Taitopelien pelaaminen rahasta

Mun mielestä sun ei pitäis pelata rahasta yhtään mitään!
Itse en ole uskaltanut edes lottoriviä tehdä pitkään aikaan, koska tahdon niin parantua!

Eikä sitten varmaan käydä töissäkään kun siitäkin saa rahaa, ainakin kaikki provisiopalkkaiset työt tulisi unohtaa.

Älähän sinä hattuile siellä, kun et mitään mistään ymmärrä :angry:

Jaa, että sun olisi päästävä välittömästi pelaamaan uudestaan biljardia? Biljardi ei ole nyt ainoa taitolaji, jossa kilpaillakseen on maksettava osallistumismaksu. Jos olisit kova hiihtäjä, niin silloinkin joutuisit maksamaan osallistumismaksun, jos et voittaisi, niin alkaisitko kilpailun jälkeen epätoivoisesti miettimään, että missä on seuraava kilpailu?

Niimpä, harkitseppahan nyt tarkkaan , itse peliongelman vakavuuden toivottavasti tiedostaen.
En ollenkaan ymmärrä noita vähätteliöitä.

Jos satsaat biljarditurnauksen osallistumismaksuun, sitä vois verrata siihen että käyt kaupasta ostamassa kassillisen ruokaa. Johonki ne rahat aina menee. Tuossa biljardin peluussa on toki voitto/häviö aspekti jota ei ruokakaupassa oo.

Mää näen kaikki harrastukset positiivisina, silloin ku ne ei liity uhkapeleihin. Eikä biljarditurnaus oo uhkapeliä, kuten itekki sanoit niin se on harrastus muitten joukossa. Siellä saa mm niitä tärkeitä sosiaalisia kontakteja. Eri asia jos alkaisit netissä pelaan biljardia rahasta, sitä en suosittelis tekemään. (en kyllä ees tiiä voiko netissä pelata biljardia rahasta…)

Mutta kukin tietää parhaiten omat rajansa. Jos on vahva epäily siitä ettei kestä vielä pettymyksiä vaan ne ajaa uhkapelaamaan, toki sillon on hyvä vältellä sellaisia tilanteita.

Lisäyksenä vielä että en suosittelis pelaamaan biljardia muuten vaan rahasta. Eli että esim baarissa löis vetoa jokaisesta pelistä. Sama juttu dartsin kanssa.

Turnaukset on ihan oma luokkansa, niihin tarvii maksaa pääsymaksu yhen kerran, ja harva pelaaja tuskin edes ajattelee rahaa biljarditurnauksessa. Taitaapi olla se voitto muuten vaan tärkeä, ilman sitä rahasumman tavoittelua.

Avautumisesi ei ole säälittävää tai typerää, tunnistat ja tunnustat vain rehellisesti tilanteesi.
Noin hyvin kun itsesi tunnet, neuvoisin pysymään poissa kaikesta missä raha ja peli kohtaavat.
Tsemppiä

Moi. Oon ite ollu jossain määrin ehkä aika isostikin peliongelmainen ja oon varmaan edelleenkin. Oon pelannu golfturnauksia mihin on aina osallistumismaksu. Niissä on myös mm. tuotepalkintoja ja joskus rahapalkintoja. Ei tästä oo ollu mitään ongelmaa, ei oo ikinä tullu tunnetta että “pakko voittaa” osallistumismaksu takas tms. Tätä siis kyllä on tullu erilaisten rahapelien kanssa. En nyt ymmärrä yhtään miten tää vois koitua ongelmaksi, täytyy olla todella peliriippuvainen jos pitää osallistumismaksua alkaa voittaa takas. EIhän peliriippuvainen vois käydä tällä logiikalla edes uimahallissa eikä kuntsalilla kun niihinkin on sisäämpääsymaksu (okei näistä ei voi voittaa mitää mut silti). Ja tuosta kaverin kanssa pikkupanoksella pelaamisesta oon sitä mieltä että sitä ei kannata missään nimessä tehdä. Ja siis jos toi osallistumismaksu on liian iso omaan taloudelliseen tilanteeseen nähden, eli esim harmittaa sen rahan puolesta jos häviää sen, niin sitten ei kannata pelata.

Lisäyksenä vielä edelliseen: toki siis ymmärrän että täällä varmaan on nimenomaan todella peliriippuvaisia myös, joten jos susta tuntuu, että et oo varma miten toi vaikuttaa suhun ni ei kannata riskeerata.