ja ulkokultainen päälle päsmäröinti ahdistaa ja masentaa. Olen miettinyt asiaa joka kantilta, mutta tullut siihen tulokseen, ettei sukulaisiakaan tule päästää iholle. Onneksi olen saanut raittiuden myötä paremman minäkuvan, joten minua ei noin vain voi horjuttaa tai saada pois tolaltaan.
Oloni on nyt ihan siedettävän tasapainoinen, kun olen päässyt kunnoltani menemään ja tekemään enemmän. Muutama lähisukulainen tuli kylään, tuotiin paljon lahjoja ja keskustelut kulkivat tavalliseen tapaan, mutta kun uskaltauduin kertomaan syvimmästä tuskastani syövän, kuumeilun ja kramppailun, sekä tuntemuksieni suhteen, en olisikaan saanut tuntea miten tunsin. Kehoni on kuulema täynnä myrkkyjä ja kaikki johtuu vaan siitä ja liioittelustani. Siis täsmennän vielä, että tulehdusarvot olivat korkealla ja sain antibioottikuurin, vereni ei ollut myrkyttynyt -veriviljely tehtiin, ja en todellakaan huvikseni tai vastoin määräysten ollut ottanut yhtäkään lääkettä.
Miten sukulaiset voivatkaan olla masentavia. Näin negatiivisessa ympäristössä ei ole tilaa kasvaa. Osaan nyt nauttia entistä enemmän omista kuvioistani, kun niitä pääsen toteuttamaan.
Lääkärit ja Psykiatri Syöpätautien klinikalla ovat todellakin he, jotka auttavat minua edelleenkin kaikin puolin parhaiten. Osaavat ottaa taustat huomioon ymmärtäen silti tuskan vaatimat liitännäislääkkeet. Sitäpaitsi, kuten kirjoitin: Tiputtelen nuo vähäisetkin pois, ja tarvittavia en ole tarvinnut pariin viikkoon.
-Myös ahdistuskohtaukset saavat kuulua elämään-