Eli onko teillä jotain rituaaleja kun vedätte vedot?
Ehkä tää koskee enemmän päivittäiskäyttäjiä, keille tulee erilaisia tapoja vetoja laittaessa, mut kuitenkin, kertokaa!
Itellä on ainakin sellanen, et sterilointi lapulla pyyhkäsen aina vetojen jälkeen siitä pistokohdasta (pyyhkäsen kyllä ennen pistämistäkin!) Tiijän, ihan älytön tapa, mut siit on tullu sellanen ‘rituaali’, et saan sellasen kirvelyn tunteen käteen pistämisen jälkeen… Tiedän tiedän, pöllöä
Jotenkin se kirvely ja steretsin haju kuuluu siihen veto hetkeen…
Sit sellanen tapa on myös, et vedän aina ‘pakollisten’ aamu/ -ilta vetojen lisäksi ruoka vedot
Jotkut menee röökille ruuan jälkeen, mä vedän ruoka vedot.
Ja sit sellanen tuli viel mieleen, et kun oon vetänyt ne vedot ja enkä pidä enää kuivalappua pistokohdassa (ei siis tuu enää verta), nii mä rullaan sen kuivalapun sellaseks puikulaks ja kaivan sillä korviani
Kyllä korvat pitää olla puhtaat! Älytöntä joo, mut se on vaan tapa! Mä teen niin huomaamattakin! Sama kun tossa steretsi lapulla pyyhkäsyllä…
Sellasia tapoja meikäläisellä.
(Ja jos joku ei tiedä, niin oon buprenorfiinin päivittäiskäyttäjä ja tällä käyttäjällä on tälläset rituaalit). EDIT: Ja tietenkin muidenkin tapojen rituaaleja saa kertoo, kuin vaan suoneen laittamisen!!
Itse kun en enää päivittäin piikitä, niin ei oikeastaan ole rituaaleja syntynyt. Ja muutenkin aika vähän loppujen lopuksi olen piikittänyt, kun nokittaminen on mun mielestä a) kivempaa b) turvallisempaa
Ainii! Yks unohtu…!
Aina kun oon väsännyt vedot valmiiks ja on steretsit & kuivalaput vieressä, niin mun on pakko käydä kusella ennen pistämistä…! Siis vaik ei olis kusihätäkään…!
Vähän sama kun seksiä harrastaessa. Ennen sitä itse yhdyntää, pakko käydä kusella… Ja se on varmasti aika vittumaista miehen mielestä, kun ollaan just pääsemässä ite asiaan, niin muija pomppaa vessaan
Mut pitää olla kaikinpuolin relaxed olotila. Ei oo kiva jos rakko painaa kun rentoutuu ruoka vedoille… tai orgasmiin
Kyllä se OriGami tulee kun tarpeeks kauan harjoittelee sen peeniksen kanssa.
Asiasta moottorisahaan, sekotin joskus ala-aste ikäsenä orgasmin ja organismin. Puhuttiin tyttöjen kanssa aikuisten juttuja, nii kaikki ihmetteli kun puhuin organismista
[size=85]Ja edit vielä: Minun topic, saan puhua off topiccia…!![/size]
Asutko säki täällä? Mun ainoo rituaali on se et levitän trombosol-kerroksen ku oon pistäny. Mä rakastan trombosolia <3 <3 (btw mulle ei makseta tästä, mun tunteet trombosolia kohtaan on aitoja!)
No se origami taas oli tämän iän/hetken sanojen sekaantuminen Olen tymä.
Itse topicciin liittyen, ihan joskus alkuaikoina kun aloin bupree käyttämään, sillon kun se laitto ihan veteläks ja näki valveunia, nii mun nykyinen mieheni laittoi tuolloin aina Ismo Alangon levyn soimaan… Sit fiilisteltiin sängyssä.
Tuleekin noista ajoista nostalginen olo, kun kuuntelee tiettyjä biisejä.
No perus on vetää turhaan pari kertaa pakit ja just se että aina käy kusella ensin ja sitten aina himassa yleensä sitä kuiva lappua tulee pidettyä n. tunnin (jos ei ole vieraita). Tämmösiä turhan päiväsiä tapoja. Mutta sekin on tottakai vaikea ruveta niitä muuttamaan jos on jo vuosia niin tehnyt.
Kai ne alkuajoista on jäänyt. Aina sitä yrittää saada ne ensimmäiset kerrat takas vaikka todellisuudessa siitä ei mitään oloja enään tule. Mutta paras olisi korvaus hoitoon päästä kun ei kuitenkaan ole yhtään mitään muuta päihteitten käyttöö kuin bupre.
Miksi toi on hölmö tapa? Jos mä alkaisin hihattaan, niin ostaisin myös puhdistettua vettä (tjs.), niin ei tarvitsisi kraanavettä tunkea suoniin. Kaveri laittaa kielen alle sen filtterin, bubrevetojen jälkeen. Kaikki talteen periaatteella.
dark magusta myötäillen, niin vähintään se 1/3 tuosta näyttää olevan sitä rituaalia, mihin jäädään henkiseen koukkuun. nuoremmilla tietty se “glamour” ja vedoista puhuminen itsessään on jo coolia, voisin kuvitella.
itelläni “rituaaliin” kuuluu kaikki väsäämisestä lähtien…ku vedon on väsätty nii laitan hetkeksi jääkaappiin viilenemään nii ei veri hyydy pumppuun niin helposti.sitten meen vessaan irrottamaan lampusta kuvun koska omistan nii olemattomat rännit et tarvii todella hyvän valaistuksen…ja tärkein kaikesta on “työ rauha”,jos joku paukkaa vessaa ku on hommissa nii sit on pinna kireellä…
Entisellä poikakaverilla tosin oli vaikka kuinka ja vaikka millaisia tapoja… Yks oli muunmuassa että hänen mielest oli jotenki mieletönt et jos istuin vieres ku se tööttäs ja katoin sit silmii…se oli kyl ihan mielenkiintosta tuijottaa toista silmii ja toinen tuijotti takasin. näki pupillien reaktiot tosi hyvin…ihanaa
Jos on kunnon kamaa ja edessä on nousut, niin sitte voin laittaa jonkun hyvän biisin soimaan.
Kun kunnon kama loppuu, niin tietty kuumennan filtterit ja sidosaineet uudelleen, vaikka voidaan laskea sirkkelinkäyttäjän yhden käden sormilla milloin oisin saanu “peristä” olot.
Jos on normi-settiä, niin filtteröin eka puuvillan läpi ja sitte röökinfilsun, tätä tosin en aina jaksa tehdä. Röökin poltan vetojen jälkeen vaikka se supistaa suonia. Ja Trombosolia oon tunkemassa tykityskohtiin liian nopeesti toimenpiteen jälkeen.
Jos mennään pervoiluosastolle niin joskus tykitän yhdessä paikassa missä käyn aika usein. Ei se oo ees se jännitys vaan jotenki se kun pyhä ja profaani menee niin kivasti sekasin
Hehe, meitsillä sama!!! Ja mä oon myös bubren päivittäiskäyttäjä…
Hmmm, eos onko muita ns “rituaaleja”… Joskus on se, että kuuntelen jotain tiettyä biisiä kun vedän vedot, tai makaan soffalla/sängyssä tyynyjen päällä mukavassa asennossa vetäessä…
Toi biisi-juttu oli varsinkin piriä käyttäessä… ja ohan noita vuosien varrella ollu jos jonkinlaisia rituaaleja…
Joskus oli kivaa vetää (piri)vedot kesken seksin harrastamisen…