@Jopasjota, ei toki kannata aloittaa subun käyttöä, mut en nyt ihan paskaksi huumeeksi sanoisi. Toimii ihan hyvin kun pitelee välillä viikon taukoja niin tolet pysyy alhaalla. Toki jos jokapäivä vetää sen viikon kaks putkeen niin ei toimi, mutta kuka sano että niin pitäs tehä? [poistettu haittojen vähättelyä - Päihdelinkin moderaattori] Eikä päälle 4-5miltsiä kannata vetää IV:nä, menee vaan hukkaan.
Silloin kun itse ekan kerran tätä kokeilin, ei koko aineesta pahemmin puhuttu; annostuskin oli aika hakusessa kaikilla (-99). 2003 se ei näkynyt testeissä eikä mulla ollut konetta joten ihan itse sain kärsiä viekkarit, koska eihän kukaan kertonut että ne tulee vasta 3. päivänä kunnolla päälle. Mä lopetin useamman kerran seinään, mutta koska a) ainetta on aina saatavilla b) se on halpaa c) mikäli et itse soita sitä, joku tuo oven taakse ja d) paikkakunta voi olla vaikka Ii ja aineenkäyttäjät tunnistaa silti; on helvetin vaikea lopettaa ko. aineen käyttö viekkareiden keston takia.
Kyllä sitä herskasta peloteltiin… Sen kanssa osasi olla varovainen ettei vedä 3pv pidempään, konteista oli kuullut että viekkarit ovat pahat joten sitäkin osasi melko hyvin varoa… Mä lopetin mm. pirin ja essot omasta päätöksestä sit lopulta… Ketään en tiedä joka olisi päässyt vuosikausien trambo/arttu hoidolla tuosta eroon… Paska aine, ei käy kieltäminen; auttaako jos laillisesti saa 6 arttua tai useampi sata mg tramboja/pv lopettamiseen…
Mut kyllä se porukka joka sun kanssa sitä vetää vaikuttaa asiaan myös, samoin korvaushoidon luonne. Kuten tälläkin foorumilla voi huomata asenne on aivan erilainen eri puolilla Suomea. Osalla oheiskäyttö ok, koska kaikki tekevät niin, joillakin pelkkä metsku, joissain paikoissa Lyricaa, ei benejä jne. Paljoa ei varmasti auta tällaiset ennakkoluulot että ainetta ei pysty lopettamaan itse, metsku on mahdoton lopettaa tai mikäli tiedossa on että korvaushoidossa ollessa saa vaihtarit omilla lääkkeillä mihin tahtoo…
Prkl kun tuo aine ei edes kipuun auta, ei ole mulla auttanut koskaan… Eri ihmiset koukuttuvat eri aineisiin eri tavalla… Kannattaa kuitenkin muistaa miten helposti voi uskotella että ei ole koukussa. Bubreen ei toimi kyllä että korvaa liian usein jonkun muun aineen sen kanssa… SKK, mutta kandee se bubre jättää helvettiin siitä. On paljon mukavampi olla viekkareissa kun ei ole mitään käsitystä miksi on viekkarit ja mistä aineesta…
Mitä useammin on lopettanut kuurin, sen pahemmat ovat viekkarit. Itse tunnen 0 viihdekäyttäjää, entisiä vaikka kuinka monta. 3 ihmistä ketkä eivät rännää ja ovat vuosia vetäneet, tarpeeksi halpaa myös nokittaen… Tosin saa maksaa kuusinkertaisen hinnan jos tekkeniä tahtoo, sonikkaa porukka vetää iv:sti…
On sitä niin paljon parempia oppareita jos tahtoo koukun hankkia…
sepä se ei oo selkärankaa sanoa ei aineelle, onnhan tuo aika koukuttavaa kamaa ja kyl itelläkin silloin tällöin kunnon himo iskee aineeseen pitää vaan pysyy kovana(niin ku kyrpä aamulla).
Itselleni tämä roska ei kyllä sovi.Nyt yhteensä 3 kertaa kokeilleena (aina noin 3kk väliä), niin mitään muuta en ole tosta saanut kuin pahanolon.Ei minkäänlaista euforiaa tai hyvänolon tunnetta.Pelkkä pitkään jatkuvaoksettava olo.
