Hei!
Olen vielä kait nuoreksi aikuiseksikin luettava kun 30 täytin. Mulla on alkanut tuo alkomahooli luisumaan tosi pahasti. Käyn siis töissä viikon, teen “miesten” alalla duunarihommia eli aika paljon tulee sykähdeltyä ja hikoiltua työpäivän aikana kun niin raskaita tavaroita ja materiiaalejakin nostelee.
Ongelmani on se että viikonloppusin mulla on kyllä tekemistä itsekseni koirien kaa, mutta otan alkoholin siihen aina mukaan!! Saatan varsinkin kesäsin lähtee metssään koirien kaa bisset repussa ja paistaa makkaraa ja olla monta tuntia maastossa liikkumassa sekä tissuttelemassa. EN toki juo itseäni ikinä niin humalaan että en voisi koirista huolehtia kun olen niiden kanssa liikkeellä.
EI tässä mitään… koirat nauttii, minä nautin ja on hyvä fiilis. SItten kun saavun kämpille alkaa se tinttaaminen kun koirat kivasti jyrsii luita ja nukkuu ja tekee omia juttujaan. Olen todella yksinäinen ihminen ollut 10 vuotta. Mulla ei ole ollut parisuhteita ja en koskaan hengaile kenenkään kaa, kun ei ole ketään kaveria. Jos lähden leffaan menen yksin, baareiss käyn yksin. Koirat ovat minun ainoat.
Siksipä juon aivan liikaa. Joskus hyvin havrvoin saattaa jäädä six-packiin hartwallin lonkeroa, mutta tyleensä ei. Keissi voi hyvinkin mennä. JOskus punkkua ja lonkeroa ja joskus kun on rahat tiukilla niin tiukkaa viinaa.
Nytkin perjantai ja ihana päivä. En halua juoda tänään! Mutta tekee mieli, vaikka oon aikas pee-aa. KUn putki meinaa jäädä päälle et vaikka su ois aamuvuoro niin aloitan la aamuna et kerkeen ajoissa nukkumaan, ja sitten se ei oo enää hauskaa! Kun voiskin vaan pitää sen yhden päivän. Kaikista kauheinta on että aamuvuoroviikolla olen nyt jo välillä luisunut ottamaan keskiviikkonakin! SIxpacki menee helposti ja lasken et voin ajaa aamulla.
ÄÄh, kun se alkomaholi vie kaikki rahat, ja saan joskus typeriä päähänpistoja et lähen ajelee taxsilla jonnekkin vaik faijalle saunoo ja sit taas hävettää. Mitä voisin tehdä sen sijaan että nauttisin muutamat kylmät ihanat lonkerot? Lenkkeilen kyllä, siivoilen, hengailen koirakentillä, käyn mummua tapaamassa, katon leffoja…
Kaiken lisäksiu ton tissuttelun takia mun paino on ihan ennätyslukemissa ja tunnen itseni niin rumaksi sen takia… Kyllä muo on nätiksikin sanottu ja pepreita kysellään edelleen ihan kivasti, mutta mun on tukala olla mun painossa ja alkoholi vaan lihottaa lisää. OOn niin puhki kyl työpäivän jälkeen et vaan kevyt juoksulenkki ehk menee.