En tiedä tuleeko muille tätä. Käytän harvoin, mutta usein käytettäessä mulla on seuraavina päivinä rintakehällä epämukava tunne. Se ei sinänsä paina tai purista, mutta semmoinen pieni paineen tapainen kuitenkin. Onko muilla stimulanttien käyttäjillä kokemusta tästä, ja onko johtanut vakaviin seurauksiin?
Olen vuosia yrittänyt lopettaa, mutta aina muutaman kuukauden välein ratkean yksittäisiksi paripäiväisiksi.