Noh eipä tarvi enään tuotakaan vedellä.
En hoksannut oliko uudempaa keskustelua aiheesta mutta ajattelin nyt nostaa oman kysymyksen vuoksi.
Kysymys kuuluukin, että minkä verran uskallan ottaa jos hommaan nyt omaan käyttöön eikä vieressä ole asiantuntijaa pilkkomassa pilleriä.
Kokeilin viikko sitten Subua suoneen, en vaan tiedä minkä verran sitä loppujen lopuksi sinne meni. Olo oli ok, ei oksentelua. Sitä tahdonkin välttää henkeen ja vereen (I know, suuri mahdollisuus siihen on väärällä annostuksella yms). Sen verran olen synteettisiä opioideja käyttänyt, että Tramalia vetänyt jonkun verran aikoinaan. Nykyisin siis tolet on 0.
Millä määrällä/ajalla tästä tulee tai voi tulla fyysinen riippuvuus? Ei ole TARKOITUS alkaa vetämään “säännöllisesti” mutta nyt on sellainen elämäntilanne, että kiinnostaa.
Ajatellaan, että vaikka jos kerran päivässä about 0,4 parin viikon ajan niin mikä on tilanne? Ei varmaan ole tarkoitus ihan nuinkaan vetää mutta jos ajatellaan.
Lisäkysymys/pohdinta.
Vedin myös saman illan aikana MDMA:ta ja myöhemmin illalla ihan sitä tavallista viinaa. Seuraavan päivän yön tunteina otin Ketipinoria 400 mg (jokainen yöannostukseni) ja hetken päästä tuli aivan kaamea olo. Sydän hakkasi, hikoilutti, vapisutti, vähän kouristeluakin. Johtuiko tämä nyt esim. Subun ja MDMA:n jälkkäreistä, jomman kumman yhteisvaikutuksesta Ketipinoriin vai mistä? Se ei ollut mikään normi krappe koska en harrasta sellaisia. Subun ottamisesta tällöin oli jo yli vuorokausi.
Viimeksi vedin maanantaina ihan pienet. Viimeyönä heräsin räjähtävään ripuliin, muuten ei mainittavia refloja.
Ehkä pari kuukautta olen käyttänyt satunnaisesti about 2-3pv viikko.
Olis sitä tossa kädenulottuvilla puolikas mutta haluan kärsiä reflat kunnolla pois ja saada tolet nollille. Eikä nyt erityisen vaikeaa ole olla kurottamatta tuonne laatikkoon. Että kai sitä itsekuria edes jonkun verran on.
En sit tiedä että kauanko pitää olla ilman että tolet laskee ja reflat(ei nää nyt mitään kunnon refloja ole) suurinpiirtein ohi?
En tiedä oikein, amatöörinä sanoisin että ei niinkään se määrä vaan se montako päivää sitä putkeen käyttää. Saatan kyllä olla ihan hakoteillä. Otat pikku murun siitä kulmasta ja kokeilet. Kyllä sit huomaa parissa tunnissa että oliko tarpeeksi. Itse en tohtisi kahta viikkoa käyttää. Neljä päivää on ollut pisin, sitten aina joku kolmen tai neljän päivän tauko.
Pari kuukautta on tullut käyteltyä satunnaisesti ja laihtunut 8kg
LIIKAA ei kai tuota voi vetää kattovaikutuksen takia. Oloista en sitten taas tiedä millaset on jos nollatoleilla lyö jonkun nelosen taipeeseen.
Jeps yritystä ollut jo joulusta saakka, nyt vihdoin olen saanut itseäni niskasta kiinni ja lopettamaan tämän substanssin kanssa pelleilyn. Käyttö viimeaikoina satunnaista ja temgesic muodossa. Nyt taukopäiviä ollut 8tai9 ei tee oikeastaan edes mieli ja ainakin fyysiset nihkeilyt on takana päin.(voi vain kuvitella mitä se on jollain iv käyttäjillä) Ei voi sanoa vielä tosiaankaan, että olen lopettanut kokonaan, mutta ainakin aloittanut jotain uutta suuntaa.
