Stimulanttien jälkeinen ahdistus rinnassa

En tiedä tuleeko muille tätä. Käytän harvoin, mutta usein käytettäessä mulla on seuraavina päivinä rintakehällä epämukava tunne. Se ei sinänsä paina tai purista, mutta semmoinen pieni paineen tapainen kuitenkin. Onko muilla stimulanttien käyttäjillä kokemusta tästä, ja onko johtanut vakaviin seurauksiin?

Olen vuosia yrittänyt lopettaa, mutta aina muutaman kuukauden välein ratkean yksittäisiksi paripäiväisiksi.

Veikkaan(En tietenkään voi olla varma), että ihan psyykkistä, eli johtuu laskuista. Ne kun tuppaavat aiheuttamaan kaikenlaisia ahdistusfiiliksiä. Toki stimulantit voivat aiheuttaa ihan oikeitakin sydänhäikkiä, mutta luulisi, että silloin ne ilmenevät jo aineen vaikuttaessa.