Joo tota sellanen kysymys kun tänään otin 20mg metukkaa ja eilen olin vetäny subua noin 4mg päivän aikana (niin kuin joka päivä) ja nyt ei toi metis tietenkään toiminu ku ei ollu taukoo subusta, no voinko nyt vetästä subu vedot ilman et käy sama juttu toisin päin??
ps.siintä ku otin metistä on nyt kulunu noin 4tuntia…
metiksen päälle ei oo subu hyvä mutta toisin päin käy.
et voi vaihdella muutaman tunnin välein tulee paska olo.
Varmaan se subu on sitten paikallaan, kun metis laskee tai on jo lakannut vaikuttamasta…
kerroin vaan kokemukseni tuohon en heitä lonkalta kellekkään paskoja oloja.
en ala tässä riiteleen mutta sen sanon että toi subun kumoava vaikutus ei pidä paikkaansa metiksen kohalla josta nyt oli kyse.
kun aloitat subun jälkeen doni hoidon saat ekan annoksen 12 h jälkeen vikoista subuista ei täs muuta.
mulla ainakin toimii subun päälle metis oikeen hyvin,olen vissiin sitten erillainen kuin muut.
planet ootko tosissaan vetäny tota comboo subu metis ku väität tommosta.no voi toki olla että me ihmiset ollaan niin erillaisia että joillain toimii ja joillain ei.en kyllä vedä piposta väittämääni.
aatelin vaan mainita että subun päälle metis ok toisinpäin ei hyvä.
ei täs muuta jatketaan.
Kyl subuissa otetut metadonivedot voimisti notkuja selkeesti, mut varsinaisia oloja ei kyl muuten tullut. Subuissa (tai saman vkl aikana, en muista tarkemmi) vedetty polle taas anto jonkulaista fiilistäki mut kylhä siit jotai ~90% oloista silti meni hukkaan.
Mitenkäs, kun minulle on aina toitotettu sitä, että metistä ja subua ei saisi missään nimessä vetää päällekkäin. Voi kuulemma olla hengenlähtö lähellä jo hyvinkin pienillä annoksilla.
Tätä väitettä vahvistamaan oli vasta äsken tapaus, jossa metis-hoidossa oleva kaverini meni ottamaan pienet (<1mg) vedot subua ja alkoi rajusti laskemaan hapensaanti niihin keuhkoihin noin vartin päästä vedoista. Sairaalan kautta kotiin seuraavaksi päiväksi.
Tämän topicin löytyminen herätti pienen toivon kipinän minussa, sillä subulla pärjään enää tämän päivän ja sen jälkeen tulee väkisinkin muutamien päivien tauko. Pelottaa olot. Metistä olisi melkein naapurissa, mutta olen luullut, ja niin on tämän metiksen haltijakin, ettei todellakaan voi metistä ottaa subun päälle. Taukoa oltava ehdottomasti_vähintään 1vrk.
Kuinkas nyt onkaan siis…?
Mä oon ottanu samana iltana melkein peräkkäi subu ja metis töötit, lisäks lakkaa ja olisko ollu piriäki viel ja jotai perusryyni+bisse pohjil, ja hengis oon… Tosin ei mitn hajua paljo sitä metistä oli (2ml ruiskus oli nestettä mut en tie paljo siin sit oli sitä metkuu) mutta syvensi ainaki nuokkuja, mut ei lisänny euforiaa.
Joo, se on niin ,että pitää olla ainakin 2vrk ilman bubrea,mielummin3pväää että toi metis toimii kunnolla!!
Olen itse k-hoidossa ja mun annos metistä on 200mg. Olin perjantaina aamulla ottanut sen 200mg, kun hain kotilääkkeet ja otin illemmalla noin 100mg siihen päälle. Lähdettiin kaverin kanssa hakee piriä ja matkalla käytiin sen kämpillä. Olin juonut alkoo hiukan ja olin pienessä sievässä. Kaveri teki subuvedot ja tarjos mulle ja minä hölmö menin ottamaan. Vaikka tiesin miten käy, nii silti menin ottaa. Kun mäntä oli pohjassa niin samalla hetkellä tuli paskat housuun. Lähdin kävelee vessaan ja paska valui lahkeesta. yrjösin ja tuntui et ruumiin lämpö on ainakin sata astetta. Hiki valui ja punotin. Pää oli räjähdyspisteessä ym. Löi sellaiset reflat päälle. Muutaman tunnin sitä kesti. Sen jälkeen en ole leikkinyt subun kanssa. Muutenkaan en ole leikkinyt minkään kanssa. Mutta toi oli hyvä opetus. Jäi mieleen ikuisesti.