Suboxone ja Lsd

Elikkä mietiskellyt tässä, että blokkaako suboxone taikka subutex lsdn? Koitin vähän googlailla ja jotakin tämän suuntaista lueskelin joltain englanninkieliseltä foorumilta, mutten saanut varmuutta eikä englantinikaan ole niin hyvä, että olisin jaksanut loputtomiin selailla näitä. Eikä oikein vakuuttanutkaan, että onko asia sitten niin vai ei. Olisi tärkeää tietää, joten jos joku osaa auttaa niin olisi hienoa! :slight_smile: muutenkin kiinnostaa, että millainen tämä combo olisi ja onko vaarallista?

käsittääkseni laimentaa mut ei blokkaa samaan tyyliin ku benet

Juurikin näin kuten dexmex sanoi.
Mielestäni trippi pitäis alottaa selvänä, ainahan sitä voi alkaa jarrutaan sitten jos siltä tuntuu.

Siis ideanihan ei olekkaan ottaa näitä yhdessä, mutta mietin tämmöistä, että jos mulla on ollut putki suboxonen kanssa ja olen edellisenä päivänä vielä sitä ottanut ja siitä seuraavana päivänä otan lsdtä niin laimentaako silti? Siis jos en samana päivänä ota suboxonea kun otan lsdtä?

Sullon selkeesti tolee bupreen, xoneen… ei helvetti että kumittelin taas ja sitten sanon että olen aika helvetin pilvessä :smiley:
Eli joo itse asiaan, sanon omasta kokemuksesta et olen ottanut lsd:ta jotain 30 tuntia 10mg suboxone annoksen jälkeen ja eipä se trippiin mitenkään vaikuttanut vaikka tietysti kaikki vaikuttaa kaikkeen :slight_smile:. :mrgreen:

Itse ottaisin sen hapon paljon mieluummin putken aikana (olettaen, että se subu ei enää muuta tee kuin pitää terveenä) kuin sen lopettamisen jälkeen, sillä vaikka fyysisiä refloja ei olisikaan, niin ainakin jonkin tasoista ahdistusta on luultavasti luvassa.

Jos mahdollista kannattaa olla ilman subua ja muutakin niin kauan kuin mahdollista mutta kyllä se happo toimii vaikka illalla tuli otettua tai jopa aamuvedotkin. Eli ei suoranaisesti blokkaa, voi olla että lieventää pikkasen jos vetää hetkeä ennen mutta ei paljoa. Bentsoja kannattaa olla mukana ja neuvoa kavereita että syöttävät niitä sulle jos vaikuttaa siltä että et ole tulossa enään takas matkalta tai on joku muu tilanne missä Tellus kutsuu.