka lapset varsin finskejä. Enemmän sais tulla kauniita ja estottomia suomalaista jörrimiestä paijaavia naisasianaisia ulkomailta.
Juutalaisiin ei tunnu täällä törmäävän. tai länkkärimamuihin.
Syrjäytyneet länkkärit ovat lainsuojattomia omissa länsimaissaan. Vihreet vois korjata tämän epäkohdan,
niillä on jo valmiiksi kattava terroristiverkosto valmiina hämmentämään normiarkea.
Itse kunnioitan luontoa ja koen olevani täällä vain vierailemassa ja lyhyen elämäni
aikana pyrin välttämään luontoon kohdistuvaa suoraa tai epäsuoraa haitallista toimintaa
- silti ydinvoimaa tarvitaan ja paljon lisää, omariippuvuus energiasta ilman
venäläisten rauhan kumoavaa vaikutusta. “Onkalo” valmistuu,
johon kipataan jätteet ja rakentaminen on ammattitaitoista,
eikä meillä ole tsunami- tai terroristivaaraa.
Ennakkoluulot lähtee parhaiten tekemällä muukalaisten kanssa vaikka duunia ja potkimalla futista !!
finskien potkispuudelit
papiljottipimbo ja puudeli google.fi/url?sa=t&rct=j&q=& … M79P9a5now
^ joo-o. rotuja on n. 400 ja sitten on vielä sekarotuset ja sen sellaset ja kissat ja matelijat ja
possut ja lehmät ja villieläimet puuttuu vielä kokonaan listoilta… ei sovi kaikille,
mutta mulle koira sopii äärimmäisen hyvin ja ilmankaan en halua olla…
säästä ei perheen koiraakaan, elämä kun ylitsemme käy suurella pyyhekumilla
“Häpeääkö, basi. Mun kultsikka nöyrrryyttää mua paskomalla suojatielle ja kadulle. Ei sekään aina onnistu, aika usein kuitenkin. Eläin kattoo alaviistoon, ku mä siivoon katutasoo. Pysyy reality realitynä, ei siellä dogittomat kulje, paskan jättävien miinoihin saa autuaasti astuskella, valitsen ja saan sen joka päivä arjet-pyhät”
Meilläkin olis koiruus, vaan vuokralordi ei anna ottaa.
^ mahtavaa - mua lainattiin vuosien takaa…
lordin korot ja kajaali
Siin on lordia sulle. Lorem Ipsum google.fi/url?sa=t&rct=j&q=& … 7229,d.d24
Lorem ipsum
Nettisivun suunnittelua käyttäen lorem ipsum -tekstiä
Lorem ipsum on 1500-luvulta lähtien olemassa ollut teksti, jota käytetään usein täytetekstinä ulkoasun testaamiseen graafisessa suunnittelussa, kun mitään oikeata sisältöä ei vielä ole. Lorem ipsumia käytetään näyttämään, miltä esimerkiksi kirjasin tai julkaisun tekstin asettelu näyttävät.
Lorem ipsum muistuttaa klassista latinaa, ja siksi ihmisiä kiinnostaa usein, mitä se tarkoittaa. Se onkin muodostettu latinankielisestä tekstistä jättämällä pois sanoja ja niiden osia eikä siten varsinaisesti enää tarkoita mitään. Jos julkaisun mallissa käytetään todellista kieltä, ihmiset yleensä keskittyvät tekstin sisältöön. Kun tekstiksi valitaan lorem ipsum, suunnittelijat ja julkaisijat saavat tarkastelijat keskittymään ulkoasuun sisällön sijasta.
Lorem ipsumista on useita erilaisia variaatioita. Normaalisti lorem ipsum näyttää seuraavalta:
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisci elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat. Quis aute iure reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint obcaecat cupiditat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Teksti on peräisin Ciceron teoksesta De finibus bonorum et malorum, jossa alkuperäinen teksti alkaa ”Neque porro quisquam est, qui dolorem ipsum, quia dolor sit, amet, consectetur, adipisci velit”, mikä tarkoittaa suunnilleen: ”Eikä ole ketään, joka pitää tuskasta sen itsensä tähden, ja sitä näin ollen haluaisi”.
hölynpölyä likaisessa ja vaihtamattomassa imurin pölypussissa, joka vieläpä vuotaa, eikä imurikaan vedä…
Pölypussin pölypunkit meidän lemmikit
^ Tästä pölähti päähäni hassu historiknoppi, jossa 1700-luvulla joku kuuluisa lekuri löysi bakteerit.
Se varmaan tsiikas niitä mikroskoopilla, näin oletan. Suurin haaste tällä tyypillä oli vakuuttaa koko muu
ansioitunut ja päättävässä elimessä operoiva päällys-lääkärikunta siitä, että tähän kannattaa panostaa…
"kato - taudit aiheutuu sellasista pienistä eliöistä, jotka kantaa basilleja ja muuta
näkymätöntä kamaa, jotka kuuluvat Bacillales ja Lactobacillales-luokkaan ja ne
kulkeutuu käsien kautta hengitystiehyeitä myöten potilaan inessiiiviin ja tästä syntyvä
infektio aiheuttaa limakalvoturvotusta ja limaneritystä, joka johtaa pahojen tautien
leviämiseen huonolla hygieenisyydellä, joten PESE KÄDET."
Hullunahan ne sitä varmaan piti, kun puheli päiväsaikaan jostain näkymättömistä olioista.
Huonolla tuurilla ois päätynyt Galileon tavoin kotiarestiin vaikkapa yhdeksäksi vuodeksi…
Onneksi koululääketiede on oivaltava ja ideoille alati avoin ja hyvä pisnes, jossa ensin keksitään
pilleri, jonka ympärille rakennetaan taudinkuva ja itse myydään yksinoikeudella täsmärohtoa,
joka on valheellisen tiedottamisen ja kaupallisen yhteistyön briljantti lopputulos ja huikaiseva kusetus !!
Oma lukunsa tietenkin vakuutusyhtiöiden spesialisti-doctorit, joilla kannoin vaksina viikoittain läjän
dokkareita Tayssiin pöyhittäväksi. Yhtiöt tuottavat lainopillisesti ja lääketieteellisesti hylkääviä päätöksiä, sillä
vakuutusala ei ole hyväntekeväisyyttä, vaan sen tarkoitus on 1. kerätä rahaa 2. välttää kaikin
keinoin korvaamasta asiakkaalle päivänselvä vahinko, siksi niillä on päteviä varatuomareita sun muita lakimiehiä listoilla, mutt siitäkin huolimatta tässä maassa on jopa vakuutusyhtiöitä mennyt nurin, laman tiimellyksessä…
oikea lääkäri
kallonporausta epygtissä
elintasolekuri
lekurin elimet tasolla