Taas se alkoi

Elikkä ongelmana alkoholi.

Jouduin tapaturman vuoksi sairaalaan ja jalka leikattiin (kaaduin kännissä). Reilut 2vk sitten.

Ja nyt on taas mennyt tuosta sairaala reissusta saakka ihan kännissä.

Ei vain uskalla lopettaa olen yrittänyt olla juomatta mutta tulee niin hirveät vieroitusoireet että en kestä. Mm välähdyksiä silmissä tuntuu kuin taju lähtisi. Käsien ja jalkojen puutumisia. Mutta erikoisempaa ehkä se että rupeaa luulemaan ja kuulemaan omia.

Nyt yrittänyt kahtena päivänä lopettaa vaan ei.

Tiedän että loiventaminen on kellon tarkkaa hommaa. Vaan ei tässä uskalla seinään lopettaa.

1 tykkäys

Suosittelen menemään maanantai-aamuna avokatkolle. Ei nimittäin kuulosta siltä, että saisit pahan putken poikki omin voimin kovin helposti.

Jos kaikesta huolimatta koitat itse, niin sitten loiventaviksi pelkkää keskiolutta. Sellaista määrää, että vieroitusoireista katkeaa pahin terä. Joka päivä sitten laskee juotua määrää kahdella tölkillä kunnes koittaa nollapäivä.

Edessäsi on päiväkausien tuskien taival, niin helpommalla pääset jos menet sinne avokatkolle. Vieroitusoireet pysyy siten hallinnassa, ja muutenkin tulee määrätietoisempaa otetta siihen lopettamiseen.

4 tykkäystä

Juu huomenna saan kyydin sairaalaan niin sieltä antavat lääkettä ja pääsen osastolle.

Piti vielä tänään loiventaa oloa vaan koko ajan ihan järjetön olo. Ei saanut syötyä kunnolla kun ei pysynyt sisällä enää.

Lupasivat että pääsen osastolle.

Ei tätä oloa selvitä ilman lääkkeitä.

2 tykkäystä

Hyvä homma :+1: Onpa hyvä että olet lähtenyt hakemaan apua. Kyllä se siitä.

Sairaalareissun jälkeen on varmaan syytä mietiskellä miten saisit pidettyä korkin kiinni. Ettet päädy uudestaan samaan tilanteeseen.

Joo mulla on tullut aiemmin deliriumia ja kouristus kohtauksia.

Kyllä saa nyt riittää totaalisesti.

1 tykkäys

Toivottavasti olo on helpottanut. Kyllähän se vaan niin on että kouristukset ja deliriumit tuppaa uusimaan helpostikin jos niihin on taipumusta :pleading_face:

Mulle tehtiin diapamkyllästys. Seuraavana päivänä sain 6x10mg pamiam

Tänään enään 3x10mg pamit

Onneksi alkaa pää jo Kirkastua.

Voimia kaikille

1 tykkäys

Hurja on ollut sun vointi, yleensä kyllästyksen jälkeen ei tarvita enää lisälääkettä. Onneksi selvisit, nyt sitten vaan uusin askelin uuteen vuoteen!