Taas bentsoista ja lyrmystä tosi hätä:(

No niin hei vaan!Aloitan uuden ketjun koska edellisessä taisi kirjoitella muutama vakkarikiusaaja eri nickeillä :frowning:

Koetan tiivistää:Lyrican lapasesta lähtenyt käyttö oli tarkoitus vakauttaa mutta eihän se onnistunut.Jostain syystä apteekki syytää mulle lyrmyjä pakettitolkulla vaikka olen laskenut ettei niitä saisi edes toimittaa.

Niitähän sitten menee 450-1500 mg/pvä( :frowning: :frowning: Nyt n.kolmena päivänä peräkkäin gramma-puoltoista.

Opamox-vieroitus 10 vuoden jälkeen oli määrä tehdä 8:ssa viikossa mutta tietenkin vedin ne naamariin ajat sitten.

Kävi päinvastoin kuin ne oli respalla 3×15 mg vrk:kun niitä oli, pystyin käyttämään useimmiten alle 3/vrk.Sekin räjähti nyt kun lopetus pakotettiin.Kävin niin että hankin niitä mistä hankin ja määrät kaksin jopa kolminkertaistui.Pakkovieroitus kääntyi itseään vastaan.

Oles siis lievästi sanottuna kusessa…nyt on ensi viikolla lääkäri ja hion suunnitelmaa mitä sanon saadakseni järkevän vieroitusohjelman bentsoista ellen saa ylläpitoannosta.

Ainiin, olin lääkärin juttusilla toissaviikollakin ja sanoi että ehdottomasti hidastetaan vieroitusta bentsosta ja lisätään lyrmyä mutta tarkisti kollegalta joka oli sanonut ettei nosteta eikä hidasteta.

Eli:mitä mä nyt sanon sille lekurille?Ensinnäkin mulla on niitä hankittuja bentsoja joten en ole viekkarilaisen oloinen vastaanotolla…toisekseen miten saan lekurin näinollen vakuuttuneeksi että vieroitus on epäonnistunut ja tarviin uuden ohjelman?

Ei helvetti mun ajatukset on ihan solmussa :cry:

Ja sit tietty:mun on pakko saada lyytiannos pienennettyä mutten ilman benejä onnistu…ja benejä on just ja just ehkä sen verran ettei viekkarit oo vielä niistä alkanu lääkäriin mennessä.
Sit se, että siis kerääntyykö lyrmyt elimistöön ja nyt kun muutaman vrk:n sisällä oon popsinut n.4grammaa ni onko tässä henki menossa.Virtsaa kyl tulee ja sen mukanahan lyrmyt pelkästään poistuu.

Apua?Neuvoja?Tukea?Tietoa?Ideoita?Myötätuntoa?Ihsnmitävaanjelppiä :cry: mutta please EI ASIATTOMUUKSIA JA MULTINICKKAILUA!:
Toivoo Hanna jota odottaa sellaset ahistukset, pelot ja masennukset et varmaan en ees pysty kuvittelemaan tällä hetkellä… tai pystyn mutta en vielä välitä kun on lyricaa ja bentsoja sen verran elimistössä vielä :cry:

Moi. En varmaan osaa kuin myötätuntoa antaa, itsellä päätös täysraittiudesta tehty. Kaksi päivää takana ja bentsoja kun vielä on, niin enpä ole kyennyt olemaan ilman. Kerran olin 2 viikkoa ja tuntui että henki lähtee. Itseä hirvittää juuri nuo benet - kaiken muun skeidan kaljaa myöten tiedän kykeneväni lopettamaan.

Tsemppiä sulle ja kerro jos kuulet jostain “ihmeparannuksesta” mikä ei ole toinen myrkky vaan jotain muuta.

Moikka Hanna. Ootko harkinnut meneväsi esim katkolle tai muuhun vastaavaan ajamaan bentsot alas? Mä lopetin itse 2v sitten 12 vuoden päivittäisen bentsojen rouskimisen kuntoutuksessa, muistaakseni 6 viikossa. Tietysti riippuen sun elämäntilanteesta, olis varmaan hyvä kertoa lääkärille missä mennään, ja sanoa että näin ei homma onnistu.

Moi.Kiitos viesteistä.Ihmeparannuksista en ole kuullut :frowning:

Olen harkinnut meneväni jonnekkin ja lääkäri viimeksi sanpi taad että laaditaan järkevä vieroitusohjelma mutta kun sai selville että olen hankkinut benejä omin päin, juttu tyssäsi siihen.Eli osastolle.

Mutta kun en ole valmis!!!

Kuinka sun 6 viikkoa onnistui nimim seyks?

Ja lyrmyt:shock:Määrät on 450-1500 päivässä!

Osastolla ois pari viikkoa, sitten kai omillaan.

Olin pienellä 450 annoksella lyytejä pari päivää niin voi luoja minkä masiksen jo pukkasi ja apatian ym.

