On tainnut vierähtää puolitoista vuotta viimeisestä visiitistäni tänne plinkkiin. Vähentelyssä on ollut sekä ylä- että alamäkiä. Tänä vuonna pisin yhtäjaksoinen raitis kausi oli melkein kaksi kuukautta talvella. Se oli hienoa aikaa. Vain yhden kerran koko aikana jouduin taistelemaan kaljan himoa vastaan, mutta voitin sen. Sen jälkeen onkin sitten tullut lipiteltyä enemmän tai vähemmän säännöllisesti, välillä ollut 5-10 päivän taukoja.
Tänä aamuna herätessäni tajusin, että tälle viikolle on kertynyt vain yksi kaljaton ilta Olen lueskellut plinkkiä ja varsinkin lopettajien puolella onnistumistarinoita.
Tuon pidemmän jakson jälkeen olen yrittänyt tsempata itseäni ja tuntuu, että nyt on ajatus mennyt perille. Olen kyllä koetellut rajojani olemalla vesilinjalla mm. risteilyllä ja kavereiden kanssa kapakassa. Voi sitä ihanaa onnen tunnetta, kun olen pystynyt siihen
Eilen piti vielä varttia vaille yhdeksän käydä ärrältä muutama olut, vaikka olin jo päättänyt aloittaa kuivattelun. Ihan turha reissu, eihän niistä saanut edes krapulaa.
No nythän tässä ehtisi kerätä vielä toisen kahden kuukauden raittiin jakson tälle vuodelle…