Straight Edge?

Tietääkö joku jotain suht aktiivisessa käytössä olevaa streittarifoorumia? Ihan sama, onko kyseessä suomalainen vai ulkomaalainen saitti. Tarharyhmä ainakin mainitsi ohimennen tuntevansa streittareita, satutko tietämään? En ole varsinaisesti streittari (vegaani kyllä ja savutonkin, mutta liittyyhän siihen todella paljon muutakin) enkä suoraan sanoen niin kauheasti noista määritelmistä piittaakaan, mutta näitä asioita tällä hetkellä paljon (näköjään ihan yötä myöten!) pohtivana lukisin mielelläni ajatuksia siltäkin suunnalta. En päässyt omissa etsinnöissäni puusta pitkään. Löysin vaan jonkun väsyneen Facebook-ryhmän.

toefur-straightedge.com/forums/

Suomalaisia foorumeita ei ole osunut silimiin. Streittareita keskustelee kyllä mm. eläinoikeusfoorumeilla ja jollain punk-foorumeilla.

Minäkään en ole ikinä ollut täysin straight, mutta kunnioitan tavallaan sitä porukkaa kunhan eivät ole liian fanaattisia meuhkaajia. Jotkut niistäkin suorastaan halveksii päihteidenkäyttäjiä tai lihansyöjiä, eikä sellanen fanaattisuuskaan tod. ole tervettä.

Itse olen ollut sekä vegetaristi, päihteetön että savuton, mutta en edes kaikkia samanaikaisesti… heh. Nykysin syön eläinparkoja, mutta pyrin suosimaan lähinnä kalaa punaisen lihan sijasta, huumeeton ja savuton oon ja tietysti vältän liikoja lääkkeitä ja addiktioita. Alkoholiton oon ollu taas toistaseks vasta noin kolme viikkoa. :unamused: :slight_smile:

Minäkin muuten oon perustanut kans joskus kauan sitten Plinkkiin ketjun otsikolla Xstraight eddeX , mutta en viitsinyt kaivaa sitä esille kun siitä on poistettu niin paljon käyttäjätunnuksia viesteineen.