Mutta kuulin että yksityisen lääkäri saattaisi laittaa benet respalle kun kertoo tilanteen etten kertakaikkiaan pärjäö ahdistushäiriöni(todettu)kanssa ja benejen hankkiminen mistä vaan ajaa mut vielä syvemmälle suohon ja tuskaan :confused:

Vaikka näkeeki kannan kirjoitukset, yksityinen niin olisikohan mahiksia.Jos saisi jostain raavittua rahaa mennäkseen mutta toisaalta en voi edes kuvitella summia jotka on valuneet ja valuvat kadulle, olen joutunut ottamaan velkaa ja paljon :arrow_right: :frowning:

Kirjoitetaan!

Tärkein kysymys tässä varmaan on se, että haluatko ite saada ne bentsot alas, vai teetkö sen vain koska lääkäri käskee/ ei suostu enää kirjottamaan lisää?

Mä olin ehdottomasti sitä mieltä että ilman bentsoja en pärjää, enkä niistä olisi ikinä halunnut luopua. Sit mulle tarjottiin tukiasuntoa kuntoutuksesta mutta siellä oli ehtona ettei bentsolääkitystä saa olla. Kylläpä sitä paljon pohdinkin, onko se sen arvoista, pystynkö jnejne. Sitten tein päätöksen että bentsot, elämäni rakkaus saisi jäädä. Tein surutyötä. En muista miten annoslaskut meni, mutta melko nopea tempoinen se alasajo oli. Nykyään ainakin muistelen että aika kivuttomasti meni, suurin asia oli se ajatus, luopumisen tuska.

Mutta mä voin sanoa sulle, että se oli mun elämäni paras päätös! Musta tuli täysin eri ihminen, tasainen ja rauhallinen, en saanut enää yllättäviä kilarikohtauksia ja kiihtynyt nollasta sataan sadasosa sekunnissa. Ahdistukset hellitti. Niin nopeasti ne bentsot kääntyy vastaan ja rupeaa vaikuttamaan ihan päinvastaisella tavalla.

En tiedä oliko tästä sulle mitään apua, toivottavasti. Mutta suosittelen lämpimästi tekemään alasajon valvotuissa olosuhteissa :slight_smile:

Hei ja kiitos taas.Kyllä mä haluan, mut ajankohta on väärä.Ei ihmisen mieli, ainakaan mun toimi sillee et yhtäkkiä noin vvasn pystyy isoja päätöksiä tekee tai kaikki ois mustavalkosta.

Tässä on niin minta juttua jotka linkittyy toisiinsa…niin uskomattomalle ku kuullostaaki ni mun mies ei tiedä tästä mitään.Eikä ymmärtäisi, joskus on tällasia sivuttu ni mielipide on että pillerinpyörittäjät jne…eikä tiedä et saman katon alla on yksi :open_mouth:

En ole eroonkaan valmis ja se tän levähtämisestä miehen tietoon tulis.Kyllä, joku heti viisastelee että semmonen ukko joutaakin mennä joka ei tue noin suurissa asioissa.

Jokaisella on kuitenkin suhteessakin omat historiansa ja tapahtumansa niin hyvät kuin huonot sekä omanlaisensa reagointitapa.Mä en ole niitä jotka noin vaan kestää eronkin samaan syssyyn.Lapset ja sukulaiset…Sit hurskastellaan että ajattele vain itseäsi ja muutkin voi paremmin kun sinä voit.Tottahan se on mutta tällä hetkellä mulla ei oo voimaa.Oisin ehkä vielä tullut toimeen pieniannoksisen bentsoriippuvuuden kanssa mutta miks en tollo tajunnu et lyrmytkin lähtee lapasesta :frowning:

Osaako tohon puoliintumisaikaan kukaan vastata ku se on 6h, eilen meni 900, toissap ja edellisenä muistaakseni 1200 ja 1500 ja äsken otin 450 et jos nytyritän pysyä tossa 450 ni onko mitään mahiksia onnistua?

Elän omanlaistani elämää joka todellakaan ei ole täydellistä mutta huoks, en tiiä.Koitan nauttia hetkistä jolloin koen että edes elän ja nautin vaikka nykyäännäiden asioiden pyörittely vie leijonanosan ajasta.

Aurinkoista päivää kaikille jos auringosta nautitte!

Okei ymmärrän paremmin kuin hyvin, itsekin joskus kaksoiselämää viettäneenä. Tietenkään nää asiat ei ole mustavalkosia, ja aina helppo ulkopuolisena tietty sanoa että “nyt vaan teet näin ja näin…”

Toivotan sulle kovasti tsemppiä tulevaan!

Hei seyks!Kiitti tsempeistä taas.

Selvisitkö siitä kaksoiselämästä ilman et se tuli tietoon?

Kertot tieten jos haluut tai sitten et.Oon niin epätoivonen.Eilen menu lyrmyä 600 ka tänää 375 tähän mennessä.

