TajunnanVirtaKeijo

Auringon palvonnasta kaik on lähtöisin.

Toiset uskovaiset ovat arempia, ja kaikkialla auringonpalvontaa ei sallita. Näitä tilanteita varten on keksitty erityisiä solarium -niminen uskonnollisen hartauden harjoittamiseen erikoisvalmistettu koppi. (hikipedia)

Niin ja jumalien palvontakin on yhtä yleistä, mutta todennäköisyys osua tuhansista oikeaan on erittäin pieni…
ja ne kaikki rankaisee väärän jalmarin palvomisesta ja siitä joutuu helvettiin, kuten tästä ettei usko tyhjään…
mä uskon siihen, että ihminen tarttee jotain tyhjän täytteeksi, mutta ei saatana ole järkeä noissa luulelmissa,
joten en ymmärrä miksi kukaan järkevä hölisee sellasta pumpulia julkisesti… olen vapauttanut itseni
ja vapautunut sellasesta, enkä aio palata ja mun ei tartte todistella olematonta, ja alan heti uskoa,
kun tulee todisteet ja sitä päiväähän ei tule… ah ah ah. uskottava tiedemies ei voi uskoa jumaliin[size=200].[/size]
Eniten mua on siepannut se silmät lautasena loistava vastuuta pakoileva ydinsakki, joka käyttää
hyväksi heikompia arvostelukykynsä menettäneitä taloudellisesti ja tätä oon saanut katella,
mutta itseäni se ei suoraan koskaan koskettanut.

jesus he knows me - popula: youtu.be/EprQGmZ3Imw Genesis
se jengi on läpeensä pimeetä jengiä, pahempaa kuin pahin roskasakka
→ Don´t do as I do - Do as I do !!

[size=200]touch the screen in the name of shit !![/size]

helteen heittämiä, palvonta-addikteja, vakasti luulottelijoita ja löylyn lyömiä (Sauna-foorumi ei siis liity tähän, :laughing: :laughing: :laughing: )

youtu.be/_3Xa01XBz6k Hartaushetki - painukaa helvettiin :smiley: :smiley:

Älä ny pienistä hikeenny, vaikka aurinko paistaakin! - Mä uskon maniin! Sillä saa tyhjyyttä täytettyä ihan mukavasti ihan missä mielessä hyvänsä. Omaa ahteriaan kun pistää vaikka nuppineulalla, huomaa välittömästi, ettei se ole pelkkä illuusio. Onneksi mä en ihan kaiken kanssa ole yhtä. Samat atomit täällä kuitenkin kiertää pääasiassa. - Mä en ymmärrä tota Soikannelta kun se sanoo ensin olevansa taolainen ja sitten nihilistinen ateisti ja seuraavaksi taas ei olevansa taolainen. Ei jutuissa ole mitään järkeä. - Totta vieköön tyhjää täys!

seli seli seliseli seliss sössön sössön sösseli töpseli nöpsön nöö

^ Kylmää hikeennyn aika ajoin - mutten silti koe elämäntehtäväkseni minkään julistamisen, ainakaan ykkkösvarauksena

varma veikkaus

venäjä

Ruotsi ja Venäjä huokas kuin yhdestä suusta kun

Metsäläinen mielikieli vatkaa suuta suurempaa
Savusaunan pimeydessä datanomin onni saa
Hämäläisen Veijo kääntää kiinalaista pitsaa
Kolumbuksen hansaherkun nimiin vääntää risukimpun

joka vitsaa säästää se lastansa vihaa

^ Joo noin se meni, Hämäläisen Veijon veli jykä vaan on delannut, rok-rok-rok-äijä, joka kävi Tampereen klassillista.

joka vitsansa metsästä vääntää, se luontoakin kurittaa

Pyhä puu google.fi/url?sa=t&rct=j&q=& … 9499,d.bGQ

youtu.be/t25SpC5pQtE U2 - One Tree Hill

Jennifer Clement: Varastettujen ruokousten vuori

Tervetuloa vahvojen naisten valtakuntaan

Ladydi elää viinaanmenevän ja kleptomaniaan taipuvaisen äitinsä kanssa pienessä vuoristokylässä Meksikon luoteisosassa. Ladydin isä, lipeväkielinen naistenkaataja, on häipynyt niin kuin kylän muutkin miehet. Jotkut ovat töissä USA:ssa, toiset huumekartelleissa, ja jäljellä ovat vain naiset, lapset ja skorpionit. Naiset selviytyvät kukin omalla tavallaan. Ladydin äiti rukoilee ahkerasti mutta harhauttaakseen kuulijaa ei pyydä sitä, mitä oikeasti haluaa: eihän Jumala kuitenkaan toteuta hänen toiveitaan, mies kun on. Kylässä äänet toimivat varoitussignaaleina. Auto tarkoittaa aseistettuja huumelordeja, jotka haluavat kaapata kylän kauneimmat tytöt. Säksättävä helikopteri puolestaan merkitsee sitä, että huumepelloille ruiskutettaviksi määrätyt myrkyt pudotetaan kyläläisten niskaan. Kun Ladydi palkataan rikkaaseen perheeseen Acapulcoon, hän saa totutella myös luksuselämään – ja yllättäen löytyvään rakkauteen.

^ Joo, okei. Aika vähän olen lukenut naiskirjailijoita, Johanna Sinisaloa kyllä… Sofi Oksanen vastaan tullessaan tais saada aikaan sen ja samoin rosameriläinen, sen jälkeen ei ole pahemmin ottanut eteen tämä aihe… pelottavaa… outoja ja karmivia tyyppejä… hyviä kirjoja on aika vähän, oon jo lukenut n. 2 miljoonaa… sanaa.
tai tais olla kirjainta…

2-neuvoinen

4-tahtinen

kuuskulmainen, kasiraitanen, kymppikerroksinen ja 16-rivinen

kuusiokoloavain, kassaholvi, kultaharkko, harkkotalo, vintti, nuppi, lipputanko

==> isoisän päähän puuutooosi. ja määä on vapuis ja ny terkkui kaikille ja tsemppii,
Helille kiitos, jälleen ainoa joka uskalsi mulle täällä puhuva. :laughing: Meenpä Saunaan. :sunglasses:

[size=50]tsau ochke näkymiseen, kesiä ja kesantoja tulevia.[/size]

[size=200]I´M OFF.[/size]

[size=150]VAROITUS[/size]

Tukes eli turvallisuus- ja kemikaalivirasto päätti vapun alla varoittaa ilmapalloista, paukkuserpentiinistä sekä kertakäyttögrilleistä.

Etenkin ilmapallot ja paukkuserpentiinit ovat hyvin hyvin vaarallisia!

==> Hotelli helpotus pakotustarpeelle!

pieni talo preerialla

iso talo alavilla mailla - mikko alatalo ylevillä