Taas olen saapunut ns. nollapisteeseen mikä minulle tulee aina kun yrittäminen ei enää riitä. Jouduin irtisounoutumaan töistä ja kelan/sossun kanssa paperisota meneillään. Tähän kun ynnää sen, ettei lääkkeet tunnu toimivan kuten pitäisi niin ollaan saavuttu tähän niin kutsumaani nollapisteeseen. Rahatilanne on päin persettä, lääkitys on päin persettä ja sukulaisten tuki asioihin olematonta. Viimeksi tässä pisteessä päädyin osastohoitoon. Mitään vinkkejä, että miten tästä pääsee yli tai miten tämä asia tulisi käsitellä.
Lääkityksenä menee kasvavissa määrin Rivatrillia ja ohessa mirtatsapiini+ketipinor. Olen myös alkanut itselääkitä niin sanotusti, eli on alkanut mennä alkoholia, jotta pysyisin järjissäni. Auttaa hetkellisesti, mutta suunta on aina alaspäin.
En osaa/jaksa enää edes kirjoittaa pitempää tekstiä saati selkeää, josta asia kävisi ilmi niinkuin se on. Juuri tämänhetkisinä pelkoina asunnon menettäminen, riittääkö ruoka päätösten valmistumiseen asti ja fyysisinä oireina hikoilu, ahdistus, elämänhaluttomuus. Itsemurhan olisin jo tehnyt, mutta en ole kyvykäs vahingoittamaan itseäni.
Madman, onko sulla ketään luottoystävää, joka voisi jeesata noissa käytännön asioissa? Tiedän kokemuksesta, että siihen ei vain pysty silloin kun vointi on todella huono. Entä mitä mieltä olet siitä pöpilään joutumisesta/pääsemisestä? Auttoiko se sua viimeksi? Mä olen itse ollut monta kertaa hullujenhuoneella, mutta pidemmän päälle en siitä pidä, enkä sinne nykyisin halua todellakaan, vaikka joskus se alkuun tuntuu turvalliselta stopilta.
Älä päästä sitä Riva-annostusta nousemaan, vaikka se tuntuukin helpolta ratkaisulta aluksi. Sama juttu sen alkon kanssa. Ei mulla ole varaa saarnata, koska itse olen juuri nuo mokat tehnyt, mutta tiedänpä ainakin, että se vie vain syvemmälle suohon.
Eipä sitä hirveästi jaksa elämän valoisia puolia kelailla silloin kun oikein masentaa. Yritänhän mäkin aina ajatella, miten monesta asiasta mun pitäisi olla kiitollinen ja onnellinen, kun on todella paska fiilis, mutta ei auta, ei kirveelläkään.
On tässä onneksi tukea löytynyt. Kaverit kävi kämpän siivoamassa puolesta ja uutta sisustusta toivat samalla, mm. verhoja ja sohvanpäälliset. Sain myös kassillisen ruokaa. Apua sillä pahimmalla hetkellä ja pyytämättä. =)
Sossusta tuli lisäselvityspyyntö vuoden 2010 verotustiedot ja työkkäri alkoi yhtäkkiä kaipailla työsopparia vaikka työtodistuksen piti riittää, no mutta nyt uusilla voimavaroilla taistoon. Laitan vaikka syntymätodistuksen sinne jos näin vaativat!