Eka viestini täällä! Että terve taas, p-linkki! Jotkut saattaa muistaakkin minut vuosien takaa, nimimerkki taisi olla tartuonneen tjsp… 
Mutta asiaan, kerron tässä oman tarinani ( jos nyt jotain edes sattuu kiinnostamaan )…
Eli käytin päälle 2vuotta noin joka päivä [Poistettu IV-annostus -Päihdelinkin moderaattori] VÄHINTÄÄN… Sitten huomasin, ettei elämässä ollut enää mitään muuta, kuin joka päivä miettiä sitä että mistä saa rahaa / mistä saa subua, että pysyy terveenä, viihdekäyttö oli hävinnyt jo vuos sitten, ei auttanut vaikka tuikkas kokonaisen pallon hihaan… Silloin päätin, että perkele nyt loppuu… joko subu, tai että muija lähtee kävelee.
Mulla oli silloin, ja on nyttenkin respalla rivatril 4mg / pv tramal 200mg / pv ja lyrica 600mg / pv, eli melko soossit! Näitä lääkkeitä sitten keräilin itku silmässä monta kuukautta jemmaan, on apteekkisopimus, ja saan vain 2vko lääkkeet kerralla… Menin niin pienillä määrillä kuin pystyin, ja samalla hankin varastoon muuta: oxycont, oxynorm, targinig, jne…
Sitten kun oli “sopiva-määrä” varastossa aloitin lopettamisen, en kyllä seinään, tiputin annostusta joka 3pv 0.5mg ja kun oli 0mg niin ei muuta kun let’s go…
Alku meni varsin hyvin! Itseasiassa muistan, että liiankin hyvin, ihmettelin sen ekan viikon, että mitäs tämä on kun ei ole viekkareista tyyliin tietoakaan. Käytin kylläkin tramalia, rivatrilia, ja lyricaa, että ehkä siinä se syy-
Toinen viikko: Alkoi tulla jo pienehköä vittumaisuutta pintaan, juoksin wc:ssä, mikään ei meinannut pysyä sisällä, ja huolimatta lääkityksestä, oli kokoajan ihan sietämätön VITUTUS päällä. Mutta oli pakko jaksaa…
3 viikko: Vitutusta ja LAISKUUTTA, muistan kun lainasin kaverilta ps4 ihan sitä varten, että voin pelailla sitä, mutta oli niin laiska olo, etten jaksanut kertaakaan avata koko konsolia… Muistaakseni myös himot iski ja kovasti silloin päälle kanssa, joten turvauduin ottamaan oxyconttia, ja ahhhh… kyllä meni loppupäivät helposti.
4. Viikko: " Ei vittu, ei yhtään hyvä idea! ". joo, ei tosiaan ollut hyvä idis korjailla oloa oxyillä, tuntui että vieroitusoireet alkoivat ns alusta… MUISTAN, ETTÄ SILLOIN “TREENASIN” ITSENI SEMMOSEEN MIELENTILAAN, ETTÄ MIELUMMIN KUOLEN, KUIN RETKAHDAN, PSYYKKASIN ITSEÄNI VARMAAN KAKSI PÄIVÄÄ HOKIEN TUOTA ITSELLENI, ja uskon, että se oli yksi pääsyy miksi pääsin irti! 4-vko oli jo muutenkin kulunut, ja muut alkoivat ihmetellä että esitänkö vaan, vai miten muka vieläkin jatkuu olot. En esittänyt, kun ne vaan jatkui, hirveitä painajaisia, vessassa edelleen juoksemista, raivoamista, itkua jnejnejne… Sitten tapahtui jotain uskomatonta, mitä ihmettelen edelleen: Oli yö (klo jotain 03:00), tyttöystäväni oli jo nukkumassa, itselleni ei tullut uni ja olin keittiössä, vaan chillaamassa, kun yhtkkiä iski aivan helvetimmoinen KIPU ja oli pakko lyyhistyä keittiön lattialle sikiö asentoon, en tarkalleen tiedä kauanko siinä olin, mutta veikkaisin että puolisen tuntia ainakin, ja se oli yhtä soittoo pelkästään kipua (mahassa,nivelissä,selässä,luutuneissa luissa,kaikkialla)… Sitten kun se meni ohi, olin niin heikkona, että just ja just pystyin kävelemään alle 10m toisen huoneen sänkyyn, ja romahdin siihen. Siinä kun olin, niin kohtaus senkun jatkui; itkin PITKÄSTÄ aikaan, kunnolla, sydämmeni pohjasta noin tunnin… Ajatuksia ja muistoja sinkoili vaan mielessä ja meikä poika parkuu sängyssä. 
5. Viikko: Alkaa jo olemaan suhkoht “normaali-olo”, tunteet mitä en muistanut että omistan oli tullut takaisin ja olin muutenkin tullut sieltä usvasta pois… ja yksi aamu herään siihen, että ei ole kipua, ei ole mitään fyysisiä oloja! Muistan sen hetken, sen mielialan vieläkin, jotain niiiiiiiiin uskomatonta… Silloin tiesin että nyt fyysiset on OHI, ja tervetulloo vaan henkiset… hehheh.
Tästä tapahtumasta on siis yli vuosi, itseasiassa taitaa olla kohta 2v. Tällähetkellä en ole subuun koukussa, en ole ollut tuon jälkeen, mutta käyttänyt olen, ja vähän ehkä liikaa, etenkin nyt viimeaikoina… pitää pistää stoppi taas. 
Mutta tällanen tarina jokerilta, ikää oli 22v. Muistakaa te, jotka lopetttelette, että kaikki lähtee sinusta itsestäsi, ei muista, vaan sen täytyy sen syyn lähteä sinusta ja millään muulla ei ole silloin väliä! Tsemppiä vain!