oon käyttänny buprea joku 2-3vuotta on and off, nyt taas käytän vain satunnaisesti parin kk tauon jälkeen. Oon tähän asti vain nokittannut mut tekis mieli kokeilla iv jos sais enemmän irti annoksesta. Voiko joku kuvailla miten se eroaa ivnä
iv:nä mulla ainaki tuli nopeempaa se vaikutus, toki otin iv enemmän, kun nenään (tyhmää).
jos sä välttämättä haluat, niin teet sen puhtailla värkeillä (mielellään et ollenkaan, riskit kasvaa kaikilta osin ja siinä on sit jo niin syvässä suossa että sinne helposti hukkuu).
stoppi pussia kun kysyt apteekin kassalta niin saat. 3.50€ maksaa muistaakseni, mutta sitten on myös päihdeneuvontaa eri alueilla eri nimillä, kysy sieltä ruiskuja ja neuloja, subun kanssa ehkä filttereitäkin kannattaa. (itse toki käytän vaan tupakin filttereitä siinä)
^ Pärähtäähän se nopeammin ja intensiivisemmin I.V.:nä, mutta sitten tavallaan myös laskee nopeammin. Ei se vaikutus tietenkään oikeasti olennaisesti nopeammin katoa, mutta tuntuu siltä nopean nousun vuoksi. Loppupeleissä tuonkaan aineen vaikutus ei hirveästi muutu käyttötapaa vaihtamalla, joten turha niitä rännejään on ronkkia, jos ei nyt tarkoituksella itsetuhoista meininkiä hae.