taas mennään

En oo ikinä kirjottanu tänne ennen. Mut en jaksa vaivata kavereita enää. Niinku se ei ois tarpeeks et vaivaan itteäni näillä jutuilla. Hetken pysy käsissä juominen mut tällä viikolla taas on semmosta menoa et näyttää et oon menossa taas samaan jamaan mitä ennenkin. Toisin sanoen joka päivä viiniä koneeseen. Harmittaa et miten se aina luisuu niiin helposti tähän. Ei mulla mitään agendaa tähän kirjotukseen oikeestaan oo. Ajattelin vaan et ehkä joku lukee tän ja saan vähän purettua fiilistä.

Ps. jos vielä vähä avaan tätä juttua. Mulla on yks ystävä kenelle oon voinu sanoo kaiken kun oon ollu paskana ja juomassa ja juomise takia paskana. Eilen se suuttu mulle ja en enää tiedä voinko puhua sille näitä juttuja. Joten ajattelin että tänne kirjottaminen ei ainakaan satuta ketään.

Tiedän tunteen. Podin aiemmin niin paskaa fiilistä juomisen jälkeen, että oli pakko purkaa sitä aina jollekin. Tai ainakin yritin. Ja se kyl helpotti. Mut loppupeleis en enää jaksanu, kun en haluu kuormittaa muita omalla paskalla. Ja jotkin asiat, mitkä juomiseen liittyy on niin kipeitä ja vaikeita, etten oo kehdannu kellekään niistä puhua. Suosittelen sullekin, et alat kirjottaa päiväkirjaa tai blogia, se helpottaa huomattavasti ja selkiyttää ajatuksia. Itelläni se on auttanu eteenpäin raitistumisessa. Vaikket raivoraittiiks ois rupeemassakaan, niin kyl se silti on iso apu jos haluut muutosta elämääs. Mä toivotan sulle tsemppiä. Sitä sanotaan, et helppoo se ei oo mut se on sen arvosta. Mulla ei oo selkeitä neuvoja muille, koska kaikilla on omat tarinansa ja lähtökohtansa, mut sen sanon et elämä on loppupeleis parempaa selvin päin. Kliseistä mutta kuitenkin: elä päivä kerrallaan.

Kiitos vastauksesta =) Uusi viikko uudet kujeet. Sain puhuttua toiselle kaverille ja nyt jo helpottaa. Toi päiväkirjan pitäminen kuulostaa kanssa hyvältä vaihtoehdolta kun kumminki yleensä avautuu kirjottelemalla johonki messengeriin tms. Sekin jo kun näin, että ihmiset on lukenut tän kirjotuksen niin helpotti oloa.