Jag är spelberoende, otroligt spelberoende… Kan inte hålla kontrollen alls,fixar det inte mera, önskar allt var en dålig dröm
youtube.com/watch?v=g6f03z7hrtc
skitsnygt
Spam?
Verkligen nåt botten nu,hittar inte ut å skulderna har ökat till en sådan nivå att bara vänta allt skiter sig nu.
Jag hade chansen, tog den inte, så finns ingen utväg mera… Detta blir antagligen mitt sista inlägg här,tack alla för er tid
Tiikeri75 läser men skrivar inte…
Toiveikas taitaa ruotsin , ![]()
Kiitos vastauksesta
Olen tehnyt semmonen päätös nyt,että lähitin sposti pankiin ja sanoin suoraan minkälainen tillane on, ja jos kaikki menee niinkuin pitää nyt saan aika iso laina, mutta täytyy joskus aloittaa elämä taas ennen kuin se on liian myöhässä…toivottavasti nyt saan n10 k laina että on vain yks iso laina sitten, ja ei enää pelaa yhtään mitään! Menin aa tänään ja vieläkin ens viikkoa, tämä on mun ensimmäinen päivä…jos laina menee läpi täytyy “vaan” sanoa kaikki (taas) muijalle, ja se on varmasti se kaikkin vaikea asia…
Ja kyllä, yritin kirjoittaa suomeksi,varmasti ei meni kaikki oikea ![]()
Det låter bra, lycka till med det! ![]()
Toivottavasti saat lainan ja asiat järjestyy parhain päin!
…kaikki varmasti ymmärsivät ne tärkeät pointit tekstistäsi. ![]()
Jag ger dig samma råd som jag gjorde den 14.4.
Tackar! du har en poäng, men på dethär viset får jag ett lån,så billigare, å från banken…Sen så mailar jag snabblån firman inte mera,vilket jag gjort med dom flesta redan!
Slutspelat för mig,andra dagen spelfri nu,helt enkelt blivit så trött på att spela
spelat igen nu, känns otroligt skit, hur kan man vara sådär dum, hur kan dina egna tankar lura dig så där mycket!
känns inte bra nu, räknat igenom mina skulder ikväll, totalt 11 tusen euro…helt sjuklig summa! kan inte fatta man lagt sig i denhär situationen…
men låst allt och alla ställen jag kan tänka på nu i månader, och skrivit ett brev till min sambo och livspartner, så skickar det åt henne efter helgen, då jag vill försöka njuta av den sista helgen som allt verkar normalt…jag är så rädd nu, att jag blir ensam med detta, om hon inte hjälper mig så vet jag inte vad jag gör…
banken är villig hjälpa mig, att låna ett lån igen, men bara mot att dom betalar mina andra lån, vilket passar mig…otroliga var jag var ärlig och det verka ordna sig ändå! hoppas jag, men då måste min sambo hjälpa mig…
men okej, vi börjar om då igen, trots en nästan hel spelfri vecka ramla jag dit igen,väldigt enkelt! men upptagit terapi igen och oftare nu så ska försöka på riktigt denna gång, jag ska inte ge emot, vet ju nu hur jävla enkelt det är trilla dit igen…men trött på spelandet,ger inget positivt tillbaka mera, bara negativa tankar och känslor, vill inte mera…
hoppas på en bättre framtid
Ja, jag vet vad du menar. Det känns absolut skit, inga positiva känslor. Jag har just spelat nästan 3000€ och det känns otroligt. Lyckligtvis det var inte lånpengar, de var vinstpengar men ändå känns det hemsk.
Jag är så trött att känna mej så jävla dumm hela tiden. Jag är så trött.
Med hurdan summa är banken redo att hjälpa dej?
hej
inte sovit just nånting inatt, min kropp har helt enkelt haft panik…
jag har blivit beviljat ett lån på 11 tusen, då kostar det några avgifter iofs men det betalar jag nu bort 3 olika lån, och banken ger mig inte pengarna utan det blir så att dom ger mig lån mot räkning så att säga, vilket är perfekt, då finns inte möjligheten att spela…
nya tag idag, blir att åka och fiska med ena dottern och försöka njuta av livet trots allt, idag är det dag 1 igen
Det låter bra, lånen menar jag! Kanske borde jag också fråga det, en gång till… Vet inte, jag är så trött att organisera allt.
Lycka till med dag 1, ha en trevlig dag!
Nu är ju inte allting ordnat än,så allt kan fortfarande gå fel,men muntligt beviljat att jag får lån…MEN största berget framför mig,måste berätta allt åt min sambo å få henne hjälpa mig igen en gång,så lär bli jobbigt framöver… Skrivit ett brev som jag mailar henne snart,bara jag hittar mod till det,och hjärtat får panik bara på tanken, men måste helt enkelt, kan inte leva en lögn mera…
Åtminstone spelfri dag och härligt få spendera den med min ena dotter, ingen fisk fick vi men umgås desto mera…
Trevlig kväll åt alla
riktig dålig dag idag, humöret ordentligt dåligt och lättretad…slutat med medicin som läkaren skrev ut, och tydligen har det sin verkan, så kanske borde börja ta den igen…
allt känns bara dåligt, och känns som om man aldrig slipper ur det här eländiga livet som spelberoende, det bästa hittils är ju jag har inte spelat nåt idag trots abstinensen finns där, och just sånahär gånger då jag blir på det här humöret brukar spelandet vara en skön plats att vara på…blev arg på dom flesta omkring mig redan från morgonen, egentligen helt utan orsak, så känns inte bra ![]()
idag blir det att börja med ishockey igen, övervägt sluta men tänkte kanske en bra sak börja i år igen då man har sådana problem som jag, att röra på sig kan aldrig vara fel trots allt…
mörka tankar rört sig i mitt huvud dom senaste dagarna, skrämmande
önskar alla en spelfri och trevlig dag
Nära spela ikväll, men kämpa mot djävulen… Spelfri dag nr 3,skönt… Men största berget framför mig,berätta åt min sambo, så denna vecka ska det ske,befarar det värsta men hoppas på det bästa… Så rädd, så svårt…otroligt med tanke på vad annan skit man upplevt i livet så är det här nåt av det som skrämmer mig mest, vill allt ska bli bra igen.
Dags att försöka sova…
Lycka till med det. Jag önskar allt går bra.
Spela ikväll, inte mycket men ändå…låste spelkontot permanent där jag spelade, så åtminstone nåt bra…usch, att det kan vara så svårt låta bli, tankarna lurar hela tiden
Samma här… 27 dagar utan spel men ikväll… ![]()
Så enkelt tiikeri75, men som min terapeut sa,det är INTE olagligt, men ett val…
Spela ikväll igen för 30 euro,måste nog ta mig i kragen igen…tog en promenad efteråt så lite frisk luft gjorde gott,å så tar vi nya tag igen! Om man ska se nåt positivt så var det “bara” 30 euro och inte 100…föga tröstande men ändå…
Trevlig fortsättning åt alla,snart ska jag berätta allt