Hei,
Olen vihdoin päättänyt ottaa askeleen kohti päihteetöntä ja raitista elämää ja lopettaa vuosien opiaattien käytön. Historiani on varmaankin aika tyypillinen, ensimmäiset vuodet käytin pääsääntöisesti kodeiinia josta siirryin oksikodoniin mutta oxyn hinnasta johtuen siirryin addiktiosta toiseen eli subutexiin ja sen rinnakkaisvalmisteisiin. Aktiivista käyttöä on nyt noin neljä vuotta takana. Olen menettänyt paljon tuon aineen takia, perheen, työt, oikeastaan motivaation elää. Mutta haluaisin vielä kerran yrittää rakentaa elämäni alusta. Olen 24-vuotias tällähetkellä.
Minulla olisi seulat tulossa ensi kuun alussa lääkärin pyynnöstä. Mitään merkintää päihteiden väärinkäytöstä minulla ei ole lääkärin rekistereissä ja haluaisin pitääkin sen niin Jos aloitan urakan nyt tulevana maanantaina, niin onko mahdollista että saisin puhtaan seulan noin 2,5 viikon päästä? Mikä on maksimi joka tällä käytöllä voisi olla niinsanotusti varma puhdas seula? Vai onko liian myöhäistä saada puhdas seula? Mietin myös, jos saan oltua nyt tuon reilu kaksi viikkoa ilman niin jos vesittäisin seulan kertaalleen ja kävisin uudestaan jolloin se olisi varmasti puhdas. Tätä ennen oikeita lopettamisyrityksiä on takana yksi joka kesti noin 18 päivää, siitä on aikaa nyt vuosi. Olisiko antaa jotain ammattilaisjuomarahoja kuinka käydä läpi tuo helvetti? Imodiumia ainakin varaan, ja minulla on muutamia bentsoja (lääkkeet ovat reseptillä). Kovin suurta budjettia minulla ei valitettavasti toistaiseksi ole haalia kasaan kunnon arsenaalia lääkkeitä. Auttaisiko esimerkiksi jonkinlainen cardio tuossa lääkkeen nopeammassa tiputtelussa? Mitä muuta olisi hyvä ottaa huomioon? Kuulisin mielelläni kokemuksia, kuinka olette selvinneet tästä koitoksesta. En aio enää koskaan koskea yhteenkään pilleriin jahka tämän käyn läpi.
Kiitos.