Subutex lopettaminen

Älkää välittäkö pisteistä ja pilkuista ja kirjoitus virheistä .
No aloitetaan omasta tilanteesta
Olen käyttänyt nyt subutexia 5 vuotta ja päivittäisesti 3 vuotta jossa on ollut muutaman kuukauden taukoja nyt kuitenkin yli vuoden ilman taukoa.
No tällä hetkellä olen vähentänyt päivittäistä annosta puolella. Aluksi se oli 8mg nyt 4mg
Idea olisi tiputtaa vielä puolella ja sitten koittaa lopettaa. Katko ei onnistu koska on koulu ja asun asunnossa jossa asumisen ehto on päihteettömyys. Joten olen lueskellut nettiä ja kehitellyt oman ratkaisun ja nyt kysyn teidän mielipidettä. Monet sanoo että lyricat on hyvä apu mutta itse joudun käyttämään 900+ mg annosta että siitä on apua joten varani ei siihen riitä kun huomioi että päivittäisen annoksen hinnaksi tulisi täällä 20e no riittäähän ne rahat subuunki mutta enää en halua tehä rikoksia.
No itse ajattelin ostaa rivoja ja xanoreita ja pilveä ajattelin noin 10pv olla niillä ja sitten lopettaa vaan annokseksi ajattelin 5-10kpl 2mg rivatril 1-3kpl xanor 2mg debot ja pilveä vain vähän silloin tällöin laskin että selviän noin vähän reilu 12e pv joten toivon että tämä toimii ja tarvitsen todellakin keskustelu apua joten toivon että ihmiset kommentoitte tähän. Hyvää loppu syksyä kaikille ja tulen kertomaan kuulumisia jos tähän tulee jotain keskustelua

Milloin meinasit aloittaa tuon, että oot kokonaan ilman subua? Ois se kyllä tosi kova juttu, jos pysyy siitä sit lopullisestikin erossa!

Menipä kauan vastata ja nyt ollaan oltu kokonaa ilman subua ku vedin vahingossa heroiinin yliannostuksen joten päätin et nyt loppu ja onnistuin lopettaa ilman lääkäriä.
Gaboja ja lyricoita söin refloihin

Kiitos vastauksesta!
Miten sinulla nyt muutoin menee? Pysynyt kuivilla jne? Millä keinoin?

Toivottavasti tuo Riva ja Xanor annos ei ollut päiväannos? kävis hengen päälle jo minunkin ajan narkkaamisella. Eikä noita pameja kannata miksata, joskus jopa toinen vähän kumoaa toista ja vaikutus mitä yllättävin. Kyllä vaan monen kokeneenkin annoksen sitten tavan “ryynit” hautaan vienyt. Muista vähitellen tiputtaa annos mahdollisimman pieneksi vaikka 4vko projeksi, ja kirjaat ylös joka päivän annoksen. Sitten stoppi pienestä annoksesta, joka ollut vakio vaikka viikon.

Kun kunnon levottomat jalat, pyörii sängyssä viekkareista pääsee noilla uneen, niin sitten onkin jo tajuton eikä pelkästäänä nuku. Kaverilla vastaavissa kävi valvottonakin hengitys senverran heikoksi, että tuli kiire antamaan flumatseniilia pamia kumoamaan. Turvallisempaa pinentää pamia ja lisätä 3kpl Gabapentin 300mg iltaan, ne eivät käytännössä maksa mitään.

Näin vuoden jälkeen tilanne on että fyysistä riippuvuutta enää ei ole mutta henkinen kyllä ja viikottaista käyttöä muttei kuitenkaan päivittäistä. Ehkä sitä oppi jotakin kun viime vuonna sain 2 tai 3 kertaa yliannostuksen ja kerran verenmyrkytyksen.
Pahin oli 3pv teholla hengityskoneessa ja sitten vuode osastolla 2 päivää.