Suhtautumisesi Poliisiin?

:smiley: Ehkä kuitenkin vähän huonosti taisin ton sanoa,mutta sitä tuossa kuitenkin just tarkotin,että itse suhtaudun poliiseihin aika neutraalisti.Kyllä mulle olisi ihan ok,jos joku kaveri,ystävä tai tuttu olisikin poliisi.:smiley: Ja onhan monet poliisitkin mukavia,asiallisia jne.Omaa työtänsä kuitenkin nekin vaan tekevät,siinä missä muutkin töitä tekevät ihmiset.:slight_smile:

Ok,mutta miksi sitten otetaan “piireihin” naisia jolla lapsia??kyllä tunnen montakin jotka ovat suunsa kiinni pitäneet ja näin ollen ei ole tapahtunut mitään…kyllä ne ukotkin siellä yhtälailla;minun tiedossani on että jopa pahemmin…

Aina poliisiauton nähdessä tulee fiilis, et oonko tehnyt jotain laitonta esim. liikenteessä. Ja usein on jotain lääkkeitä mukana, joten niistä vainoilen. Pääasiassa oon kuitenkin nähnyt ihan mukavia kyttiä silloin harvoin, kun niiden kanssa oon joutunut asioimaan. Yksittäisiä kusipäitä on tullut vastaan yllättävissäkin olosuhteissa, joissa sitä kohtelua ei oo ansainnut, mut useimmiten kyttien huono asenne on ollut seurausta omasta vittuilusta tms… Mut kaiken kaikkiaan arvostan kyttiä, enkä menis niitä häiriköimään.

Just pysäyttivät ja sanoivat et olis pitäny katsastaa 8 päivä, sanoin että mulla tuli virhe ku olin muutamaa päivää ennen ja tässä rekisteriote. Murisivat ettei heidän tietokantansa taaskaan ole ajan tasalla, käytös niinkuin se olis mun vika. Kysyivät olenko juonut ja vastasin kyllä, puhallus täysin nolla, sekin mun vika ilmeestä päätellen. Korttia eivät kysyneet, niitä siis vitutti että mä ajelen ja aiheutan turhaa työtä, en viitsiny kysyä mitä heidän työnsä on ku noin ottaa pattiin. Viime aikaiset tapahtumat vieneet täysin kunnioituksen, mihinkään muuhun kysymykseen en vastaa itse.

Pakko kertoo kyl nyt yks juttu “kohtasimme kytät” -tapauksesta viime yönä, n. klo 3:00.

Tuli pakottava tarve lähtee jätkän kans skootterilla käymään kaverin luona 6-7km päähän.

Nohh, ajateltiin, et vaik skootteri ei ollu rekisterissä, niin ei meille nyt voi käydä niin huono munkki, et skoudet…

Käytiin tankilla, ja pian takaa välkky sitten se kuuluisa sininen. Boostasivat vielä skidisti egoaan huudattamalla pillejä.
Ei muutaku sivuun, ja kytät tsekkas heti, et skootteri ei rekisterissä. Lisäks ottivat huumepikatestin, molemmilla värkit taskussa, ja iloksemme poliisit totes, että kummallaki haut vielä päällä.
Kuski oli vetänyt kahden viime päivän aikana tyyliin kaikki mahdolliset kuosit, pirit subut teemut kontit ja kaiken lisäks veressä sairaalasta saatu Targinic; kuski oli päässy sairaalasta päivää aiemmin, ja Targinic (onkohan kirjotusasu oikein) kyseessä pitkävaikutteinen joku puolsynteettinen morfiinivalmiste.
Kysyivät onko veressä mitään. Jätkä sano et voipi sielä näkyä morfiini, kun sairaalasta just päästy eilen, ja kyseessä vielä pitkävaikutteinen lääke.

Hiki alko virrata. Taskut täynnä lätkäkaupalla bentsoja jne. (Eikä mitää respoi mukana tietenkään).

Pikkanen kuumotus sit siinä, kun viimesistä subu ja konttivedoista 2tuntia, kun h-pikatesti laitettiin suuhun…piri oli onneks vedetty päivää aiemmin, ni se ei salettiin näkyiskään. Ite näyttelin mahdollisimman tervettä, 600mg Lyricoita sai motoriikan, noh, ei ainakaan balettitanssijan tasolle… Eikä 4mg teloja ja x-määrä pameja juurikaan auttanut… :smiley:

Noh mitä tekee kytät? Tutkii huumepikatestiä mutruhuulisina. Meillä vielä kaatu se perkeleen skootteri suoraan asvalttiin, kun nojailtiin siihen vähän liikaa. Siin vaihees kelasin, et ok, kaikki toivo menetetty.
Sit toinen khyty tulee autosta, sanoo et hoitakaa haasteasiat mahd. pian, ja voitte lähtee menee, huumetestis ei ilmeisesti näkyny hittoikaan, kun eivät mitään siitä maininneet.

SIIS TÄH??
A) Ei-rekisterissä oleva skootteri
B) Haut päällä kummallakin
C) Kuositus, nohh, kunnollinen
D) Ja sit vielä kaadettiin se perkeleen menopeli suoraan niiden edessä.

Ja saatiin lupa jatkaa matkaa. Työntämällä totta kai, koska ajopeli poistettu rekisteristä. Työnneltiin sit siinä, tulivat kerran vastaan, ja satuttiin just siin kohtaa olee kunnon kansalaisia, eli satuttiin just työntelee menopelii…

Ei hele, tuli 1000e sakkoja, koska ajopelillä ei lupaa ajoradoille. Tuli sit puolikas subu maksaan tonnin plus 30e.

Ei me voitu myöhemmin ku nauraa, vaik vitutti saatanasti ne sakot, ni pitihän ne “tonnin subuvedot” sit ihan iloksemme tästä ottaa. Voi saatana mihin sitä ihminen joutuu. Kerrankin näin. WTF :smiley:

Oli ihan jees kytät tällä kertaa… :mrgreen:

^Targiniqissa on oksikodonia ja naloksonia.

Minulla ei ole minkäänlaista suhdetta poliisiin enkä suhtaudu heihin mitenkään :sunglasses: . Vaikka mies univormussa toisaalta…hmm… :confused: . Mut lyödä ei kyl tartteis kyl. Juu kierrettäskö toisemme kaukaa… Sopisko, mahdoliset/todennäköiset urkkijat:imp: ?