Paikassa jossa olin aikoinaan korvaushoidos, niin annokset nousi kaikilla kun
texit vaihdettiin xoneen. Ja ne ei ollu mtn pikku-nostoja-joillaki jopa puolella…
Mun aikana oli vielä oransseja, ei oo nuista uudemmista xoneista kauheesti
kokemusta, ku ei moinen paska kiinnosta… Moni sanoi, kuten minä myös, et
xoneilla saattaa yhtäkkiä loppua vaikutus ja olo ei tosiaan oo tasainen.
No onkos tuo ihmekkään kun samassa napissa buprea&naloksonia… Yäk.
sain lomalääkkeet…ja on lääkkeen oton aika,kynän kautta…
laitoin muuten kuvan tonne yhteen topikkiin mut mitä…se meni sivulle jolla on viimeks ollu juttua joskus 2001 tai jottai emäämuista.
nyt lääkettää,mars vessaan.
meen oikeesti hämilleni ja hymyilyttää ja punastuttaa…
Se maku tulee muute suuhu isommil tööteil.
stufff hyvä heitto toi Varmaa appelsiini.
Eivaa, asiaa. Mul menee pää kipeeks noist mut ny sit alkanu vetää filtteri läpite mikä ois kyl ollu järkevää jo aikaa sitte nii lähteny toiki häiriö. Tarvii tosiaa ottaa paljo enemmä ku just teksii. Vittumaista.
Aijoo olikse just henjo kel o nätti horuksen silmä tos rinnas?.. nätti tyttö muutenki kyl. Minä äänestän!
Vähäisten xonekokemuksieni pohjalta sanoisin et toimii paremmin fimattuna, texiä en o jaksanu varmaa koskaa fimata. Mutjoo teemut o parhautta, koht vedot <3
mitä äänestät?hää?
en tiä.
Hei Kaikille.
Nostin tämän topikin esille, koska keskustelun otsikko liittyy serkkuni kuolemaan. Tosiaan serkkuni ei aamulla enää herännyt. Kuolinsyynä yliannostus.
Serkkuni kuoli yhdysvalloissa, jossa on koko elämänsä asunut. Kaksoiskansalaisuudesta huolimatta hän oli täysin amerikkalainen. Poliisi selvittää parhaillaan kuolinsyytä, eikä setäni (hänen isänsä) ole syvästä järkytyksestä johtuen kyennyt valottamaan, mitä on todella tapahtunut, toisin sanoen kertomaan että mikä huume on aiheuttanut kuoleman.
Serkkuni Facebook-profiilia tutkiessa on ilmennyt nämä asiat:
- You told me you were goin to get a suboxone, and now the worst thing imaginable happened
- he overdosed and died cause he couldnt get suboxones
Osaavatko arvon plinkkiläiset valottaa minulle minkä aineen yliannostukseen serkkuni kuoli? Heroiini?
-JM
Tuossa väitetään että hän kuoli kun ei saanut suboxoneaan (=kh-lääke joka sisältää bubrenorfiinia & naloksonia). Siitä ei voi vetää övereitä eikä viekkareihin kuolla ellei ole mukana bentsoja (rauhoittavat) ja alkoholia esim joka voi aiheuttaa hengityslaman… Epäilen että pikemminkin kun ei ole saanut subua, on vetänyt heroiinia tai metadonia jolloin vetänyt joko överit tai sitten subu-annos on ollut niin suuri että antagonistina yhteisvaikutuksesta opiaatin kanssa kuollut…
Jos on kh:ssa, tolet heroiiniin yms laskevat. Lisäksi sisältää täysagonistia (naloksoni) joka estää muiden opiaattien käytön. Yhdistelmä voi olla tappava… Tuosta viestistä sitä kuolinsyytä ei voi sanoa, mutta kannattaa lukea wikistä lisää.
Osanottoni…