SYYSKUU selvä pyy sano Manninen varista

Minua ollaan potkimassa pois facebookista. Epäillään feikkihenkilöksi. No, enhän sinne ihan oikeaa sukunimeäni ole laittanut mutten nyt muutenkaan trollaillut tai häirinnyt. Nyt pitäisi korjata tiedot ja kuva henkilötodistuksesta. PÖH.
Menetänköhän paljonkin elämästäni jos en tätä rikosta oikaise?

Taas pitäisi lähteä kauppaan ostamaan ruokaa. On se kumma kun jääkaappi on aina tyhjä vaikka kuinka täyttäisi. Kukahan siellä käy?
Pesis nyt edes nuo matot syömisenä palkaksi. :confused:

Kardiologitäti soitti tutkimuksista. Sepelvaltimoissa ei ole vikaa. Vähäistä kalkkia suonissa, mutta ei hälyttävää. Nyt vielä sydämen ultraäänitutkimuksiin sitten joskus kun siellä vapaata aikaa on. Naapuri tiesi että sinne on mahottoman pitkät jonot, oli hänetkin määrätty samaan tutkimukseen.
Tämä hoituu kuulemma lääkkeillä mutta en saanut reseptiä ennen kuin käyn siellä ultrassa. Voi hemmetti, pitääkö tässä vielä ainakin puoli vuotta kärsiä ja odotella? Tulis kuolema ja korjais!
No, kunhan tulee arki niin soitan omalle lääkärille, jos se keksis jotain helpotusta.

Ja tämän plinkin fonttikin on muutettu niin pieneksi ettei tästä näe mitään. Vai olenko sotketut asetukset itse? Sekään ei ole mulle tietokonenerolle mahdotonta. Nyt suurensin näytön 125%:ksi. Näkyy ja vielä just just kaikki tarvittava mahtuu ruudullekin.

Selvänä mennään, vaikka totuuden nimessä nyt tekis mieli vetää kännit. En vedä.

Fontin saa isommaksi kun painaa Ctrl ja + merkkiä, vastaavasti pienemmäksi saa yhdistelmällä Ctrl ja -.

Kyllä sinne ultraan olis hyvä päästä nopeasti, muuten menee se pual vuotta.

Kiitos Haley, tuo oli hyvä vinkki. Nyt näkyy.

Selvitän heti maanantaina mitä tuolle ultra-ajalle voi tehdä. Ensimmäiseksi pitää tietysti kysyä pitkätkö jonot sinne paikkaan on, se on nimittäin eri paikassa kuin tämä ensimmäinen tutkimus.

Missäs Juulia luuhaa?

Täällähän minä kotosalla luuhaan ihan normi arjen parissa. Ei ole ihmeitä tapahtunut suuntaa eikä toiseen. Tänään menen omalääkärille puhumaan tuosta sydäntutkimuksesta, saa vähän suomentaa lääkärijargoniaa minulle, ja jos kirjoittas jotai rohtoa noihin tykytyksiin.

Läppärin näppäimistö pitäisi puhdistaa. K-kirjaimen alla lienee näkkileivän muruja kun se jää aina tulostumatta ja muutkin näppylät ovat aika jäykkiä. Pitäis ostaa ilmaa, paineilmaa.

Mutta on kans jotain kököö näppäimiä paikoitellen jumittamassa. Siivousta tääkin vehje tarvis.

Eilen oli elokuvapäivä. Oikein valmistauduin, ostin ison mokkaunelmakääretortun (ainakin miljoona kaloria). Otin lämpimän torkkupeiton ja hyvän asennon nojatuolissa, Katsoin ruutuplussasta Keisari Aarnion alusta loppuun. 7 tuntia siinä meni. En enää ikinä osta mokkaunelmakääretorttua (luulen vaan), mutta eipä tullut pieneen mieleenkään että olis pitänyt olla kaljamuki kädessä.
Nyt koukutti vain filmi.

Ps. Kuinkahan paljon meillä on rikollisia poliisin palveluksessa edelleen? Ovat ainakin parhaimmassa paikassa oppimisen ja toimimisen kannalta.

Kivasti tuntuu elämä ja kääretorttu maistuvan.
Itse paistoin pannulla sianlihasta pihvit. Laitoin suolaakin oikein reilusti ja paistoin tietysti aidossa voissa. Söinpä sitten aivan älyttömän satsin ja tulin jo vähän kipeäksikin moisesta mässäämisestä. Että voikin tulla huono olo kun syö kerrankin jotain hyvälle maistuvaa.
Röyh. Nöf nöf kviik.
Lokakuuta pukkaa. Raittiusketjun nimikkokuukausia jäljellä kolme. Sittenhän olis taas tipaton tammikuu. Mikäs se oiskaan lokakuulle teemana? Juulia?

Loppu lokakuussa. Ei oikein eläväinen ole.

Lipittämäti koko lokakuun.

Selvää päivää sinnekin.

Viimestä päivää on vietetty jo neljä tuntia ja toiset ei kun nukkuu

Savon hitain mainitsi tuolla Toivottoman ketjussa “liemettömän ja lemmettömän lokakuun”. Lemmetön lokakuu ei taida sopia teemaan?

Liemetön lokakuu sopii hyvin. Toivottavasti ei lemmetön lokakuu sentään.

Syyskuu on ehtinyt viimeiseen päiväänsä raittiuden merkeissä. Liemetön on hyvä ehdotus lokakuuksi, ja kannatan sitä.

Päivä kerrallaan

Liemetön lokakuu saa munkin ääneni.
Tulisikohan uusia kirjoittelijoita samalla mukaan?

Lemmestä ei enää väliä

mut liemettömästä lokakuusta on.

Saako tuolta vähentäjien puolelta tulla mukaan tähän liemettömään lokakuuhun? Vai onko tämä tarkoitettu lopettajille?

Uskallan antaa luvan.

Tervetuloa vaan. Yhteisellä asialla ollaan :slight_smile:

Vilmasto, tottakai saa tulla vähentäjistä ja ihan mistä tahansa ryhmästä jos vain tuntee tarpeelliseksi.
Menenkin avaamaan liemettömän nyt.