Moi!
Stilnoctin kanssa olen vaikeuksissa. Olet syönyt noin 10 vuotta ja määrä on tällä hetkellä n.3-4 kpl vrk. Millä tahdilla tuota uskaltaa lähteä pudottamaan. Olen harkinnut ja laitoskatkaisua, miten se siellä tapahtuu. Onko kauheat kärsimykset ?
Moikka,
olen itse juuri parisen viikkoa sitten päässyt katkaisuhoidosta. Itselläni oli stilnoctin lisäksi muutkin päihteet ongelmana, mutta kokemuksesta voin puhua, että koin katkon auttaneen. Ei ollut minun kohdallani ainakaan minkäänlaista kärsimystä katkon aikana kun oikeanlainen tiputussuunnitelma tehtiin hyvän lääkärin kanssa. Tällä hetkellä kuntoutuksessa, eli minun tilanteessa vielä joitakin lääkkeitä on käytetty.
Tosin kai se myös riippuu ihan hoitopaikasta (?).
Hieno juttu kun sulla onnistui noin hyvin. Tsemppiä että myös kuntoutus sujuu hyvin.
Kiinnostaa tuo Stilnoctien pudotus, millä vauhdilla ja millä tukilääkkeellä homma tapahtui.
5 mg vrk 10 päivän välein, olisko tuo sopiva vähennys tahti
Noin suurista määristä voi alussa pudottaa aika reippaasti oman kokemuksen mukaan. Vaikka puolikas pilleri ensin vähemmän viikko pari, sitten tyyliin neljännes kerrallaan,
Yleensä loppupäässä ohje on 10% pudotus kerrallaan muutaman viikon jaksoissa. Tuohon tapaan pudotin itse, en tosin aloittanut noin korkealta. Kokemuksistani voit lukea Tilanne tänään -ketjusta.
Käytän Stillnoctian edelleen univaikeuksiin, mutta määrät ovat pieniä, neljäsosapilleri kerrallaan. Siitä ei ole merkittävää haittaa. Riippuvuus oli viheliäistä pahimmillaan.