Subun lopettaminen

Moikka! Mulla tosiaan sellainen tilanne et onnistuin olemaan ilman subua kaks vuotta yli 10vuoden päivittäisen käytön jälkeen, mutta retkahdin n3vk sitten ja oon vetänyt noin millin tai kaks joka päivä. Kysymys kuuluu mitä luulette onkohan pahat fyysiset olot jos nyt lopettaa ja kestääköhän pitkään. Ja todellakin haluan lopettaa noi reflat vaan jonkun verran hirvittää niin aattelin tulla täältä kyseleen. Sais vahvistettua päätöstä.

Päivistystä oon onnistunut tiputtaan annoksen 0,5mg. Jonka otan kerran päivässä. Ajattelin jatkaa ainakin huomisen vielä samalla annoksella ja sit puolitan ton puolmilliäkin. Ja sillä muutama päivä. Ja sit sen jälkeen aattelin etten ota ollenkaan. Vaikka putki ei ollut ku muutama viikko niin kun tosiaan tähän PASKAAN olin koulus yli 10vuotta ennen tota viimeisintä lopetusta niin hirvittää reflat jonkun verran et tuleeko ne ns jostain muistista pahana…

Hei!
Kiitos päivityksestä. Viestistäsi on kulunut jo jonkin aikaa. Mikä tilanteesi on nyt?

Jatkunut on nyt isommilla määrillä perjantaista lähtien kun sain lisää. Stressaa ihan perkeleesti.

Oletko harkinnut hoitoon hakeutumista?

Joo oon, ainoa mikä mua siinä mietityttää kun oon oon saanu ajokortin pian vuosi sitten takas eikä oo mitää seurantaa sen suhteen enää et tarraako ne siihen?

Ja siis harmittaa tässä tilanteessa se, että vaikka ton 2vuotta kerkesin ilman olla niin nyt kun aloitti uudestaan tuntuu niinku puuttuva palanen ois takas taas… Jos ois semmonen tilanne et ei tarvis stressata aineen saannista ja olis varaa niin tuskin edes lopettaisin. Ja tää on tosi surullista mun mielestä…

Niin, kuten huomaat, monenlaisia ajatuksia liikkuu…
Oliko putsina olo aika kuitenkin hyvää? Motivoivaa? Oliko asiat silloin hyvin tai paremmin?

Oli aivan parasta kun siihen tottui. Kun ois vaan pitänyt päänsä.
Tänään hain gramman vauhtia ja yritän sillä lopetella. Ihan pienin annoksin sitä muutama päivä. Ennenkin oon onnistunut lopettamaan bubren just vauhdilla.

Ja aivan varmasti oli putsina asiat paremmin. Kun vaan vihdoin ns opin olemaan. Puoli Vuotta putsissa olin todella levoton. En oikeen osannut tehdä mitään muutaku kattoo kelloa ja odottaa nukkumaan menoa.

Jotain mielekästä tekemistä kannattas olla. Ettei mene pelkästään kellon katseluksi.
Mutta hyvä juttu, että sulla on nyt lopetus päällä. Pidä siitä nyt kiinni.

Noniin. Nyt alkaa olla seinä vastas milli jäljellä enkä sen jälkeen aio enää vetää. En yhtään tykkää itestäni päihtyneenä vaikka suvuissa ei hirveen näkyvästi sitä olekaan silti jokseenkin sekava olo oisko stressiä.
Aion kestää mitä tuleman pitää. En vaan tiedä mitä tolle milille tekis tai että vetäiskö nyt pois vai ottais johonki ihan hirveeseen olotilaan sit siitä…

Vauhdin veto oli floppi sen verta paskaa et jäätävä olo vssn kroppaan. Hyvällä ois ollut eri juttu mut en enää lähde semmosta ettimään.

Suunnittelin et ehkä ennen perjantaita toi mille veks ja sit vähä alkoa perjantaina ja lauantaina jos oikee huono olo on.

Lopeta ihmeessä heti,kun kolme kuukautta vasta mennyt,voi tulla tublaten takas,niinkuin tupakissakin.n.9 vuotta polttamatta,mutta kesän kriisit ja pikkuhiljaa polttelin,kunnes olin siinä mihin aikoinaan tupakassa kyllästyin,eli ketjupolttamiseen,joka tulee pahemmin takas.ostin jo nikotiini tuotteita lopetusta varten.Et voi käyttää opiaatteja edes joskus,koska kyllä ne kitkut sieltä tulee ,mikä on monen lopettajan ajatusvirhe,että voin ottaa,kun selvisin oireista.Tsemppiä unohda se lääke,tekee vain väsyneeksi ja joutuu rumbaan.