Ensin pohjustusta varsinaiselle kysymykselleni… Otin eilen illalla/yöllä subua nokitettuna about 2mg,aika tykkiä savua päälle pariin otteeseen ja nukkumaan ruetessa yhden opamox 15mg tabun. Nyt aamupäivällä vedin nokkaan 0,5-1mg lisää subua.
Varsinainen mietinnän aiheeni on siis,että onkohan ihan turvallista lähtee tänä iltana juomaan?? En meinaa mitään pikkurilli pystyssä sivistynyttä maistelua,vaan ihan kunnon Suomalaiset perskännit!
Kiitos ohjeistuksesta. Vähän ajattelinkin ettei kännit ole hyvä idea…
Hmm… Hinku ois kyllä kova baariin,senkin takia kun tulisin tapaamaan yhden neitosen siellä ja itseni tuntien,tuskin maltan olla ilman jääkylmää olut tuopposta kourassani…
Jos kunnon kännit jättäs väliin ja vähän vaan olutta ottas,niin luuletteko,että sellaset 5-7 tuoppia uskaltas ottaa? Vai mikä voisi olla “turvallinen” määrä jos nyt kuitenkin olen idiootti,joka ei usko itseään viisaamman neuvoa ja bissee aikoo ottaa?
Alkoon tolet on liiankin kohdallaan,subbanaan taas ei,niin kyllä mä nyt viimein tein päätöksen,enkä lähe minnekkään baareihin tai ylipäänsä alkoholia aio tänään ottaa:)
Eikä nämä nyt ihan ensitreffit olisi ollutkaan ja kyseinen henkilö kyllä tietää tekemisistäni,eikä todellakaan hyväksy sitä,joten peruin koko jutun,koska tajusin itekkin,että huomaishan se jos jotain olen vetäny… Ei ole mikään idiootti.
No nyt kun kerta koti-ilta taas tiedossa,niin taidanpa sitten tehdä lainit,kääriä jointin valmiiks,valmistaa jotain hyvää ruokaa ja jatkaa tuon Metallican Blitzkrieg biisin opettelemista kitaralla,meneehän se ilta näinkin erittäin mukavasti :mrgreen:
Se on vielä pakko sanoa,että isot kiitokset dark magus erittäin asiantuntevista ja asiallisista vastauksista! Arvostan suuresti käyttämääsi aikaa tähän asiaan.
Mites bupre peräruiskeena? Moni tuntuu kehuvan että jos ei tykkää rännityksestä tai nenä alkaa oireilla niin perseeseen vaan. Toimii paremmin kuin nokkaan.
Eli laitanko vaikka millin/parin murun ruiskuun, pari milliä vettä, neula veke ja tungen nesteen hanuriin?
Kauankohan sen pitää persiissä pysyä että on imeytynyt ja voi mennä paskalle?
kyllä se henki samallatavalla viinalle haisee vaikka sen perseeseen tunkee… siis viimeistään siinä vaiheessa ko se alkaa pikku hiljaa poistuun elimistössä…
Liuottaminen käy kyllä hampaiden päälle, etenkin xonessa… EI saa pestä hampaita ±1h (väh), samantien liuoittamisen jälkeen tulee ottaa vettä ja purskutella suu puhtaaksi jonka jälkeen 2kpl XYLITOL-purukumia. Aamuin-illoin hammaspesu kunnon sähköhammasharjalla ei välttämättä riitä hampaiden kunnon ylläpitämiseen ja vaikka käyttää hammaslankaa yms. oheistuotteita hampaidenpesuun; reikiä tai reiänalkuja voi tulla…
En itse ole kuitenkaan vaihtamassa liuoitustyyliä tuohon edellä mainittuun…
Kyllähän sen pystyy persuksiin plugaamaan jos muut käyttötavat eivät miellytä, omakohtaista kokemusta tästä touhusta ei ole, mutta aivan varmasti onnistuu plugaaminen subullakin. Vinkkinä vielä: siihen ei tarvitse käyttää koko ruiskunmitallista vettä, onnistuu kyllä pariin milliinkin, eikä tarvitse skitsoilla milloin hyökkää hallitsematon ripuli