super-OT: Haluaisitko kokeilla sähkötuolia?

Sähkötuolikokemus sinulle?

• jaa
  • ei
  • tyhjä

0 voters

oon haaveillut jo pitkään siitä että saisin salamasta, tietysti sillä tavalla etten siihen kuolisi

Mistä sitä tietää jos ei ehdikään tietää tietää miltä kuoleminen tuntuu? Jos kärähtää niin nopeesti ettei ajatus kuolemisesta ehdi perille. Jos taas ammutaan kuoliaaksi, ehtii ehkä vielä osuman jälkeen kelata jotai. No, ajatus lopusta katosi.

Aloin miettimään jos ne silmämunat paukahtaa siks et ne kypyy? :laughing:

Taidanpa paistaa pari munaa…

Sähkötuoli vois tehä ihan gutaa :laughing: Jos sais sellast mystist virtaa jatkaa tätä rämpimistä täälä pimeässä metsässä!
Ainut et tukkahan siin nousis pystyy ja tulis varmaa kunnon kiharat. Muuten kyl olisin menossa jo! :slight_smile:

Ihan oikeesti puhuttuna toi on aika ongelmallinen juttu. Monet kuolee myöhemmin tai vammautuu loppuiäkseen. Me ollaan sähkökemiallisia koneita ja voimakas sähköisku sekottaa systeemeitä.

Just tälläsiä mä jo kaipasinkin. Ois kiva testata, mut ois kiva kertoo vielä kokemuksestakin. Kisakireetä sähköpyörätulia haluaisin kans kokeilla. Pääsiskö sellasella moottoripyöräpoliisia karkuun? :mrgreen:

Mut masennustakin hoidetaan sähköshokeilla. Jos kävis flaksi eikä pumppu tilttais niin ois varmaan ekstaasissa lopun elämää. :smiley:

Voishan se aika kokemus olla. sähköpaimenaitaukseen on hauska kuseksii. :smiley:

Minä en pidä sähköstä.

Hirttäminen on paljon ekologisempi tapa tappaa.

käyttäkää vuosia SSRI (masennuslääkettä) ni tiedätte miltä tuntuu kun laittaa
haarukan pistorasiaan. siis jos lopettaa vähentelemättä. sellaista ei kukaan, edes minä voi
suositella. Seronilin seinäänlopetus tuo aikalailla sähkötuoli-olot :unamused:

mä oon allerginen sähkölle

kaveria oli iskeny salama parin metrin päähän ja siitä oli kuitenki sitä sähkö menny siihenki niin paljo
et oli tullu moneksi tunniksi sellanen olo niinku ois jotai subua vetäny… :smiley:
et kannattaa kokeilla mut ei maksimi volteilla :frowning:

Joo muute, mut ku se ei jäis kokeiluks. Vaan kärvenisin sihen ja se siitä… Muuten kyl oon iteki sen verta sadomasokistinen, et “pikku sähärit” vois tehä iha gutaa… :wink:

Tosta salamasta sen verta, et en tiedä onko ihan huhupuhetta vai ei mut täällä mis asun ni on sellanen joku 50v~ mies joka polkee -20 asteen pakkasella ilman paitaa ja väitetään et se olis joskus nuorena saanu salamasta iskun ja ei ole sihen kuollut, vaan tunto menny kokonaan. Tiedä sit tän tapauksen totuutta, et mikä se on…

Vai oisko se ollu silleen, et kyl sil kuitenki ihan t-paita on päällä -20 asteen pakkasel ja sit ku on kesä ni se on ihan alasti ( jotku shortsit jalas vaa, eikä kenkii tai mitää )

Olen itekkin tän äijän nähny nuoruudessan tosi monta kertaa ja aina sillä t-paita vaan, vaikka tosin olis tuo -20 astetta pakkasta.
Et ei se ainakaan mikään hullu ole, joka unohtelee vaatteitaansa ku lähtee ulos, koska oon sen nähny monesti talvella polkees fillarilla kauhees lumisatees t-paita pääl vaa… :mrgreen: :laughing:

Aika hieno päättelytyö thisnul! Ei se tyyppi voi olla hullu kun se joka talvi menee ulos t-paidalla!
Kyllä mullekin tollainen sähkö sopis ku talvella on ain mun mielestä kylmä! Olis viel kiva kun vois käyttää kesä “garderoobii” talvellakin. Ai niin joo jos tulee paskahätä niin se voi olla vaikee siis niinku NÄKYVÄ juttu silloin talvellakin jos vahinko sattuu, VAHINKO ei näy toppiksissa niin heleästi!
Mut ehkä se sähkö vois auttaa kans virtsan karkailuun ja äkkinäisiin paskahätiin, vaik voi kyllä olla et mulle sattuis paha “vahinko” tai pari just siin sähkötuolis. En mä tiedä, jos se auttaiski jotakin. :open_mouth:

Ei voi haluta kokeilla sähkötuolia. Oon kokeillu miltä tommonen seinävirta tuntuu (vahingossa). En suosittele. Se tuntu siltä kun käsi ois repästy irti, mut niin lyhyen aikaa ettei sitä kerenny oikeen tajuta et sattuko se ny sitten vai ei. Ei kivalta.

iltalehti.fi/uutiset/2010062 … 1_uu.shtml