Mieli on tosi mase.Onnistuispa ton vakauttaminen ni jos tää helpottas?
Benejä on vielä vähän js sitten…en jaksa ajatella :frowning:

Mä rupesin siis suht samoihin aikoihin kiskomaan subua, kun tapasin silloisen miesystäväni. Ensin puolisen vuotta vetelin ilman että hän tiesi. Kuitenkin tuli sitten ilmi, ja hän käski tekemään päätöksen; joko huumeet tai hän. Olin kk kuivilla, muutettiin yhteen. Yhteenmuuton jälkeen kamanveto alkoi taas, koska ns kamakaveri asui ihan naapurissa. Vuoden pystyin vetämään päivittäin iv.nä salassa, ja saman katon alla… Sitten rysähti, eli en selvinnyt. Ero tuli kunnes hetken päästä alkoi sama rumba alusta, mies vaan katseli puoliksi sormien läpi…

Moi!Seyks, sulla meni siis noin.

Mulls rysähdys odottaa :unamused:

Lyrmyt oon luojan kiitos saanu vakautettu 450 päivässä, mutta benet…ne on nyt ihan kohta loppu ja vakitoimittajalla ei oo.Lisäks oon menossa duunihommiin mut teekoon kirjotuksethan näkyy kannassa ja helvetti siellä lukee se että vierotusta ei kirjoteta kun ostanu kadulta :frowning: Osastovierotus pyh.Alkoo en oo juonu ja pysysin elämässä kiinni sillä pienellä beneannoksella

Eli siihen loppuu sekin.Mikäs siinä jos ois ylläpitoannoksella…voi että ku tietäs miten päin tässä on…

Hei Hannalii!
Kuis sun lyrrepudotus on mennyt? Itse olen kärsimässä näitä refloja nyt ekan kerran elämässäni ja voin sanoa, että ajoittain voi verrata jopa herskarefloihin: ainakin henkisesti. Kauhukohtaus on kokoajan tulossa…

Sitten mulla on vielä se paska tilanne, että olen korvaushoidossa, jonne en todellakaan voi kertoa että olen lyrrekoukussa… voi vittu mihin olen lyönyt käteni.

No moi pitkästä aikaa!Mulla ei oo lyrrepudotusta vaan oon saanu jätettyy jättimäärät.Pysyttelen 450 mg/pvä no välillä tulee otettua 600.

Lopetusta en pysty aattelee vaikka haluisin lopettaa.Viekkarit pelottaa ja toi vaikuttaa lähimuistiin :open_mouth:

Ja sanat hukassa välillä.

Bentsoja sain respalle vähän ja loput…noh.

VarpuT millasista määristä oot lopettamassa ja mikä sun tilanne on nyt?

Kirjotelkaa muutkin jos ajankohtaista.Tässä ei taida viimeksi vastattu nousta ylös pitää käydä vartavasten kattoo onko uusia viestejä.

Kiitos viestistäsi Hannalii.
Veikkarit varmasti pelottaa, oletko harkinnut vieroitushoitoa?

Hei.Ei mun nyt tarvii vieroituksia ajatella, lyrica on respalla 450 mg/vrk eikä lopetuksista oo puhetta.Itse vaan mietiskelin et saattasin haluta lopettaa.

Opamoxista 45 mg/vrk ois nyt hyvä alkaa ite lopettelee pikkuhiljaa kun sitä on pilvinpimein respalla joten ei tuu paniikkia et ois loppumassa.Eli kun sitä on saatavilla vois turvallisesti lopetella mut kun en oo valmis :frowning:

On niin hiton pitkä käyttöhistoria että mulla on matala-annos riippuvuus.

Tää elämä tuntuu merkityksettömältä ja tarkoituksettomalta:(Alkosta oon pysytellyt erossa eikä kiinnostakkaan.

Okei.
Eli näillä mennään toistaiseksi?

En tiedä millä mennään :frowning: Lyricat riistäytyi lapasesta 6 vuorokaudeksi, lisäksi pelasin rahani…pelaaminen ei ole jatkuvaa mutta miten näin kävi:(

Sitten…pelottaa, kokeilin piriä eka kertaa elämässäni ja en voi kertoa tästä kellekään, yksin kokeilin.En oo ikinä käyttänyt huumeita.
Ei ole yhtään minun tapaista eikä ollut minun juttu.Tuli vaan paha olo.

Tuska ja morkkis ja masennus on sanoinkuvaamattomat, pelottaa kirjoittaa tämä tännekkin :frowning:

Saispa jostain lohtua että maailma ei ole kaatunut ja ilo voittaa. :frowning:

@Hannalii miten menee? :heart:

Kiitos kysymästä parempi jo ja haluu unohtaa.Siitä piristä tuli karmee hedari ja oksentelu ja se ilmottelee vieläki…ei kai yks kerta voi tehdä aivovaurioo :frowning:

Lyrmyt on hallinnassa, bentsot ei ihan :frowning:

Helvetin touhut:(

Samaa tässä kyselen, että miten menee? Millaiset olot ja ajatukset?

No moi.Bentsoja menee ja pelaaminen päin persettä :frowning:

Ois menny ihan ok mut tuli pelattua 400 jotka oli joululahjoihin ja muuhun :frowning: Oisin päässy lekuriinki niillä rahoilla.En tiedä mitä teen.Rahatilanne oli hyvä mut nyt kiskon benejä ahistukseen :frowning: