Subun himon syyt?

Moi!

30v mies, joka enemmän tai vähemmän ollut subussa koukkuun ja onnistunut useasti lopettamaankin pitkiksi ajoiksi. En ikinä ottanut isoja annoksia päivittäin, ehkä 0,5-2mg, kun ehkä jonain päivänä taas koko pallon kerralla, kerron kohta miksi. Nyt taas viimeisin annos otettu noin 7 päivää sitten ja tuntuu tosi hyvältä jo fyysisten oireiden osalta, eli pahin on ohi.

Mutta vaikka fiilis on tosi hyvä ja tiedät että reflat on takana päin, vaikken mä sitä euforiaa etsi niin mun tekis mieli ottaa niin jumalattomasti lainit taas, kun se saa mut liikkeelle ja toimeliaaksi. Saan asioita niin helvetisti aikaiseksi väsymättä yhtään. Nyt tuntuu, etten saa mitään aikaiseksi kun olen ilman. Tai saan mä varmasti sen verran kun pitääkin, käyn salilla ja lenkillä, teen ruoat, pesen pyykit ja käyn töissä, kaikki perushommat. Sen takia tykkäsin välillä ottaa ton 8mg/koko pallon päivän, eli sellaisen supermies päivän, että tehdään kaikki maailman treenit, pistetään kämppä kiiltämään, tehdään pihahommat yms. ihan kaikki meni sellasella energialla, että se on se koukuttava juttu siinä.

En ikinä tykännyt niistä nuokuista tai mistään euforian kaltaisesta, jos edes niitä siinä alkuvaiheessa sain. Sain vain ystävältäni levyn subuja maksuksi yhdestä palvelusta, ajatuksena myydä ne, mutta en jaksanut ikinä vaivautua. Kokeilin sitä kerran mutta ensimmäinen kerta oli aivan kauhea. 6kk jälkeen olin pahassa koronassa ja päätin kokeilla subua tähän ja se toimi niihin kaikkiin kipuihin, eikä haitannut maata sohvan pohjalla. Sitten terveenä koetin sitä elvansen kanssa enkä saanut sitä typerää pöhnää vaan muutuin erittäin toimeliaaksi ja kaikki työt meni ja olin valmis lähtemään minne vaan, ilman väsymystä, aina pirteänä, kumminkin aina öisin sai kunnon unet.

Onko muilla siis myös subun himojen tai sen takana miksi sitä käyttää tämän kaltaisia syitä? Ja mitä neuvoja kellään antaa, etten vain vedä tuota roskaa taas sen takia, että saisin vähän enemmän aikaan päivässä ja vähän paremman fiiliksen siitä, että nyt on suoriuduttu taas päivästä tehokkaasti. Pitääkö siitä päivästä edes suoriutua tehokkaasti vai mikä tässä mun mielessä nyt temppuilee.