mutta ei ne mihinkään subu testeihin työnnä kun ei ole mitään syytä epäillä moista, jos lääkärin todistuksessa lukee viinaongelma voi olla tapauksesta ja paikkakunnasta (eli kytistä) riippuen saattavat vain käyttää laitoksella juttusilla tai alkaa pyörittää sua maksa-arvo testeissä mikä on normaali käytäntö esim.ratista kärynneille…
[/quote]
Niinpä mä itekin arvelin ja eipä tuolta mitään testi-käskyä oo kuulunu… Vajaan tunnin päästä kirjalliset…! Pitäkää peukkuja
Ajokorttilausunto koostuu kolmesta osittain jäljentävästi paperista: päällimmäiseen tulee kaikki terveysjutut ja tämä annetaan potilaalle itselleen. Keskimmäisene jäljentyy ainoastaan johtopäätös eli ajokyky, ei terveystiedot, ja tämä lähetetään poliisiasemalle. Alimmaiseen jäljentyy kaikki tiedot ja tämä jää potilaan papereihin.
Joo, niin mäkin luulin. Mut mun piti viedä se terveys-osa autokoululle ja se meni sieltä kyttälään. Mut ei mulle seuloja tai muuta määrätty, klo 13.15 kirjalliset
hei, otin tos viime perjantaina 4mg subua nokkiin, oli ihan ensimmäinen kerta. kauanko se näkyy? uskaltaako mennä huomenna (torstaina) virtsaseuloihin?
Käry voi käydä ! Minun annokseni oli myös noin 4 mg, mutta olin käyttänyt aika pitkään. Aine näkyi kusiseulassa (kasto) 10 vrk! Seula otettiin joka toinen päivä.
eli onko nyt sama ku myssyllä et kuosaajilla näkyy ja pitkään ja kerran 4kk paripäivää? eilen jäi ottamatta mut tänää aattelin 0,5mg ottaa nii heittäkää arvio näkymis ajasta. seuloista ei oo ollu mitään puhetta mut varman päälle pelaan(ainakin melkein) ja eivät ole ikinä mitään löytäneet nii viimeks joku 3v sit kussu purkkiin. Ja spessu ilta et haluis vähä relailla
Jäi nyt pikkuisen epäselväksi käyttöfrekvenssi, mutta kertakäyttö ei noin pienellä annoksella virtsaseulan pikatikkutestissä näy kuin max 2-3 päivää. Itselläni katkolla viikon käyttö putkeen vähintään 2mg/pävä käyttöannoksilla oli 6-7 päivän jälkeen (en muista varmaks kumpi) juuri ja juuri negatiivinen. Mutta oli ollut tuossa ns. väliseulassa kahdella muulla huomattavasti pidempään käyttäneelläkin negatiivinen. Eli päivittäin, kauan ja isoilla annoksilla saa käyttää, ennen kuin saa yli viikon sen bupren näkymään.
Näit kysymyksii on täällä varmaankin jtn parisataa.
Enivei tuli tänään otettua bubrea 0.4 temgsecin verran. Päivemmällä 150mg tramlii ja perjantaina tuhdit savut kukkaa joposta.
Maanantaina seulat. Mitää tsäänssei läpästä vai pitääkö alkaa veden kaa kikkailee?
Ja anteeks ku heitin tän ehkä vähän väärää topikkiin.
^Tiiän, muutta näitä en usein kysele täällä, enhän, en ainakaan nykysin? enkä oo mikään vasta rekisteröitynyt jonne, joten lieventävä asianhaara . Aika vahva tietämys löytyy päihteistä mutta kun vähän ristiriitaista tietoa löytyny ja ei mikään mielenkiinnon kohde nii tietoa ei oo samalla tavalla kun vaikka stimuista, ja respat hoitaa suurilta osin tän kuumoilun /säätämisen. Mutta kun nyt tuli sit pajautettua ja maistettua 15mg dex-aata nii toivotaan parasta, pelätään pahinta. Ja aika paska tuuri käy et just nyt kusetettais ku oon 4v ollu jokakerta paaastolla eikä oo tarvinu purkkiin kusta, papereissa lukee ei päihteidenkäyttöön viitteitä(ei kai jos niit nappaa harvoin ja kokoajan vaa vähemmän). Ja lääkityksenkin oon vaihtamasa vähemmän väärinkäytettävään muotoon kun sopii paremmin yks nappi aamulla ku se et on purkki mukana ja siitä sitten pitkin päivää niit popsii.
mut tiiätkö sinä arvion 24h marginaalilla kauan se 0,4mg teemu näkyis kun käyttötiheys on noin 4-6kk? tramali ei kiinnostais vittuakaan ku löytyy respalta…
Oma veikkaus olisi että noin 2 vuorokautta. Riippuu tietty aineenvaihdunnasta, tähtien asennosta ja sen semmosista. Sen verran harvoin buprea vedän etten enempää ole selvää ottanu. Tuolloin seula tulos oli kaikilta osin negatiivinen ja kreatiinit viiden paikeilla. Alle kahden on ainakin täällä hylätty.
E: muistaakseni ei tramalia tuolloin seulottu niin en osaa sanoa olisiko se näkynyt
Nyt on kyl itekki pakko kysyy et poltin tos viikko sit parit savut ja parin päivän pääst ois seulat. Koittanu juoda vettä paljon jne mut mitä luuletteko näkyykö?