Molemmat ovat petollisia aineita… On vaikea verrata nopeaa ja hidasta. Amfe koukuttaa petollisesti huomaamatta ja porukka vaihtuu huomaamatta. Subu taas koukuttaa ku viekkarit tulevat muutama pvmyöhemmin, eli viekkarit ei tule samantien vaan menee pari pv ennenkuin alkavat kunnolla…
Hinnoista keskustelu on kiellettyä, mutta harvalla on ainakaan toimeentulotuella käyttää 24/7 “laillisesti” kumpaakaan kun tole alkaa nousta…
En suosittelisi todellakaan kokeilemaan kumpaakaan. Itse tiesin piristä samantien että jään koukkuun. Saan asioita tehtyä ja olen rauhallinen, se oli omituista… Molempia voi käyttää iv… Sekä persoona muuttuu… Vaikea vetää övereitä jos käyttää kummastakaan. Piristä voi vetää överit, mutta itse en tiedä ketään kenelle olisi pirin takia soitettu lanssi; putken jälkeen eri asia… (putki=2vko-8kk)
No lue nyt vaikka englanninkielisen wikipedian artikkelit molemmista substansseista. Sieltä löydät tavallaan vastaukset kysymyksiisi. Loput selviävät selaamalla esimerkiksi tämän keskustelupalstan aikaisempia ketjuja kyseisistä aineista.