Kysyisin uskaltaako normaalin lääkityksen ottaa silloin, kun käyttää joskus harvoin subuxonea/subutexiä. Lääkitykseni 1 tabletti Rivatril 2 mg kolmesti päivässä ja 2 tablettia Tenox 20 mg + eräs SNRI + eräs neurolepti. Subuxonea otin eilen 4 mg. Tänään olen ottanut 2 mg. Onko liian iso annostus?
Tarvitsisin tähän pikaista vastausta, jos jollain olisi tietoa asiasta. Kiitos!
Subuhan vahvistaa rauhottavia ja toisinpäin, mut kaikki kuolemantapaukset ovat tietääkseni olleet subusta myös niin, että alkoholi on mukana kuvioissa. Itellänikin useampi frendi lähteny alko-subu(/oppari)-bentso-yhdistelmäl nukkues ku saanu hengityslaman, mut jos et ota alkoa ni kyl oon ite ainakin normi-lääkityksen ottanu… Löytyy täältä tietoa haun kauttakin aiheesta jonkin verran…
Joo kyllä siihen alkoholin tarvii, et bupreen kuolee
Tohon alkuperäseen kysymykseen… Monet tykkääkin rivojen ja bupren yhteisvaikutuksesta. Oon monelta kuullut et nimenomaa rivat tuntuu mukavalta bupren kans.
EDIT: Sen takia toisten mielipiteistä puhun, kun en ite bentsoja päivittäin käytä, niin en osaa henk koht mielipidettä sanova.
[Poistettu haittojen vähättelyä. -Päihdelinkin toimitus]
Mun eräs paras ystäväni kuoli nukkuessaan kun oli pitkästä aikaa retkahtanut suboxoneen ja bentsoihin. EN SUOSITTELE!!! Toinen kaveri oli siinä ollut samassa kämpässä ja herännyt siihen kun kaveri oli ollut hengetön. EI BENTSOJA EIKÄ SUBUA AINAKAAN NUKKUESSA!!
No, noista lääkityksistä näen jo että sulla on vakavia ongelmia psyykesi kanssa. Jätä ne Subut pois, voit pysyä poissa vankilasta/sairaalasta pysyvästi (joka maksaa yhteiskunnalle huomattavasti enemmän).
En ole kumpaakaan btw. Mutta ei tuollaisia lääkkeitä yleensä anneta “mieltä tasaamaan tai nukkumista auttamaan”… Sä et varmaan tiedä että tuo on aika tarkkaan resepti mitä esim. skitsofreenikoille annetaan…Kukaan meistä ei tiedä mihin nuo on, mutta silti vaikka olis “mieltä tasaamaan” niin ei siihen enään huumausaineita tarvita…(Bupre)
Oi saatana mitä jeesustelioita tääläkin taas pyörii
“Mul olis nyt subua, paljon kantsii ottaa kun en oo koskaan ennen ottanu…”
“Vedä siitä suoneen, niin oot vankilas yhteiskunnan rasite saatana!!”
Näin?

Oi saatana mitä jeesustelioita tääläkin taas pyörii
“Mul olis nyt subua, paljon kantsii ottaa kun en oo koskaan ennen ottanu…”
“Vedä siitä suoneen, niin oot vankilas yhteiskunnan rasite saatana!!”Näin?
Just niin. JUST NIIN. Tai, ainakin sossupummi, jonka säälittävän elämän maksaa yhteiskunta, jos pääsee irti niistä.