Jeps, elikkä tein nyt tänne tällasen päiväkirjan mitä päivittelen niin usein miten jaksan, ehkä jopa päivittäin.
Eli taustoista nyt sen verran etta aloitin opiaattien käytön siinä 19v (tramalit, kodeiini, subutex, oksikodoni, fentanyyli ja morfiini), noita meni muutama vuosi silleen epäsäännöllisesti. sitten tuli tuo subutex päivittäiseen käyttöön jota on nyt takana noin 8vuotta. On tietysti ollu pieniä taukoja ja sitten viime kesänä olin n.3kk kokonaan ilman ja sitten syyskuussa taas repsahti. Tiedän tämän kuuluvan tähän lopettamis prosessiin.
Eilen oli eka päivä ilman buprea: ei mitään ihmeempiä oireita pientä hikoilua ja ei meinannut saada nukutuksi, mutta en vielä ottanut lääkkeitä näihin oloihin, koska ne olot olivat lähes olemattomia.
Day2: Aamulla oli vähän heikko olo kun heräsin ja otin siihen yhden 300mg gabrionin ja catapresanin. Ainakin vielä olo on ihan siedettävä. Mulla yleensä alkaa bupre reflat tosi nopeeta ja ne kestää vähintään sen 3viikkoa. Sen jälkeen se taistelu sitä tyhjyyttä vastaan alkaa ja se on ihan toinen juttu.
Tiedän, että tää fyysinen puoli tulee vielä vaiketumaan, mutta siihen on varauduttu!
Onneks ulkona paistaa aurinko ja on muutenkin mukava ilma joten ajattelinpa lähtee pienelle kävelylle ![]()
Tosiaan, tsemppistä vaan muillekki jotka yrittää päästä irti ässästä…
toivottavasti toi mun teksti nyt on ees jotenki selkeetä ja luettavaa, omistan tän lukihärön niin teksti saatta olla vähän mitä on ![]()