Oon kauan lueskellu täällä näitä juttuja ja nyt ajattelin itekki tänne jotain rustailla
Ongelmajuominen mulla alako varmaan 20v sitte,aluksi viikonloppuörvellystä ja siitä pikkuhiljaa rapularyypyt ja viikkojuomiset.Ensimmäisen avioeron myötä ottaminen lähti kunnolla lisääntyyn.Töissä kävin mutta suurimmaks osaks seki oli vaan välttämätön pakko et sai rahotettua örvellykset.
Törkyratteja alako tulla jo 80luvun lopulla ja tähän päivään mennes niitä on jo 5kpl, tuli ehottomia tuomioita,työvelvotteet ,ajokorttiseurannat ja viimenen oliki jo sitte panta valvonta v2013.
Katkolla olin v2010 ja sieltä kankaanpään a-kotiin kuntoutus jaksolle.Kävi vaan niin et samana päivänä kun kotiuduin niin kännis jo illalla.
Viime syksy oliki sitte jo meleko raskas,olin niin loppu et yritin iteltäni henkee pois,eihän se onnistunu kun loppu luonto kesken.Sen jäläkeen a-klinikan asiakas ja viikkotapaamiset siellä.Psykpolilla käynnit mistä ei ollu oikeestaan mitää hyötyä ja aika pian tultiin siihen tulokseen et ihan turhaan ramppaan sielä. Napit masennukseen mistä onki ollu suuri apu,sai ton pollan ees jotenki pelaamaan Toki juomista se ei vähentäny.
Täällä puhutaan paljon siitä et haetaan syitä et voi ottaa viinaa,viimeseen vuoteen en enää tarvinnu mitää syitä.Otin vaan ja 1-2viikon putket oli enempi sääntö kun poikkeus,selevänä välis 3-4päivää et pahimmat horkat tasottu.
Alakuun otettiin sitte hain rapulaan ja lopuksi en enää uskaltanu lopettaa tietäen jäläkitärinät,kunto kun oli tarpeeks huono niin pakko oli lopettaa kun kunto ei enää kestäny.
Morkkikset hirveet jo senki takia kun laiminlöin omat kakarat ja vielä lapsenlapsetki, viinantakia jääny pois synttäreistä,ristiäisistä sun muista pippaloista.Täälä vaan vetäny itekseni kalsarikännejä ja ihimetelly tätä olemistani mikä ei hirveen hyvällä tolalla ole.
Jotenki aivot kykeni aatteleen pitkästä aikaa jotain järkevääki ja juhannuspäivänä viimeset ryypyt ottanu,tuleehan siitä kohta 3vko ja fyysisesti rupee oleen olo ok.Psyyke tietty viä ihan retuperällä mutta en oottanukkaa sen korjaantuva ihan heti.Tänäpäivänä olo suht ok ja viinanhimot toistaseksi pysyny pois.Yritän mahollisimman paljon olla ulukona ja liikkeelä koska äkkiä jos täälä kämpillä jumittaa niin saattaa toi laho pää ruveta taas elään omaa elämäänsä
Täälä plinkissä käyn joka päivä lueskelemas toisten kirjoituksia,hyviä tarinoita ja ehdotusia täälä on. aa:ta vielä mietin koska sielä käyneenä aikanaan niin jotenki rupes ne jutut junnaamaan paikallaan,tiesi jo etukäteen mitä kuki puhu.
Toki sekään vaihtoehto ei ole pois suljettu,aika näyttää.
Tänään täällä ja selvinpäin