Täällä taas

Välillä sitä kuvittelee olevansa tavallinen ihminen… Ei ymmärrä että on alkoholisti :frowning: Piti koittaa voiko juoda… No ei voi! Mun nyt pohja ja toivottavasti viimeinen oli ku tyttö (13) sano äiti rakastan sua mutta sää rakastat pulloa enemmän ku mua…
Menin Aahan samaan missä kävin pari vuotta sitte. Hullua ku olis kotiin menny… Ja se jumala homma on mun mielestä edelleen perseetä! Mutta ne ihmiset jotka toivotti tervetulleeksi ja sano että ei hätää nyt oot Täällä. Sää nähä mitä tästä tulee Jumalaan en edelleen usko mutta ehkä ryhmän voimaan

Sinulla on oikeus liittyä ryhmään, toistemme turvaan. Saat olla uskomatta tai uskoa. Pääasia on, että haluat lopettaa juomisen ja uskot olevasi voimaton alkoholiin nähden.
Sulla on hieno tytär, kun näkee ja uskaltaa kertoa totuuden.

Ryhmässä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme

Nuo lasten sanomiset - ne iskevät suoraan sydämeen. Minullakin pysäyttävimmät asiat ovat tulleet ihan samanikäiseltä nuoreltamieheltä. Isosti toivon voimia Sinulle olla raittiina <3.

Kiitos tuesta sitä tässä matkalla kohti raitista elämää tarvitaan.

Flunssa iski päälle. Ihan ku koko keho huutais mulle että nyt on aika ottaa niskasta kiinni ja parantua!
Positiivista on se ettei tee ees mieli juoda ku on niin sairas olo.

Tsemppia sinne flunssaparantolaan. Hyvä tauti siinä mielessä, että ei tee mieli juoda. Tosin on sitä rommia kiskottu tuolloinkin…ja ihan sillä tekosyyllä, että muka tekee hyvää. Hah, hah. Entistä karmeamman olon saa siitä.
Kyllä Sinä tuonkin selätät!

Tärkeät läheiset on hyvä motivaattori jatkaa. Fiksu lapsi sinulla <3

Pikaiset paranemiset kaikille sairastupalaisille, rommin sijasta keitelkää soppaa ja levätkää! :smiley:

Kiitos parannuttu on ja taas töissäki olru tosin kylmä hiki otsalla…
Aassa kävin eilen ja juttelin tukihenkilön kans puhelimessa tänään. Nyt pitää vaan päivä kerrallaan :slight_smile: