subukoukku ja viikoksi Dubliniin..

Miten ihmeessä mä selviän siitä viikosta, kun mutsikin on mukana?!?!! On mulla onneksi liuska 1mg depot xanoreita(joita sit aamukahvin sekaan murskaan), sitten toki värkkään lentokentällä ennen lähtöä. Jos joku sattuu siellä asumaan ja haluu treffata, niin eikös tässä joku yksityisviestitoiminta ole? [Poistettu sääntöjenvastaista. Yksityisviestitoiminto ei ole käytössä - Päihdelinkin moderaattori]

Ota pari kasia mukaan? Lienee sääntöjen vastaista et neuvon miten, mutta ei ollenkaan mahdotonta ottaa nappi tai pari messiin.

Monesti sitä psyykkaa itselleen paljon pahemmat reflat kuin oikeasti on. Itse en esimerkiksi 11 päivän reissulla saanut mitään vieroitusoireita (tosin noin 1g verran oli tramalia mukana), vaikka sitä subua meneekin 4-8mg viikossa. Toki jos tuo 8mg menee päivittäin, niin sitten voi olla eri asia. Tosin sittenkään vieroitusoireet eivät ala kuin matkan loppupuolella.

Irlannissa käsittääkseni kodeiini ei ole samalla tavalla reseptivapaata kuin Iso-Britanniassa. Unikonsiemenlitku on kanssa oiva apuväline, googlaa jos ei ole tuttu.

Irlannissa saa kyllä tarvittaessa reseptivapaana Nurofen plus -nimistä lääkettä tiskin alta ja yhdessä tabletissa on 13,8mg kodeiinia ja 200mg ibuprofeiinia. Sitä saa 12 tai 24 kappaleen paketeissa. Tosin eihän se nyt ihan ole buprea, mutta saattaa auttaa tarvittaessa pahimpiin viekkareihin. Lääkettä kysyessä henkilökunta aina haluaa varmentaa, että kenelle ja mihin tarkoitukseen lääke tulee, mikä on kyllä ihan vain hyvä asia, koska sitä tosiaan saa ilman respaa.