Subutex ja seulat, kiirettä!

Otin viime perjantaina noin 2mg subutexia, siitä viikkotakaperin noin 4-5mg, vettä oon juonu TOSI paljon enkä oo syöny mitään. Torstaina seulat, bentsot ja tramal pitäis näkyy, mut subu ei. Mitä veikkaatte asian tuntiat näkyykö?? Nyt on kiire et vedetäänkö vesiseulat… [Poistettu sääntöjenvastaista. -Päihdelinkin moderaattori] älkää Plinkin toimitus poistakaa tätä, nyt on duuni kyseessä.

Yleensä en näihin vastaa, mutta toivottavasti otat opiksesi koska bubren kanssa ei todellakaan kannata pelleillä!

Keskimääräinen näkymisaika on 3vrk:tta joten ellet ole erittäin suurikokoinen tai erittäin hidas aineenvaihdunta niin mitään ei pitäisi näkyä… Etenkin kertakäyttönä kun olet ottanut, tuo aikaisempi on poistunut jo kehostasi. Mikäli pikatesti näyttää plussaa (on turhan yleistä), pyydä labraseulat. Pikatestit eivät ole luotettavia ja klinikkakin tietää sen.

[Poistettu sääntöjenvastaista. -Päihdelinkin moderaattori] Vesikuset aiheuttavat nimenomaan epäilystä, että salattavaa on…

Lopeta se subun käyttö. Mä en tiedä varmaan yhtään ihmistä joka olisi päässyt siitä kokonaan irti; valitettavasti… :frowning: Itsekin sain kaikki muut aineet lopetettua, mutta opparit jäi ja jos vain olisin päässyt siitä fckin bubresta irti, niin olisin voinut lopettaa laitoksessa bubrenkin. Valitettavasti itselläni se tarpeeksi monen vieroittautumisen jälkeen jäi aina kertakokeilustakin vähintään muutaman pv:n putkeksi, joten päädyin kh:toon. Bubre on helvetin petollinen, samoin muut opparit.

PS. Sä voit kyllä syödä ja juoda. Bubre on vesiliukoinen eikä rasvaliukoinen kuten ganja…

Seulanpuhdistusohjeiden kysely ja antaminen on kielletty (näkymisajoista saa keskustella). Tutustuhan Saunan sääntöihin täällä.

Mä veikkaan,et ei näy.

en USKO että näkyy, mutta jos epäilyt niin vedä “sittistä” puteli naamariin…

Eli siis veden juonti jeesaa bubun elimistöstä poistumista, kun se on vesiliukoinen, eiks je? Elkääkä nyt helvetti plinkin toimitus poistako tätä viestiä KUN ON DUUNI KYSEESSÄ!! Tän jälkeen topikin voi poistaa kuhan saan luotettavan vastauksen esim. malibulta.