Olen lukenut plinkkiä aikalailla ja ajatuksissa ollut että rupean itsekin tänne kirjoittelemaan. Olen reilu kolmekymppinen mies, ja syy miksi tänne kirjoittelen on tietenkin se, että alkoholi on minulle paha ongelma.
Olen hommannut antabuskuurin ja ajattelin sen ja plinkin avulla lopettaa alkon käytön tyystin. Motivaatio lopettaa on kova, uskon että se kaikista tärkein on oma, aito halu lopettaa juominen. En rehellisesti osaa sanoa missä vaiheessa homma lipsui näin pahaksi, alkoholi on ollut minulle arkisin keino “paeta” työasioita jne. ja viikonloppuisin ollut ns. viihdekäyttöä. Vaikka viihde siitä on kyllä kaukana todellisuudessa.
Ajatukset on vielä aika sekavat, joten tällä kertaa tulee vähän lyhyempi teksti, ehkä huomenna voisi kirjoitella vähän pidemmän kirjoituksen…
eihän siinä sit sen kummempaa, kun et vaan enää osta alkoholia kotiin ja et käy enää baareissa. eihän sitä brenkkua kukaan sun kurkusta väkisin alas kaada.
paras neuvo mitä olen kuullut, että menee vaan lippakioskille kahville kun tekee mieli juoda. auttaa 100% varmasti ja paljon parempi kuin AA tai mikään muukaan “ammattiapu”.
Nyt kesällä varmaan terassit tyhjenee ja lippakioskit täyttyy kahvin juojista.